2012. július 23., hétfő

2. évad 5. fejezet


2. évad 5.fejezet :

Sziasztok ! 
Meghoztam a fejezetet ! Remélem tetszeni fog ! Köszönöm a kommenteket , nagyon édesek vagytok !
Jó olvasást ! 
Millió puszi bianka


Caroline szemszöge : 

 

Komolyan mondom ez kész csoda ! A kislányom él , mármint azzal a mocsadékkal van , de él . El sem  tudom mondani mennyire boldog vagyok . Viszont amit Damon mondott és , ahogy mondta nem tetszett . Damonon látszik , hogy szereti Lorát . Viszont akár mennyire szeretnék hinni Damonnak nem megy . Ha már van esély , hogy visszakapjam a lányomat nem szívesen engedem Damon közelébe .  Nem akarom , hogy összetörje a szívét . Eleget szenvedett már szegénykém . Miután Damon elmondta , hogy valahogy kikell Lorát szabadítanunk Klaus fogságából , rögtön első gondolatunk Bonnie volt . Ugyanis neki elég ereje van lefoglalni Klaust . Damon előre ment elmondani Lorának , hogy kiszabadítjuk . Megbeszéltük vele , hogy siessen és hozzon hírt arról , hogy van Lora ?  Viszont amikor már jó pár óra eltelt , miközben megérkezett Bonnie is elkezdtünk aggódni .
  • Valami baj lehet ? - mondtam félve .
  • Menjünk oda - javasolta Stefan
  • Szerintem  várjunk még egy kicsit . Ne rontsunk oda , annak nem lenne jó vége ! - mondta  Elena
  • De a lányomról van szó ! - mondtam
  • Jó akkor megmondom  mi lesz  . - mondta Stef
  • Én Tyler és Bonnie megyünk . Elena te itthon maradsz Scharlottal . Caroline te vezetsz ! Bemegyünk , ha valami gyanúsat észlelünk Bonnie varázsol .  Mi pedig kihozzuk őket . És utána rögtön elhozzuk Lorát ide .
  • Megértettetek ? - kérdezte Stefan
  • Igen válaszoltuk egyszerre
  • Akkor akár indulhatnánk is - mondtam türelmetlenül .
  • Jó akkor Bonnie , Tyler gyertek ! Te pedig drágám akkor maradj itthon Scharlottal és vigyázz rá ! - mondta Stefan ellentmondást nem tűrően .
  • Oké ? - kérdezte
  • Van más választásom ? - kérdezte El
  • Nincs ! - mondta Stef
  • Ugye vigyáztok magatokra ? - kérdezte El
  • Persze szívem és nagyon szeretlek ! - Búcsúzott Stef
Majd elindultunk . Gyorsan odaértünk . Semmi furcsát nem láttunk . Viszont érzékeltük , hogy 3 vámpír van egy szobában . Rögtön tudtuk , hogy baj van . Tyler és Stefan előre mentek Bonnieval . Én pedig kint maradtam a kocsiban .  Nagyon ideges voltam . Azonban nem sokkal később megjelentek Damon Stefan , Tyler és Lora az elrabolt kislányom .  Olyan gyönyörű volt , viszont rettentő rossz állapotban volt . Klaus iszonyatosan elbánt vele . Megvártuk Bonniet majd beletapostam a gázba .

Lora szemszöge :  

