2012. március 17., szombat

7. fejezet:

Caroline szemszöge:

Pár órával korábban:

A mai napom is hasonlón telt. Elena és Bonnie már megint elcipelt egy babaruhaboltba. Mindenből ugyan olyant vettünk és persze kettő . A hasam már óriási volt, iszonyatosan gyorsan nőtt . Két hónap alatt olyan nagy lett, mint egy 9 hónapos terhes nőnek a pocakja . Már az elején sejtettem, hogy az én terhességem nem lesz normális , hiába is álmodoztam róla. Nem csak a hasam zavart, hanem az is, hogy állandóan fáradt voltam. Olyan volt mintha, minden perccel csak ki szívták volna belőlem az erőt .  Mindezt csak az ikerterhességnek tudtam be . Miután hazaértem Carol bejelentette, hogy babaváró bulit tervez ma estére . Már mindenkinek kiküldte a meghívót . Mivel elég későn szólt nem tudtam már lemondani hiába is voltam olyan fáradt . Meg hát azt is mondta , hogy régóta tervezte csak eddig még nem sikerült megszervezni .  Miután mindent megbeszéltem Carollal felmentem a szobánkba .  Reméltem , hogy Tyler már itthon van. Bementem az ajtón, de sajnos nem találtam a szobában . Nem tudtam hol lehet, de majd hazajön .  Felhívtam Elenát hogy szerinte mit vegyek fel estére ?
             Hello Elena !
             Szia Caroline mi a baj? - kérdezte Elena
             Semmi, csak nem tudnál átjönni?
             De persze hogyne, várj, egy picit még valahogy le kell vakarnom Stefant, azután megyek is.
             Oké persze
             Akkor később, szia ! - mondta Elena
             Jó, szia !! – mondtam
Addig, amíg nem ért ide elmentem fürdeni. Olyan pihentető érzés tud lenni. Miután kijöttem a fürdőből még felöltöztem, de utána már csengettek is. Tudtam, hogy Elena így lementem és beengedtem.
             Köszi, hogy ilyen gyorsan jöttél. Bár nem kellett volna, csak kérdezni szerettem volna valamit.
             Nem gond , amúgy is Stefannal lehetek még eleget . Na és mit szerettél volna kérdezni ?
             Gondolom te is kaptál meghívót az esti buliba.
             Igen és már alig várom, ahogy Carolt ismerem nagy banzáj lesz.
             Igazad lehet, de én nem bánom. Tudod most, hogy elmegyünk, szeretném őt boldognak látni. Ahogy titeket is. Tudom, hogy már kérdeztem, de ugye tényleg nem haragszol és Stefan sem, hogy elmegyünk?
             Jaj Caroline, te vagy a legjobb barátnőm már, hogy haragudnék .  Már régen meg kellett volna tennem amit ti tesztek .  Csak ugye nekem itt volt Stefan Jeremy meg Jenna .  Ha előre tudtam volna , hogy elvesztem Jennat akkor már rég elköltöztem volna, velük együtt . Klaus mindent tönkretesz , egy szörnyeteg . Tudom mit érzel , csakúgy mint én te is meg akarod védeni a családodat . Nekem már csak Jeremy maradt és ha választanom kellene akkor én is félretennék mindent érte . Neked itt van Tyler és itt lesznek a kicsik akiket meg szeretnél védeni . Az ő érdekükben döntöttetek a költözés mellett .
             Köszönöm, hogy megértesz, nekem is te vagy  a legjobb barátnőm , épp ezért lesz nagyon nehéz téged és  többieket itt hagyni . Annyira hiányozni fogtok . –most már sírtam
             Ne sírj Caroline mert én is elsírom magam . És amúgy sem örökre mentek el . Csak addig, amíg felnőnek az ikrek . Csak azt sajnálom nagyon , hogy nem láthatom , ahogy felnőnek , de inkább ne lássam, mint hogy bármi bajuk is legyen .
