2012. április 25., szerda

12. fejezet

Hát Sziasztok Drágaságaim !!! 
Itt lenne az új fejezet !! Remélem elnyeri a tetszéseteket , egy kicsit több benne a kép de így színesebb !! És jobban bele tudjátok élni magatokat !! :) Legalábbis remélem !! :):) A következő fejezetet még nem tudom mikor hozom , de ígérem igyekszem vele !!! Ezúton kívánok jobbulást drága társzerkesztőmnek és barátnőmnek Julesnak !! Gyógyulj meg és neked ajánlom ezt a fejezetet !!
És persze mindenkinek aki csak olvas minket !! Ja és ezúton kérdezném meg , hogy legyen e kövi fejezetből előzetes ? Akit érdekel válaszoljon a chatben ! :)
Nagyon Imádunk titeket ! Ja és aki olvassa írjon már egy pár sort , előre is köszi ! 
Millió és Ezer puszi nektek Bianka 

12. fejezet :
Klaus szemszöge :
Elköszöntem Cartől és elindultam . Muszáj volt otthon hagynom nem kockáztathattam meg , hogy megláthassák a drágalátos barátai . Még csak azt kellene . A tervem viszont meghiúsult mivel az egyik kedves boszim felhívott , hogy Caroline elszökött otthonról . Ezt nem hiszem el miért nem tud engedelmeskedni .? Azt akarja , hogy megbüntessem  hát elérte . Csak találjam meg . Rögtön el indultam haza . Miután hazaértem megtudtam a boszimtól , hogy az én engedetlen kedvesem a Grillbe ment telefonálni . Ez marha jó , még teletömik a fejét a drágalátos barátai . Azon nyomban a Grill felé vettem az irányt . Mikor odaértem bementem , de már nem találtam ott . Ezután elindultam hazafelé hátha már ott hon van . Mikor meghallottam a hangját , éppen az idősebb Salvatore fiúval veszekedett . Segítségért kiabált . Ne félj szívecském megmentelek , de utána ellátom a bajod , ezt garantálom . Odasuhantam hozzájuk ezzel elállva Damon útját . Sikerült is meglepnem . Nem volt könnyű rábeszélni , hogy engedje el Cart . DE én és a meggyőző képességem .  Csak a kis hasonmással kellett megzsarolnom . Miután visszakaptam Carolinet , megzsaroltam , hogy ne kövessen , mert akkor is meghal a kis Elena . Megpróbálta meggyőzni Cart , hogy mekkora szemétláda vagyok , de nem sikerült neki . Hála az égnek és az igézőképességemnek . Könnyes búcsút vettem a hoppon maradt Salvatoretól , majd haza vittem Carolinet . Miután bementünk a házba rögtön számon kértem .
  • Mégis mit gondoltál ? Hogy nem tudom meg , hogy kilógtál ?- kérdeztem tőle szinte ordítva
  • Klaus sajnálom , ne haragudj !!! Csak nagyon unatkoztam itthon ! – mondta
  • Ezt már nem tűröm még a szemembe is hazudik , hisz telefonált . Lekevertem neki egy óriási pofont . Elkezdett vérezni az orra és felszakadt a szája .
  • Ne bánts Klaus . Nem fordul elő többször . Bocsáss meg nekem , én nagyon szeretlek .  – könyörgött már sírva Car
  • Megbocsátok persze hisz én is szeretlek . Viszont most olyat kell tennem ami muszáj . Látniuk kell a barátaidnak , hogy velem nem jó ujjat húzni . Ez egy szükséges rossz . Ne vedd magadra . Ez most egy kicsit fájni fog . De utána meggyógyítalak . – mondtam neki
  • Ne Klaus kérlek , ne csináld ! – kérlelt Car
Megfogtam egy vérbénás tűt és beleszúrtam . Elég nagy adagot ahhoz , hogy jó sokáig aludjon . Ezután jött a legrosszabb rész . Megfogtam Cart és felkötöttem mind a két karját . Méghozzá egy olyan medvefogó szerű csapdába . Rögtön elkezdett neki vérezni . De még mindig nem ébredt fel  . len Ezért gyorsan lefényképeztem , hogy el tudjam küldeni Tylernek és a kis barátainak . Ezután kimentem , hogy ne láthasson meg mikor felkel . Bár az úgyis elkerülhetetlen hisz valahogy le kell onnan szednem .