18 as- rész következik


1 nappal később : Lora és Damon utolsó beszélgetése


  • Szeretlek ! - mondtam Damonnak
  • Én is szeretlek ! - mondta majd megcsókoltam
A csókunk egyre hevesebb lett . Majd Damon a karjaiba vett , majd már csak a puha ágyneműt éreztem a testem alatt . Egyfolytában csókokkal halmozott el . De még mielőtt tovább mentünk volna , muszály volt neki elmondanom valamit .
  • Damon !
  • Hmm mi a baj ? - kérdezte
  • Mondanom kell valamit !
  • Igen ? - kérdezte de közben a nyakamat csókolgatta
  • Tudod még nem voltam férfivel ! És mivel gondolom neked már van tapasztalatod . Mármint én nem...
  • - mondtam de nem bírtam befejezni a mondatot , mert Damon rátette az ujját a számra .
  • Cssss semmi  baj ! Nem érdekel érted ? Csak te számítasz  és amúgy meg örülök is neki , hogy én lehetek az aki megrengeti a kis világodat . - mondta pimasz mosollyal az arcán majd rögtön megcsókolt . Csókja egyre hevesebb lett , nyelveink vad táncot  jártak . Majd elindult ismét felfedező útra a testemen . Először a nyakam majd a kulcscsontomat csókolta végig . Csókjai hatalmas vágyhullámot indítottak el bennem . Muszáj volt újra a számon éreznem a kívánatos ajkait , ezért felhúztam magamhoz  és vadul megcsókoltam  . Közben pedig levettem az ingjét .  Majd fordítva a felálláson fölé gördültem .  És végig jártam csókjaimmal azt az utat amit ő .  Majd végigsimítottam az izmos mellkasán . Amit egy elégedett nyögéssel jutalmazott . Majd ismét fölém gördült . Levette a fölsőmet és a csókjai közepette a melltartóm is lekerült . Levette a melltartóm majd egy csókot lehelt mindkét mellemre .  Már szinte sikítottam a gyönyörtől .
  • Gyönyörű vagy - suttogta ajkaimra  . Most már örökké hozzám tartozol . - mondta
  • Szeretlek - mondtam neki vágytól rekedten
  • Én is mindennél jobban - mondta
Majd folytatta a kényeztetésem . Már a hasamnál tartott amikor megéreztem , hogy elkezdi a nadrágomat levenni rólam .  Bevallom egy kicsit tartottam a folytatástól azonban nem csalódtam . Damon miután leszedte rólam a nadrágot a combom belső felét kezdte el simogatni , miközben egyre beljebb haladt az ujjaival . Majd már csak arra eszméltem , hogy Damon  ujjaival mélyen  belehatolt a nőiességembe .  A vágytól már szinte nem is láttam . Úgy szorítottam a takarót , hogy az ujjaim elfehéredtek . De Damon nem hagyta abba a kényeztetésem vagy inkább kínzásom .  Sőt egyre mélyebben hatolt belém az ujjaival .  Muszáj volt megcsókolnom  , ezért felhúztam magamhoz , majd szenvedélyes csókot adtam ajkaira .  Közben pedig elértem , hogy én kerüljek ismét felülre . Én is örömöt szerettem volna neki okozni  , ezért végig simítottam a mellkasán le egészen az ágyékáig .  Majd az ujjaim által bejárt utat az ajkaimmal is megtettem .  Ezzel teljesen az őrületbe kergetve szerelmemet . Majd levettem a nadrágját .  Már csak bokszere takarta ágaskodó férfiasságát . Levettem hát az utolsó zavaró ruhadarabot is majd határozottan megmarkoltam férfiasságát . Fel le húzogattam rajta a keze miközben Damon már a vágytól hullámzott alattam . Majd egyszer csak levette kezem a férfiasságáról és letepert maga alá .  Kicsit megijedtem a hevességétől , de tőle még ez is tetszett . Majd nekem nyomta ágyékát ezzel jelezve készen áll , ahogy én is . Majd belém hatolt . Ha nem csókol meg , biztos hangos sikításban törtem volna ki , de így a gyönyörömet csókkal pecsételte meg . Először lassan mozgott bennem , hisz tudta nem voltam még férfival . Bevallom egy kicsit fájt , de a vágy annál nagyobb volt . Majd mikor már látta , hogy jól leszek gyorsított a tempón . Egyre gyorsabba mozgott bennem  , majd megéreztem  ,  hogy testem  elérte a végső beteljesülést . Nem sokkal ezután Damon  is elélvezett .  Majd a mellkasára húzott és simogatott .
  • Ugye nem voltam katasztrofális ? - kérdeztem félve Damontól
  • Ő pedig erre megcsókolt. Majd megszólalt .
  • Ez volt halhatatlanságom , sőt halandóságom legjobb éjszakája Lora !- mondta édesen
  • Köszönöm Damon , én is így érzek .  Szeretlek ! - mondtam neki az igazat
  • Én is szeretlek Lora Lilien Forbs !
  • Mondta majd , mindketten fáradtan , de óriási élményekkel léptünk az álmok földjére .
Másnap reggel arra ébredtem , hogy Damon matat valamit .
  • Mit csinálsz ? - kérdeztem tőle álmosan
  • Jó reggelt Angyalom !  Semmit csak gondoltam , csinálok rólad egy képet ! - mondta mosolyogva
  • Miért ? - kérdeztem értetlenül .
  • Hogy Örökké megmaradjon nekem ez a pillanat . Tudod mennyi ideje vártam már erre ?  Arra , hogy valaki végre szeressen , minden hátsó szándék nélkül ?
  • Nem tudom , de azt igen , hogy megígérhetem  én szeretlek és szeretni is foglak .  - jelentette ki .
  • Én is szeretlek . Figyelj arra gondoltam csinálok neked reggelit , aztán desszertnek mondjuk megismételhetnénk a tegnap estét . Na mit szólsz ?
  • De huncut vagy már kora reggel . De benne vagyok . Jól hangzik ! - mondtam neki mosolyogva
  • Hát erre most mit mondjak ? Túl szép vagy és szexi  nem tudok neked ellenállni . - mondta majd megcsókolt .
Én pedig végigsimítottam a mellkasán egészen az ágyékáig . Ő pedig rekedten megszólalt .
  •  Lora ezt most hagyd abba , ha nem akarod , hogy azonnal leteperjelek . Mondtam először a reggeli , utána a desszert . ! - mondta
  • Jó , jó  . Na akkor siess , mert véletlen találok valaki mást magamnak . - mondtam én is huncuton
  • Na azt nem engedem . Te már az enyém vagy és ebbe jobb ha beletörődsz . - mondta  , sőt kijelentette
  • Hidd el egyszerű lesz  elfogadnom  . Hisz szeretlek . - mondtam
  • Én is téged ! Na most már tényleg megyek .  - mondta
  • Siess vissza ! - mondtam
  • Oké - válaszolt .