             Jaj Elena annyira szeretlek . Hidd el állandóan beszélünk majd , mindig küldök róluk képeket . Bár ne kellene elmennünk .
             Tudom , na de most még itt vagytok, úgyhogy elég a búslakodásból . Na mond mit szerettél volna kérdezni ?
             Oké csak annyit, hogy szerinted mit vegyek fel estére, mert nem találtam semmi jó rucit.
             Hát menjünk el vásárolni, messze van még az este. Beugrunk, a Plázába aztán kisminkellek és kész is vagyunk. Szépnek kell lenni a kismamának.
             Ez nagyon jó ötlet, te mindig tudod, mire van szükségem.
             Ennek örülök, akkor mehetünk?
             Persze csak írok Tylernek , hogy hol vagyok, mert még képes lesz szétaggódni magát , mert nem talál, itthon amikor hazaér .
             Rendben – mondta Elena
Megírtam Tynak , hogy Elenával elmegyünk vásárolni . Ő pedig visszaírt , hogy rendben , de nagyon vigyázzak magamra . Az én kis drágám állandóan aggódik . Elena autójával mentünk , még csak vezetni sem engedett . Pár perc múlva meg is érkeztünk a plázába . Először a ruhákat vettük meg . Hát igen azért ruhákat , mert ha már itt voltunk Elena is vett magának egy szép ruhát . Kicsit azért sajnáltam az alakomat . Úgy néztem ki mint egy bálna , de ez a várandósággal jár  . Ráadásul én nem egy hanem kettő babát hordok a szívem alatt . Elena egy nagyon szép kék selyem koktélruhát vett magának . Míg én egy halvány rózsaszín kismamaruhát mell alatt egy szalaggal  megkötve . A ruhák megvétele után , még Elena elcipelt egy újabb babaruhaboltba . Ez a héten már vagy a tízedik alkalom . Örülök , hogy ilyen lelkes , de úgyis gyorsan kinövik majd a lányok . Nem értem minek ennyit költeni csöppnyi ruhákra . De mint sok mást ezt is ráhagytam . Elena vett még vagy hat rugit a piciknek . Csak úgy tudtam kiráncigálni a boltból , hogy azt mondtam nagyon elfáradtam és fáj a lábam . Persze mindez igaz is volt , csak hát jó ürügy is a távozásra . Mert ahogy ismerem Elenát , ha még egy órát maradtunk volna megveszi az egész boltot . Mielőtt még haza indultunk volna megittunk egy narancslevet . Majd haza indultunk . Hazaértünk és bementünk a házba , furcsa volt a csend . Ahhoz képest , hogy itt este buli lesz. A ház fel volt valamennyire díszítve és ennyi . Sehol nem találtam Carolt , pedig meg akartam mutatni a ruhám , hogy megfelel – e estére ? Felmentünk Elenával a szobába , mert megígérte hogy kisminkel . És mivel már délután 4 óra volt , és este 7 –kor kezdődik a parti így időben el akartam kezdeni készülődni . Tyler még mindig nem volt itthon . Sajnos . Megmostam a hajam , aztán Elena segített megszárítani majd besütötte nekem . Utána megcsinálta a sminkem , nem akartam túl erőset mert nem illik hozzám . Utána felvettem a ruhám . Időközben megjött Tyler , és mikor meglátott tátva maradt a szája . Nem tudott megszólalni . Olyan édes volt . De mivel még Elena nem volt kész , ezért egy csókkal kiküldtem  a szobából . Szegénykém nem nagyon értette , de odasúgtam neki , hogy Elena is nálunk készülődik . Majd visszamentem a szobába és belekezdtem Elena csinosításába .