Caroline szemszöge :

Ismét csak sötétséget láttam épp ahogy a múltkor . Amikor a balesetem volt . Bár a kettő helyzet között az a különbség , hogy mos pont amiatt vagyok eszméletlen akit a legjobban szeretek vagyis már inkább csak szerettem . Nem sokáig voltam eszméletlen , de akkor legalább nem éreztem fájdalmat . Miután lassan kinyitottam a szemeimet nem láttam senkit a szobában . Viszont nagyon fájtak a kezeim . Felnéztem és megláttam mitől . Be voltak fogva és iszonyatosan véreztek . Próbáltam kiszabadítani őket , de nem sikerült sőt még inkább elkezdett vérezni . Tényleg nem tudom , hogy tehette ezt velem hisz én nagyon szerettem . Mindent megadtam volna neki . A gyerekeivel vagyok várandós és képes volt velem és velük ezt  tenni . Igaza volt Damonnak  . Miért nem hittem neki ? Bárcsak itt lennének és kiszabadítanának . Már szinte zokogtam .  Nagyon de nagyon fáztam és fájtak  a karjaim . Nagyon gyengének éreztem magam . Rengeteg vér volt ugyanis a padlón ami mind a kezeimből folytak ki . Remélem a kicsikéimnek nincs bajuk . Ekkor meghallottam a lépteket majd elfordították a kulcsot a zárban . És hát ki más lépett be  az ajtón  , mint az én drágalátos volt szerelmem Klaus . Igen volt , mert már csak megvetést  éreztem iránta . Hogy volt képes ilyen szörnyűségre ? Ha valakit szeretünk akkor nem kötözzük ki és nem kínozzuk meg !!
  • Jaj Caroline Sajnálom , hogy ezt kellett tennem !- mondta szomorúan
  • Engem már nem hatsz meg Klaus ! Mégis mit képzeltél egy kis sajnálom , és elfelejtem amit velem tettél . Hisz végig azt mondtad szeretsz . Mégis , hogy voltál képes ezt  tenni velem , velünk ?
  • Én még mindig ugyanúgy szeretlek ! De nem tetted azt amit mondtam ., kértem , hogy maradj itthon . Mivel nem maradtál majdnem elvettek tőlem . Majdnem elveszíttettelek . –mondta szomorúan
  • Pontosítom amit most mondtál Klaus , már elveszítettél . Most pedig szedj le innét és engedj el . Ha még szeretsz akkor megteszed ezt nekem . Nem bántalak , csak engedj minket elmenni . – kértem tőle
  • Nem tehetem hisz szeretlek !!! Veled akarok élni . Ha kell megteszem azt amit korábban . –mondta Klaus
  • Micsoda mit tettél ?- kérdeztem  tőle
  • Megigéztelek !!- vágta rá
  • Ezt nem hiszem el Elena igazat mondott és én nem hittem neki . És ki az a Tyler ? Ha már ennyi mindenről hazudtál , akkor erre igazán válaszolhatnál !!
  • Tyler a szerelmed !! A gyerekeid apja . De ez nem érdekes , mert mostantól ismét engem fogy szeretni  !! – mondta Klaus
  • Istenem Tyler  , öt láttam álmaimban , de még mindig nem emlékszem rá .  Ugye most nem arra készülsz amire gondolok ? – kérdeztem félve
  • Ha arra gondolsz , hogy megigézlek , akkor igen !! Én nagyon Szeretlek  Car és nem vagyok hajlandó téged elengedni . Ezért ezt kell megtennem .  – jelentette ki Klaus
  • Nem teheted én nem akarok veled lenni ! – kiabáltam
  • Korábban is ezt mondtad !!
Erre Klaus erősen megfogta az arcom . Én küzdöttem ellene , de nem ment .  Mélyen a szemembe nézett , majd elkezdte mondani :
  • „ Caroline szeretsz engem . Én vagyok a gyerekeid apja . Mindenben engedelmeskedsz nekem . Nem hiszel senkinek rajtam kívül !! „
  • Klaus szeretlek téged . Te vagy a gyerekeim apja . Mindenben engedelmeskedek neked . Nem hiszek másnak rajtad kívül . – ismételtem el .
  • Mi történt Klaus ? Segíts nagyon fáj !!!!! – könyörögtem neki
  • Drágám segítek csak maradj nyugton !! – mondta kedvesem
  • Nagyon fáj !! A babák Klaus siess !!! – kiabáltam
Kedvesem leszedett majd óvatosan a karjaiba vett és lefektetett az ágyra . Majd adott a véréből . Sokkal jobban lettem . De nem értettem mi történt !
  • Mi történt ? –kérdeztem Klaustól
  • Sajnálom Car nem voltam itthon , és Damon valahogy bejutott a házba és bántott téged ! Mert te engem szeretsz ! – válaszolta
  • Ezt nem hiszem el . Hogy tehette ezt , és pont velem ?
  • Úgy , hogy ártani akar nekem  , nem akarja , hogy boldogok legyünk . De ezt nem hagyjuk mi akkor is együtt leszünk ! Most már nem hagylak magadra és vigyázok rád Ígérem !! – mondta kedvesem
