2012. március 15., csütörtök

6. fejezet


Caroline szemszöge :

Teltek a napok egyre nagyobb a pocakom . Nagyon boldog volt mindenki . Tyler elhalmozott mindennel . Azonban mostanában rengeteg kétségem van , amiket nem merek elmondani sem Tylernek sem a többieknek . Egyrészt nagyon félek  , hogy a babáim milyenek lesznek , másrészt rettegek Klaustól . Alig tudok pihenni , vagy aludni . Ha lehunyom a szemeim rögtön Klaust látom magam előtt amint elviszi a kicsikéimet  . Így alvás helyett nagyon sok időm van gondolkodni . Azon , hogy ha elmennénk Mystic Fallsból Tylerrel akkor talán nyugodtabb lehetnék . De erről még nem beszéltem vele , sem a barátaimmal . De itt az ideje . Mivel nagyon közeledik a szülésem időpontja . Nem akarom itt hagyni a barátaimat , sem anyut , sem a varost , de a babáimért mindenre képes vagyok . Egyszerűen nincs más lehetőség  már rengetegszer átgondoltam . Remélem anyu és a többiek is megértik , de főleg Tyler . Nélküle ugyanis nem fog menni . Felhívtam Tylert , hogy ha tud minél előbb jöjjön haza . Azt mondta siet ahogy csak tud . Nagyon izgultam mit fog szólni az ötletemhez . Igaz régen azt beszéltük , hogy veszünk majd egy ki házat , de még nem most ahogy a babákat sem most terveztük . Míg haza nem ér addig elmentem fürdeni . Egy kicsit feltöltődtem tőle . Mire kimentem a fürdőből már a szobában várt rám Tyler .
·         Szia, drágám – köszönt aranyosan
·         Szia
·         Miért hívtál, csak nincs valami baj?- kérdezte
·         Ami azt illeti, szeretnék valamit megbeszélni veled. De félek, hogy mit fogsz hozzá szólni.
·         Szeretlek, bármit is akarsz mondani.
·         Figyelj, egyszerűen napról napra jobban félek, nem tudok még aludni sem. Emiatt arra a döntésre jutottam, hogy szeretném, ha elköltöznénk Mystic Fallsból . Te és én meg a kicsik . Legalább addig, amíg fel nem nőnek .
·         Jaj, édesem, miért nem szóltál korábban, hogy nem tudsz rendesen pihenni?
·         Már így is eléggé aggódtok miattam és a picik miatt nem akartalak titeket, még ezzel is terhelni.
·         Máskor kérlek, szólj, te sosem terhelsz minket. Ami pedig a költözést illeti, tudd, hogy értetek bármire képes lennék. Ha te tényleg ezt szeretnéd akkor így lesz.  Mindent meg tennék értetek.
·         Nagyon köszönöm, hogy mellettem állsz. Te vagy a mindenem.
·         Nekem pedig te vagy a mindenem.
·         Szerinted, hogy mondjuk el anyuéknak vagy a többieknek? – kérdeztem
·         Azt még én sem tudom drágám. De ezt is megoldjuk. Csak várjunk még egy kicsit, amíg kigondoljuk hova költözzünk, és addig, amíg el nem búcsúzunk. Nem tehetjük azt, hogy bejelentjük és másnap már indulunk is. –mondta Tyler
·         Persze ez természetes, teljesen igazad van.
·         Addig is nagyon vigyázunk rátok.
1 héttel később :

Külső szemszög :

Tyler és Caroline beszélgetése óta egy hét telt el . Továbbra is boldogság uralkodott Mystic Fallsban . Legalább is idáig . Mindenki Carolinera  vigyázott . Stefan , Matt , Tyler és még Damon is . Ő inkább Klaussal volt elfoglalva . Figyelte , hogy Klaus ne kerüljön Mystic Falls közelébe . Carolinéék már elmondták Carolnak és Liznek , valamint Stefanéknak , hogy egy időre elköltöznek Mystic Fallsból . Nem örültek , de elfogadták a döntésünket . Addig amíg nem találnak házat itt maradnak Mystic Fallsban .
Azonban arra egyikük sem gondolt , hogy Klaus már kezdettől fogva tud az ikrekről . Ugyanis Klaus ellőtt semmi sem maradhat titokban . Mindent előre eltervezett , ugyanis volt rá elég ideje . Boszorkányai segítségével Damont is sikerült átvernie .
Klaus ugyanis visszajött , és már egy ideje figyelte Carolinekat . Azért jött , hogy megszerezze Caroline ikreit . Egy ünnepséget rendezett , úgy mintha egy babaváró buli lenne , amit Carol Lokwod szervez Carolinnak . Ugyanis Klaus megigézte Carolt , hogy ezt tegye . A terve idáig szenzációsan alakul , Carol már ki is küldte a meghívókat .
Pár hónappal korábban :

Klaus szemszöge :

Már egy ideje elhagytam Mystic Fallst . Elegem volt már ezkből a nyafogó emberekből . Úgy is elő kell állítanom a saját hibrid seregemet . Kell ugyanis egy kis biztosíték , hogy még inkább legyőzhetetlen legyek . Egy hibrid sereggel az oldalamon bármit elérhetek . Már mindenhol jártam ahol farkasfalkát észleltek a boszorkányaim . De sajnos állandóan kudarcot valottam . Azonban egy pár hete megtört a jég . Az egyik boszorkányom ugyanis látta két hibrid megszületését . Méghozzá az egyik kedven játékszerem és hasonmásom barátnője a kis Caroline Forbes vár gyerekeket . Attól a büdös vérfarkastól Tylertől .  Ez azonban engem igazán hidegen hagy a lényeg ugyani az , hogy meg kell szereznem  azt a két hibrid fattyat . Így hát nem volt más választásom vissza kellett térnem Mystic Fallsba . Már egy ideje itt is vagyok . Megvettem egy szép házat és beköltöztünk a koszijaimmal és  pár hibridemmel .
Pár nappal korábban :
Első dolgom az volt , hogy megigézzem az  „ újdonsült apuka „ anyját Carol Lokwoodot .  Ő irányít ugyanis mindent Mystic Fallsaban a seriffel együtt . A tervem végrehajtásához muszály volt , hogy egy helyen legyenek a kis játékszereim . De főleg Caroline . Most ugyanis ő a célpontom . De mivel még senki sem tudja , hogy visszatértem terveztem egy nagyszabású belépőt . Amit egy „bababulival „ kötök öszze . Ezért igéztem meg Carolt , hogy ő szervezze meg , így ugyanis senki nem sejt semmit . Kiküldte már mindenkinek a meghívókat . Feldíszítette a házat , nekem csak egy feladatom volt várni , hogy a „madárkáim „ besétáljanak a csapdámba . El is jött a várva várt este . A boszorkányaimat már jóval előtte felkészítettem . Ismerem már annyira a kis kutyulit ja és a Salvatore tesókat , hogy védik majd a kis nőiket . De főleg Carolinet .  A boszijaim majd elintézik őket , addig amíg én gondoskodom Carolineról .
 Na a tervről ennyit most pedig jöhet a kivitelezés úgy látom már meg is jöttek a várva várt vendégeim .

1 megjegyzés:

  1. Szia.
    Gratulálok a fejezethez.Nagyonn jó volt.Várom a folytatást.Kiváncsi vagyok,hogy mi lesz,ha megtudják,hogy Klaus rendezte a bulit.

    VálaszTörlés