2011. december 29., csütörtök

I. Fejezet I. része




Caroline szemszöge

Nehéz volt túltennem magam Matten, de Tyler segített. Kezdetben még nem is gondoltam volna, hogy lehet köztünk valami. Mattel éreztem csak jól magam, de amikor megtudta a titkom minden megváltozott. Reméltem, hogy elfogad és boldogan élünk. Most azonban már nem bánom, hogy így lett. Tyler nagyon kedves, és mindenben mellettem áll. Védelmez, elviseli a hisztijeimet. Most már úgy érzem, boldog vagyok, és révbe értem. Egy valami viszont aggaszt, ez Stefan. Annyit segített nekem a vámpírrá válásom után, de most ő van, bajban én pedig nem tudok segíteni. Remélem, minden megoldódik, és Stefan végre visszatér hozzánk. Elena továbbra is szomorú, Damon pedig Damon. Továbbra is nyomul Elenára, de majd abbahagyja, ha rájön semmi esélye. Bonnie és Jeremy boldogok. Na, de most beszéljünk másról. Ugyanis megjött Tyler.

Majdnem minden pillanatot együtt töltünk. Olyan jó érzés mellette ébredni, mintha egész életemben így történt volna. Azt tervezzük, keresünk Mystic Fallsban egy kis házat és összeköltözünk, de addig, amíg nem szerzünk munkát, addig Tyleréknél maradunk. Keveset beszélek Carollal, azután amit velem tett, pedig már rengetegszer bocsánatot kért. Azt mondta megbánta, csak nekem akart segíteni. Az „apámmal” ugyanúgy állok tehát sehogy. Anyuval egyre jobb a kapcsolatunk. Sokat beszélgetünk és tartunk anya lánya délutánokat. Nagyon jókat szórakozunk.

-  Szia, Kedvesem.- jött be Tyler a szobába.

-  Figyi, öltözz, fel szépen van számodra egy meglepetésem – mondta.

-  Milyen meglepetés? –kérdeztem meglepetten

-  A meglepetésnek épp az a lényege, hogy titkos- kacsintott rám sejtelmesen.

-  Oké, akkor adj nekem fél órát.

-  Hogy lehet, hogy a nőknek ennyi ideig tart elkészülni? – kérdezte viccesen

-  Hát, ha azt akarod, hogy szép legyek akkor ahhoz idő kell!

-  Jól van, na, ne kapd fel a vizet! Annyi időt kapsz, amennyit csak akarsz!

-  Szeretlek! - súgtam a fülébe

 - Én is szeretlek! – mondta majd adott egy puszit és kiment.

Tényleg kellett fél óra, amíg felöltöztem. Mivel Tyler azt mondta szép legyek így felvettem egy koktélruha szerűséget. Fekete színe van, és a derekán van egy öv, valamint pántnélküli. Felvettem hozzá egy ezüstös szandált és kisminkeltem magam.

Tyler szemszöge

Soha nem képzeltem volna, hogy egy ilyen angyal képes lesz engem valaha szeretni.  De, mégis így lett. Carolinnal lett teljes az életem.  Sokáig csak barátságot éreztem iránta, mert rengeteget segített az átváltozásaimkor. Nehéz volt kezdetben ez az egész átváltozós vérfarkasos dolgot elfogadni. Az,t hogy minden teliholdkor átváltozom és le kell magam láncolni, hogy ne bántsak senkit. De, mára már beletörődtem, hogy ez a sorsom. Caroline segítségével most már minden könnyebb. Éppen hazaértem mikor összefutottam az anyámmal. Haragszom, rá mert segédkezett Caroline megkínzásában.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nem szenyóskodásból, de a hibákkal kezdeném, hogy egyre többet fejlődhess. Tényleg nem kukacoskodni szeretnék, csak a segítő szándék vezérel.

