2012. március 7., szerda

4.Fejezet


Tyler szemszöge :
Car a napokban egyre rosszabbul volt  . Már igazán aggódom amiatt , hogy valami komolyabb baja lehet . Nem volt már más választásom elkellet küldenem az orvoshoz . Ma reggel ment, már lassan itthon kellene lennie . Ahogy ezt  gondoltam már jött is be az ajtón .
-              Szia – köszönt .
-              Szia édes ! Na mit mondott az orvos ? Komoly a baj ?
-              Nyugi minden rendben csak …..
-              Csak mi ?
-              Megígéred , hogy nem fogysz haragudni rám ?
-              Megígérem csak mond már !! – már tiszta ideg voltam mi baja lehet.
-              Tyler várandós vagyok !!!!!
-              MICSODA ? Kisbabánk lesz ?
-              Igen tudom hogy , hihetetlen hisz vámpír vagyok te meg vérfarkas , de egyszerűen már most szeretem és kötődöm hozzá . De egyben félek is nagyon . Még túl fiatal vagyok anyának . Mi van akkor ha nem vagyok rá képes , hogy felneveljek egy gyereket ?
-              Jaj édesem !! Te leszel a VILÁG legjobb anyukája .
-              Akkor nem haragszol ?
-              Nem dehogyis !!!Majd megoldjuk , együtt mindent megoldunk !! Mindent megteszek , hogy a legjobb és a legboldogabb szülök legyünk.
-              Te vagy a legédesebb ember a világon.Másra nem is vágyom édesem.Csak rátok. – mondta Car
-              Te pedig életem szerelme és most már a gyermekem édesanyja .Köszönöm,hogy vagytok nekem-Majd lassan lehajolt a hasamhoz és egy apró puszit lehelt rá.
Caroline szemszöge :
Istenem talán még soha nem voltam ilyen boldog . Tyleren is látszik , hogy ő is ugyanolyan boldog mint én . Együtt elmondtuk Carolnak , először meglepődött , de ő is örült , hogy lesz egy unokája  . Csak az identitása miatt aggódót,de sikerült meggyőznünk,hogy ne aggódjon.Elmondtam anyunak is aki egyszerre sírt és sikítozott örömében . Iszonyatosan jó érzés volt látni , hogy ennyire boldog   . Elenenáéknak is elmondtuk akik ugyanúgy örültek , és már el is kezdték tervezni a baba váró bulit és a hosszú vásárlási túrákat a baba boltokban  . Mára már elmúltak a rosszulléteim és élvezhetem a terhességet . Ma kell elmennem orvoshoz és végre láthatom a kisbabámat . Tyler is eljön velem sőt az egész baráti társaság,még anyukám is . Hiába mondtam nekik úgysem jöhetnek be , de ők azt mondták várnak kint . Stefan kocsijával és az én kocsimmal mentünk . Tyler vezetett . Mi vittük Bonniet és Jeremyt na meg anyut . Stefan vitte Elenát és Mattet . A csapat fekete báránya Damon pedig otthon maradt mert éppen nagyon fontos dolga akadt !  Bár ő el sem jött volna . Egész úton csend volt a kocsiban . Szerintem mindenki csak izgult és izgatottan várta a pillanatot . Aztán 10 perc múlva meg is érkeztünk a kórházba . A doktor úr vidám arccal fogadott .
                -Jó napot Mrs. Forbes ! Hogy önnek mekkora rokonsága van !
                - Jó napot doktor úr ! ők csak a barátaim  és ő pedig itt a boldog apuka - legalábbis remélem tettem hozzá magamban
                - Jó napot örvendek a találkozásnak Dr. Wiliams vagyok
                - Jó napot én pedig Tyler Lockwood - mondta Tyler
                - Hát akkor neki is kezdhetnénk !Kérem feküdjön fel az ágyra.
                - Rendben van !
Felfeküdtem az ágyra és Dr Wiliams megkezdte a vizsgálatot .
                - Ez most hideg lesz - mondta majd egy adag zselét nyomott a még lapos hasamra
Ezután meghallottam azt a hangot amit talán soha nem felejtek el . De várjunk csak nem egy hangot kellene csak hallanom .
                - Mik ezek a hangok doktor úr , csak nem valami baj van ?
                - Én is két hangot hallok , méghozzá két szív hangot !
                - Csak nem két szíve van a kisbabámnak ? -kérdeztem idegesen
                - Nem dehogyis , csak duplán is Gratulálnom kell !!Ugyanis Mrs . Forbes Önnek ikrei lesznek !! 

4 megjegyzés:

  1. Szia.
    Gratulálok hozzá,mert rettenetesen jó lett a feji. Kíváncsi vagyok,hogy ezek után mihez kezdenek.Várom a folytatást.XoXo

    VálaszTörlés
  2. Szia !!
    Nagyon köszönjük !! Holnap hozom a következő fejezetet !! Ja és persze lesznek benne még fordulatok és rengeteg bonyodalom !!!!!!
    Na puszi bianka

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok nagyon jó lett a fejezet♥
    Olyan cukik voltak :)
    Várom a folytatást :P

    VálaszTörlés
  4. Szia.
    Köszönjük szépen.Örülünk,hogy tetszett.
    puszii

    VálaszTörlés