Tyler szemszöge :
 pár órával korábban:

Már eltelt 1 hét , mióta megbeszéltük Carolineval , hogy elköltözünk . Hiányozni fog Mystic Falls , de mindent megtennék Carért és a kicsikért . Anya is megértette bár mielőtt elmegyünk ragaszkodott hozzá , hogy tarthasson egy babaváró bulit . Azt mondta , hogy nem fogad el nemleges választ . Egy kicsit furának és erőszakosnak tűnt , de már ismerem annyira , hogy tudom mennyire szeret szervezkedni így ráhagytam . Végül is nekem mindegy nem nekem szervezi , hanem Carnek és a kicsiknek . Ha Car beleegyezik akkor én is . Ma este lesz a banzáj . Nekem azonban van még előtte egy kis elintézni valóm . Damon ugyanis felhívott , hogy menjek a Grillbe , mert talált valamit . Így első utam Grillbe vezetett . Míg a Grill felé hajtottam kaptam egy smst a kis angyalkámtól , hogy elmegy Elenával vásárolni . Ne aggódjak ha nem találom otthon . Én visszaírtam neki , hogy vigyázzon magára . Viszont én nem írtam meg neki hova megyek , mert tudom hogy beleképzelne valamit . Azt gondolná , hogy valami nagy baj van . Tagadja , de azóta is rosszul alszik . Mert mióta megtudtam , hogy nem tud rendesen pihenni állandóan fent vagyok éjszaka és csak figyelem . Sajnos sokszor van amikor felriad , Klaust szólongatja álmában , hogy ne vigye el a kicsiket . Na de ennek hamarosan vége , hisz elmegyünk . Találtam egy kis házat , egy gyönyörű völgyben  . Tudom , hogy Car imádja a lovakat így majd meglepetésként kap tőlem egyet . Remélem örülni fog . Meg is érkeztem a Grillhez . Bementem Damon már a pultnál várt rám a szokásos itala társaságában . Én is a pulthoz mentem és kértem egy sört .
             Mi tartott ennyi ideig ? Csak nem a kedves asszonykád nem engedett el ? – kérdezte gúnyosan
             Nem úgyhogy leállíthatod magad . Nem akarok problémát , nem azért jöttem .
             Jól van na . Most kivételesen én sem azért jöttem . Szóval nagy vonalakban az a lényeg , hogy amióta  elment az a féreg a baby hugicájával együtt , azóta arra kértem a kis boszit , hogy figyelje ha nagyobb erőket érez Mystic Falls körül , szóljon nekem .
             Ezt én értem , de még mindig nem tértél a lényegre .
             Várjál már még nem is mondtam végig . Szóval 1 hete telefonált nekem Bonnie , hogy érez valami más erőt is rajtunk kívül . Azt azonban konkrétan nem tudja ki vagy mi az erő tulajdonosa . Viszont azt mondta elég erős , így jó vele vigyázni . És mivel én is kaptam meghívót az esti banzájra , bár hozzá tenném semmi kedvem elmenni . Mi közöm nekem a ti gyerkőceitekhez ?Mindenesetre remélem legalább valami kis pia lesz , és nem fogok unatkozni . Meg hát vigyázni kell Elenára . Na mindegy szóval vigyázz az asszonykádra !!! Na én léptem is csá !!!
             Damon !
             Igen !
             Kösz az infót !!!
             Hát ja , de ne számíts arra , hogy ebből rendszer lesz .
             Eszemben sincs ! Na helló !!
Miután elhagytam Grillt , rögtön haza felé vettem az irányt . Reméltem otthon lesz anya , mert beszélni akartam vele arról kiket hívott meg . Mikor hazaértem nem találtam meg , mostanában sosincs itthon . Na mindegy felmentem a szobánkba . Mikor beléptem megláttam Cart . Egyszerűen lélegzetelállítóan festett . Az a ruha , a smink és a haja , gyönyörű volt . Tényleg mint egy földre szállt angyal . Az ilyen pillanatokban gondolkodom el azon , hogy lehetek én ennyire szerencsés , hogy enyém lehet egy ilyen gyönyörűség . Nagyon jól állt rajta a ruha . Ő persze csak mosolygott a zavaromon . Elena is ott volt éppen igazgatta Car ruháját . Majd egyszer csak Car odajött hozzám , és megcsókolt . Majd hirtelen elkezdett engem kifelé tolni az ajtón . Nem értettem hogy miért inkább hagytam . Miután kitolt csak annyit mondott , hogy Elena is itt készülődik . Nekem ennyi magyarázat elég is volt . Én is inkább elmentem készülődni .