  • Persze , hogy együtt maradunk . Senki nem választhat minket el egymástól . Hiszen szeretjük egymást !- mondtam neki
  • Én is nagyon szeretlek . – mondta majd megcsókolt
  • Figyelj Car mi lenne ha mégiscsak elmennénk a városba ? Sétálgatunk , és van neked egy meglepetésem ! – mondta Klaus
  • Az nagyon jó lenne . Legalább kimozdulunk egy kicsit  - mondtam
  • Hát akkor aha jobban lettél és pihentél egy kicsit akkor utána elmegyünk . Most hagylak pihenni !!!
  • Ne hagyj itt , feküdj mellém és ölelj át !! Nem akarok ezek után kicsit sem egymagam lenni – kértem őt .
  • Jó rendben !- mondta majd lefeküdt mellém
Miután elaludtam álmomban Klaus bántott engem . Szörnyű volt hiába kértem , ne tegye mégsem hallgatott rám . Azt mondta ez a szükséges rossz . Nem  értettem semmit hisz Klaus engem soha nem bántana . Mégis megütött úgy , hogy a földre estem , majd belém döfött egy nagy adag vérbénát .  Amitől azonnal elájultam . Miután magamhoz tértem láttam , hogy mindkét kezem ki van kötve és iszonyatosan fájt . Valamint rengeteg vért veszítettem , amitől nagyon gyenge voltam . Csak sírni tudtam másra nem voltam képes . Aztán hirtelen kinyílt az ajtó és Klaus állt ott . Féltem tőle és gyűlöltem is mert ezt tette velem . Olyan volt ez az álom mintha deja vum lett volna . Ekkor jöttem rá , hogy ez tényleg meg is történt velem , csakhogy nem Klaus hanem Damon tette velem . De akkor most mégis miért Klaus teszi velem . Mi van ha ő tette . Az álmom további részében láttam , ahogy Klaus megigéz  engem pedig én nem is akartam . Erre már felijedtem . Jézusom akkor lehet , hogy mégis ő tette és nem Damon . Elena amúgy sem hagyná , hogy Damon bántson . És amúgy is Damon már megváltozott . Tehát Klaus tette . Mindvégig ő igézett meg és még képes volt nekem jópofizni . Most már lassan azt sem tudom ki vagyok . Ki tudja hányszor igézett már meg ? Viszont ha ő ezt tette velem akkor én is játszani fogok vele . Ugyanis színlelni fogom , hogy szeretem . És amint lehet elszököm tőle . Elena majd segít , na meg Bonnie . Olyan nagyon hiányoznak . Miért nem keresnek meg . Vagy miért nem hívnak . Ja persze lehet már hívtak csak Klaus ezt is elfelejtette velem . Míg ezen gondolkodtam már nyílt is az ajtó . Klaus lépett be rajta . Amikor meglátott elmosolyodott . A rohadt álszent mocsok . Most visszakapod amit nekem át kellett élnem . Majd Elenáékkal elintézünk . De most mosolygunk .
  • Szia Drágám ! – köszönt
  • Szia
  • Hogy vagy ? – kérdezte
  • Most , hogy látlak jobban – hazudtam
  • Már a látványától is hányinger kerülgetett .
  • Akkor mehetünk a városba ? –kérdezte Klaus
  • Hát persze ! – válaszoltam neki .
  • Most még nem szökhetek meg csak ha megbeszéltem Elenáékkal .
  • Hát akkor kedvesem gyere – nyújtotta a kezét .
Én meg mivel nem volt más választásom , hisz lebuktam volna belekaroltam . Elvezette az ajtójához , majd beültem . Egész úton nem szóltam hozzá , de láttam , hogy ő engem figyel . Épp már szólni akartam , hogy az utat nézze mikor megálltunk és leállította az autót . Kiszállt majd kisegített az autóból . Komolyan mikor hozzám ért legszívesebben darabokra téptem volna . Annyira szeretnék már tőle megszabadulni . Ha ránézek az önelégült képére már akkor hányingerem támad . Caroline hagyd ezt abba muszáj a célra koncentrálnod . Mondogattam magamban . Elkezdett engem egy bolt felé kísérni . Annyira elégedett volt magával . Nem értettem , hogy lehet valaki ennyire aljas .
  • Car létszi csukd be  szemed . Ez egy meglepetés lesz . Majd szólok , hogyha kinyithatod .- kérte Klaus
  • Rendben , de aztán nekem nehogy nekivezess valaminek !!- szóltam rá .
  • Rendben megígérem , hogy nem teszem . Amúgy is már mondtam , hogy nagyon vigyázni fogok rád . – mondta nekem mézes-mázosan
Muszáj volt még jobban belekarolnom , ugyanis nem bíztam már benne . Mentünk , mentünk , majd nem sokkal később megálltunk .
  • Most már kinyithatod !! – mondta
 