Damon szemszöge : 


Annyira jó volt a tegnap éjszaka . Lora nélkül már nem is tudom elképzelni az örökké valóságot . Fogalmam sincs mivel érdemeltem ki őt , de nem eresztem el soha .  Most pedig a szobámban vár rám . Kész is lettem a  reggelijével és felvittem neki .
  • Édesem meghoztam a reggelidet - mondtam neki
  • Köszönöm . Nagyon édes vagy. -  mondta majd megcsókolt .
  • Tudod ez nem is olyan étel nem kérsz inkább te is vért ? - kérdeztem tőle
  • Édes vagy , de én próbálok minél emberibb lenni .  Csak annyi vért iszok amennyi nagyon szükséges .  És gyanítom mostanában elég sokat ittam . - mondta
  • De hát akkor gyenge vagy ha nem iszol , és azt nem szeretném . - mondtam neki
  • Igen egy kicsit , de nekem így jobb . Remélem megérted ? kérdezte
  • Persze  - mondtam majd halottam , hogy valaki belép a házba .
  • Lora valaki jött amíg eszel addig én megnézem ki az .  Rendben ?
  • oké - mondta szerelmem
  • Lementem és megláttam Stefant .
  • Helló öcsi te mit keresel itt ? - kérdeztem értetlenül
  • Szia Damon ez még az én házam is ha nem emlékeznél ? - mondta
  • Igaz , de akkor is miért vagy itt ? - kérdeztem
  • Gondoltam beszélhetnénk egy kicsit . Mondjuk eljönnél velem a Grillbe iszunk egyet ? A régi szép idők emlékére . - mondta Stef
  • Mi van veled Stef ? Agyadra ment az apaság ?  Te velem beszélni ? - kérdeztem teljesen értetlenül
  • Hagyjuk Damon , na akkor jössz vagy nem ? - kérdezte türelmetlenül .
  • Tudod , hogy engem nem kell rábeszélni , hogy igyak , persze , hogy megyek . Csak szólok Lorának .
  • Rendben - mondta
Majd felmentem Lorához olyan édes volt , ott várt rám a szobában .  Megette az összes reggelit , amit csináltam neki .
  • Nem kellet volna édesem mindet megenned !  - mondtam neki
  • Isteni volt nem akartam , hogy kárba vesszen . Köszönöm , hogy ennyire édes vagy . - mondta
  • Én köszönöm , hogy vagy nekem .  Viszont most el kellene mennem egy kicsit .
  • Igen és hova ?  Azt hittem ott folytatjuk ahol abbamaradt reggel .  Hisz még nem kaptál desszertet .  - mondta huncuton
  • Rögtön lemondom ha így csábítasz ! - mondtam komolyan
  • Nem kell ha megjössz akkor megkaphatod . De hova mész ? - kérdezte
  • Oké szavadon foglak . Képzeld az öcsém meghívott beszélgetni .  Tudod már nagyon régen beszélgettünk mi ketten .  Megleszel itthon egyedül ? - kérdeztem tőle
  • Itthon ? - kérdezte Lora meglepődve
  • Igen , tudod fel akartam tenni ezt a kérdést  csak nem akartam , hogy megijedj . - mondtam neki mosollyal az arcomon
  • Tedd fel bátran ! - mondta szerelmem határozottan
  • Szóval Lora ideköltöznél  hozzám , és ébrednél minden nap mellettem ? - kérdeztem
  • Hát persze - mondta majd a nyakamba ugrott . Ezer örömmel . Semmi másra nem vágyom jobban . - mondta boldogan
  • Ennek nagyon örülök - mondtam majd megcsókoltam olyan szenvedélyesen , hogy tudja mit érzek iránta .
  • Szerintem most hagyjuk abba amíg lehet , majd később folytatjuk - szakította meg a csókot Lora
  • Rendben akkor várj rám ! - mondtam neki
  • Várok !
Lementem bár nehezemre esett a csókunk után , inkább maradtam volna .
  • Na itt vagyok , ha még mindig komolyan gondolod , hogy innál velem akkor mehetünk . - mondtam Stefnek
  • Igen komolyan gondolom mehetünk ! - mondta
  • Szia Lora - köszönt el Stef szerelmemtől
  • Helló - halottam Lora hangját fenntről