Caroline szemszög :
Elena csinosítása is szép eredménnyel zárult . Gyönyörű lett , bár ő mindig szép volt . Mire mindketten készen lettünk már beesteledett . Meg halottam Carol hangját , éppen nekem kiabált . Elenával lementünk a nappaliba Carol már ott várt rám .
             Végre , már azt hittem sosem készültök el !! – mondta idegesen Carol .
             Jól van nyugi Carol már kész vagyunk !!
             Nyugodt vagyok csak bármelyik pillanatban megjöhetnek a vendégek .
             Oké Carol , de most még el kell szaladnom Elenával Bonniért , remélem megérted ?
             Hát jó , de 10 perc múlva már itt is vagytok ! – mondta szigorúan
             Rendben !
Elenával gyorsan kimentünk a kocsihoz , és már mentünk is Bonniért . Siettünk nehogy kihúzzuk Carolnál a gyufát . Miután felvettük Bonniet  , már mentünk is haza . Útközben találkoztunk anyuval is akit szintén felvettünk . Kicsit késtünk , de végül is megérkeztünk . Mikor bementünk mindenhol gyönyörű fények és díszek voltak . Ja és persze rengeteg ismeretlen ember . Carol ismét kitett magáért . Nem értem minek ennyi embert meghívni . Hisz a felét sem ismerem , sőt szerintem még Tyler sem . Most egész este a gratulációkat  , remélem nem fogják a pocakomat fogdosni . Mert akkor biztos elborul az agyam , és eltöröm a kezüket . Csak a családomnak és a barátaimnak engedem meg ezt . És nagyon örülök , hogy ők is itt vannak , legalább van kikkel beszélgetnem . Viszont azt még mindig nem értem , minek kellett Damont is meghívni, és ha már meghívta Carol minek jött el ? Hiszen ez egy babaváró buli . Ja már értem van azért a férfiaknak ital is . Damon pedig imádja az italt . Persze az első 2 óra azzal telt , hogy mindenki gratulált nekünk . Tylerrel és Elenáékkal elmentünk beszélgetni a kanapéra . Legalább ott nem kellett az ismeretlenekkel beszélgetnem . Tyler megsúgta , hogy van egy meglepetése amit az este végén fog bejelenteni . Már alig várom . Egy ideje már beszélgettünk , mikor elnézést kértem és kiakartam menni mosdóba . Tyler persze nem engedett egyedül kimenni . Sőt azt mondta mielőtt bementem volna , hogy előbb ő megy be és megnézi , hogy nincs e bent senki .
             Jaj, édesem , mégis ki lenne a női mosdóban ?
             Sose lehet tudni – mondta Tyler
             Na, ne szórakozz, csak menj vissza Elenáékhoz és mond meg nekik , hogy mindjárt megyek .
             Rendben, de ha nem jössz  ki 10 percem belül, akkor bemegyek érted és nem érdekel, hogy a női mosdóban vagy .
             Oké szívem, na de most már menj
             Jó rendben!
Miután elküldtem bementem a mosdóba. Megnéztem a sminkemet, ami szerencsére nem kenődött el . Aztán egy éles fájdalmat éreztem . Még arra sem volt időm , hogy megnézzem ki vagy  mi okozta . Éreztem , hogy zuhanok a padló felé . Majd hirtelen minden elsötétült .


3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hát hűha! Nem gondoltam volna, hogy Klaus ilyen hamar lecsap. Feltéve ha ő áll a mögött, hogy Care összeesett..Nagyon izgulok, hogy mi fog történni, siess a kövivel! ;D :D

    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Ilyen függő véget hagyni...muszáj gyorsan hoznod a kövi fejezetet!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok !!
    Imádlak titeket és nagyon igyekszem a kövivel csak sok dolgom van !! Ja és igyekszem minél hosszabbra írni !! Ehhez pedig egy kicsit több idő kell !!! De nagyon szeretlek titeket !!!!!! Sok sok puszi bianka

    VálaszTörlés