  • Mi ez ?- kérdeztem
  • Hát drágám , arra gondoltam , hogy mivel nem sok idő van hátra a babák érkezéséig ezért tarthatnánk egy kis bulit . De csak ha nem gond ? Azért hoztalak ide , hogy együtt kiválasszuk a dekorációt .
  • Dehogy baj ! Nagyon is örülök neki . Olyan édes vagy !! Olyan boldoggá teszel !! – hazudtam
  • Akkor örülök . Mehetünk is kiválasztani a dolgokat . Igazából ebben te vagy a profi , úgyhogy rád hagyom én meg majd csak nézlek .
Nekikezdtünk kiválasztani a kellékeket . Mindent megvettem bár végig azon járt az agyam , hogy mikor és hogy kellene elszöknöm tőle . Miután befejeztük a vásárlást , elindultunk bepakolni a csomagokat az autóba . Aztán újra kézen fogott és sétáltunk a városban . Teljesen belemerültem a gondolataimba , majd megláttam valakit . Elena volt , éppen telefonon beszélt valakivel . Nem látott meg rögtön és én sem akartam neki kiabálni , mert Klaus még bántotta volna . Mikor már azt hittem végleg nem vesz észre meglátott . Olyan szomorú volt az arca , olyan volt mint aki már lemondott volna rólam . Rögtön eszembe jutott , hogy tudnék neki szólni , hogy tudom mit tett velem Klaus . Megkértem Klaust , hogy menjünk be a Grillbe , mert el kell mennem a mosdóba . Beleegyezett . Miután bementünk láttam , hogy Elena is bejött utánunk . Megpróbált észrevétlen maradni  . Nagyjából sikerült is neki . Én bementem a mosdóba , vártam , hogy utánam jöjjön . És valóban pár perccel később már egymással szemben álltunk .
 Én már sírtam és ő is . Majd a nyakába ugrottam , olyan ölelést kapott tőlem , hogy majdnem megfulladt .