Beültünk  az utóba majd egyenesen a Grill felé vettük az irányt .

Lora szemszöge : 


Miután Damonék elmentek  , úgy döntöttem  körülnézek a leendő otthonomban .  Nagyon boldog vagyok , hogy Damon megkért lakjak nála .  Hisz ez azt jelenti , tényleg szeret és én is szeretem . Mindent körbenéztem  , nagyon szép ház .  Van egyfajta régies beütése .  Gondoltam benézek a konyhába  és csinálok vacsorát Damonnak  , hogy mire hazaér meglephessem vele .  Éppen a hűtőből vettem ki a hozzávalókat amikor csengettek .  Kinyitottam az ajtót és egy ismeretlen nő állt az ajtóban .
  • Uramisten óriási a hasonlóság ! - mondta a nő
  • Elnézést talán Damon Salvatorét keresi , mert akkor azt kell mondanom , hogy sajnos nincs itthon . - mondtam neki
  • Nem őt keresem , hanem téged Lora - mondta és teljesen meglepett
  • Honnan tudja a nevemet ? - kérdeztem tőle értetlenül
  • Én vagyok az édesanyád ! - mondta a nő

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Mint mindig most is érdemes volt várni a részre, bár ezt mindig leírom, de akkor is :)

    Damon és Lora kapcsolata eddig nagyon jól halad és a mostani rész után a szenvedély se hiányozhat már belőle. Stefan-t sose bírtam, de most egy szép gesztusnak tartottam, hogy elhívta Damont és evvel lehetőséget adott Caroline-nak, hogy beszéljen négyszemközt a lányával. (Legalábbis nekem ez jött le a Stefanos részből, ha véletlen volt akkor érvénytelen az előző mondatom).

    A történet végén pedig a függővég, hát nagyon hatásos volt, így izgatottan várom a folytatást.
    De megfogalmazódott benne két kérdés is: Hol van Klaus? Ha a városban van akkor Loráék mért maradtak ott?

    Várom a folytatást siess vele :)

    ui: csak egy javaslat, a piros színű részt én másik színűre tenném vagy megegyezőre a többivel, mert így én például el nehezen tudtam olvasni, mert zavarta a szemem csak azután, hogy kijelöltem a szöveget ment rendesen az olvasás

    remélem nem bántottalak meg titeket ezzel, mert nem állt szándékomban

    VálaszTörlés
  2. Szia drágaságom !!!!!

    Nem is tudom megmondani hogy mennyire de ennyire sajnálom . Hogy lehettem veled ilyen szemét hogy elhanyagoltalak . Megértem hogy ha mérges vagy rám de remélem nem . Tudom hogy késtem de sajna megvolt rá az okom . Nyári gyakorlat van a suliban és még néha magamra és a tesómra sincs időm . De itt vagyok és ismét olvasok és komizok ezerrel . És hozni fogok képeket ,videókat mint régen és gratula minden részért imádtam .



    Nagyon várom már Caroline találkozzon a lányával . Hát igen végre megtörtént ami meg kellet Damon és Lora között. Örülök hogy Stefan elhívta Damont remélem újra jóó testvérek lesznek . Hát Lora helyében én is körbe néztem volna a házba ellenék . Damonnak kicsit szerintem hirtelen jött ez az ott lakás de elfogadtam volna én is az ajánlatát tényleg ez a Damon nekem is kell . És hát a vége kész remélem minden rendben lesz. És elfogadja az anyukáját . Nagyon siess nekem a kövivel <3

    ui : nagyon szeretem a képeket <3

    VálaszTörlés