    "túltennem magam Matten de Tyler segített" a "de" előtt vessző kell.
    "éretem" kihagytál ez z-t.
    "de amikor megtudta a titkom minden megváltozott" a "titkom" után vessző kell.
    "Tyler nagyon édes mindenben mellettem áll." az "édes" után vessző kell.
    "Védelmez elviseli a hisztijeimet." a "védelmez" után kellene egy vessző, és egy "és".
    "boldog vagyok és révbe értem " az és előtt vessző kell.
    "Egy valami viszont aggaszt ez Stefan" én pont vesszőt tennék az "ez" elé, de a sima vessző is megteszi.
    "ő van bajban én" az "én" elég vessző kell.
    "Remélem minden megoldódik és Stefan végre visszatér hozzánk" a "remélem" után, és az "és" elé is kell vessző.
    "ha rájön semmi esélye" a "rájön" után kellene egy vessző, és szerintem egy hogy is, de az nem feltétlenül szükséges.
    Van egy pár mondat, amit kicsivel kezdtél.
    "Azt terveztük keresünk Mystic Fallsban egy kis házat és összeköltözünk" a "terveztük" elé is vessző kell, és az "és" elé is.
    "nem szerzünk munkát addig Tyleréknél maradok" az addig elé is vessző kell.
    "Keveset beszélek Carollal azután amit velem tett pedig már" az "amit" és a "pedig" elé is kell vessző.
    "Azt mondta megbánta csak nekem akart segíteni" a "mondta" után vessző kell, és a megbánta után is raknék egy vesszőt és egy és-t is.
    "ugyanúgy állok tehát sehogy " a "tehát" elé vessző kell.
    "beszélgetünk és tartunk". az "és" elé vessző kell.
    "Figyi öltözz, fel szépen " a "figyi" után kell a vessző, és a "szépen" után is kellene.
    "hogy szép legyek akkor " az akkor elé vessző kell.
    "Mivel Tyler azt mondta szép legyek így felvettem egy koktélruha szerűséget." én ezt így írnám át: "Mivel Tyler azt mondta legyek szép,felvettem egy koktélruha szerűséget."
    "Fekete színe van, és a derekán van egy öv valamint pántnélküli" múltidőbe kellene átrakni, mert az egész történet múltidőben van megírva.
    "ezüstös szandált és kisminkeltem magam" az "és" előtt vessző kell.
    "képzeltem volna hogy" a "hogy" elé vessző kell.
    "így lett Carolinnal" a "Carolinennal" elé kellene egy vessző.
    "éreztem iránta mert" "mert" előtt lemaradt a vessző.
    "Azt hogy minden teliholdkor átváltozom és le kell magam láncolni hogy ne bántsak senkit" a "hogy"-ok előtt lemaradtak a vesszők.
    "beletörődtem hogy" ismételten lemaradt egy vessző.
    "Éppen hazaértem mikor " a "mikor" elé is kell vessző.
    "Haragszom rá mert" a "mert" előtt is kell vessző.

    A történeted tetszik, remélem, hogy az első fejezet többi részét is megkapjuk (ha jól értelmezem az első rész kiírást). Szeretem Caroline-t és Tylert, úgyhogy biztosan követni fogom az oldaladat.
    Csak így tovább, sok sikert.

    VálaszTörlés
  2. Szia Esuta !!
    Nagyon aranyos vagy köszönöm hogy segítettél megpróbálok jobban odafigyelni és megfogadni a tanácsaidat még nagyon új ez nekem főleg úgy hogy látom sokan köztük te is milyen profin csináljátok ! Remélem én nekem is menni fog majd egyszer mindenesetre igyekszem !! Köszi a komit ! puszi Bianka

    VálaszTörlés
  3. Szia!Nagyon jo a blog es nagypn jol irsz.Igen van benne egy par hiba de sebaj,nallam is van!Imadom Tyler-t es Caroline-t,meg nem nagyon olvastam olyan tortenetet ahol Ok ketten a foszerepok.Utolag is BUEK!Varom a kovetkezot!Puxy:Dalcsok:X

    VálaszTörlés
  4. köszi nagyon aranyos vagy !!!!! puszi bianka

    VálaszTörlés