    •  Elena annyira sajnálom !! Bocsáss meg , hogy nem hittem neked és Damonnak .
    • Caroline semmi baj az a fő , hogy rájöttél , hogy Klaus egy mocsok . De mégis hogy jöttél rá ?- kérdezte Elena
    • Hát ezt inkább nem most mesélném el nem akarom , hogy Klaus gyanakodjon !! – mondtam neki  . Ugyanis van egy tervem !!
    • Mégis mit ? – kérdezte
    • Megszökök Klaustól , de ehhez ti is kelletek . Na mit szólsz hozzá ?- kérdeztem tőle félve

    8 megjegyzés:

    1. Szia!

      Izgalmas rész volt. Klaus mintha most túl lőtt volna a célon.
      Kíváncsian várom, hogy Caroline meg tud-e szökni Klaustól. Ha igen, akkor mit tesz majd Klaus.
      Várom a folytatást.

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia !!
        Nagyon köszönöm , hogy írtál !! Hidd el sikerülni fog neki de nem úgy ahogy ő hitte !!
        Millió puszi bianka

        Törlés
    2. Szia!
      Fantasztikus lett. Kár, hogy Caroline ott fogja hagyni Klaust, habár Klaus ezúttal kicsit durva volt...Nagyon várom már Caroline tervét a szabaduláshoz :P Nagyon várom a kövit!
      Puszi

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia !!
        Nagyon örülök hogy írtál !!
        A következő fejezetben kiderül !!
        Ja és nem szabadultok meg ilyen könnyen Klaustól !! Ennyit elárulhatok !!
        Milió puszi bianka

        Törlés
    3. Szia Drágaságom !
      Nagyon izgalmasra sikeredett a rész és fantaszikus volt.Caroline és Klaus őket imádom , mondjuk itt Klaus gonosz természetével találkozzunk , kicsit beteges amit művel , de megtudom érteni és még minig szeretem :D Nagyon várom az új részt a képek meg csodálatosan illenek a fejezethez . Köszönöm a véleményedet , nagyra értékelem . A következő fejezetnél jövök .
      Hatalmas mackóölelés : Nalla

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. Szia Drágaságom !!
        Nagyon de nagyon örülök hogy írtál !! Szerintem is egy kicsit furcsa lesz hogy már nem Klausssal lesz Caroline . DE végül is a gyerekek Tylertől lesznek !! Ugyhogy ezért térek vissza az eredeti felálláshoz !! A többit pedig majd meglátod !!
        Nagyon szívesen várunk visza !!
        Millió puszi és mackóölelés : Bianka

        Törlés
    4. Sziasztok Drágaságaim !!!!!!
      Bocsi hogy egy kicsit meg késve . Nagyon jó rész volt ismét . Kicsit keményre fogtad Klaus de így is nagyon jó volt . Nagyon örülök hogy ismét emlékszik Caroline . De az a buli Klaustól nagyon cukor . A végéről ne is beszéljünk . Egyre izgibb remélem hozod mihamarabb <3
      ui: A KÉPEK FANTASZTIKUSAK :) Emily

      VálaszTörlés
      Válaszok
      1. szia.
        Nagyon szépen köszönjük a komidat.Klaus az olyan klausos volt.Kicsit gonosz,de ugy volt az igazi.
        Igyekszünk hozzni.puszi

        Törlés