2012. március 11., vasárnap

5.Fejezet


Caroline szemszöge :

"Mrs .Forbes Önnek ikrei lesznek ". Visszhangzott a fejemben .
                          -  Te jó ég ez meg hogy ?- kérdeztem értettlenkedve
                          - Hát ilyen  kiszámíthatatlan az élet ! - mondta az orvos
                          -Tudom de én úgy tudtam hogy csak egy kisbabám lesz  . Először ezt mondta.
                              -Igen azt mondtam , de akkor még nem lehetett pontosan megállapítani .
Úr isten most mi lesz ? Egy gyerekkel még elboldogultam volna,de kettővel?-gondoltam magamban .
                          - Mi van édesem jól vagy ?- kérdezte Tyler
                          - Igen persze csak egy kicsit sok ez nekem .
                          -Semmi baj megoldjuk oké ? - mondta Tyler
                          -Biztosan?Sikerülni fog nekünk?
                          - Biztosan  , sőt örülök , hogy két gyermekünk lesz.Tudod minek örülnék a legjobban?Ha két olyan kis angyalunk lenne mint te. - mondta édesen Tyler
                          - Képet adhatok a boldog szülőknek ? -kérdezte az orvos
                          - Igen persze - vágta rá Tyler
                          - Tessék ! Mrs Forbes rengeteg pihenésre van most szüksége valamint két hét múlva ismét vissza kellene jönnie !! Vagy pedig ha esetleg fájna a hasa akkor azonnal jöjjön be .
                          -Köszönjük - mondtuk mindketten
                          - Akkor két hét múlva ! - mondta az orvos
Miután ki mentünk még mindig nehezen tudtam megszólalni . Tyler egy folytában mosolygott mint egy tejbe tök . Sosem gondoltam volna hogy ilyen boldoggá tudom tenni
                          - Köszönöm - mondtam és egy puszit nyomtam a szájára
                          - Mégis mit angyalom ?
                          - Amit a rendelőben mondtál , tudod olyan édes volt .Majdnem elsírtam magam  . Azt hittem , hogy nem fog nekünk menni,de te meggyőztél az ellenkezőjéről. Tudod én sem terveztem ezt , de így történt és most már nem bánom . Ezt muszáj volt elmondanom .
                          - Jaj édesem én sem ezt terveztem , de én mióta ismerlek és szeretlek tudtam hogy azt szeretném te légy a gyermekeim anyja . Attól , hogy ez egy kicsivel előbb következett be én még így gondolom és nagyon boldog vagyok . - mondta Tyler
Most már tényleg elsírtam magam , de csak örömömben .
                          - Szeretlek - súgtam neki és megcsókoltam
                          - Én is szeretlek TITEKET mindennél jobban - csókolt vissza
Annyira belemerültünk  a csókba hogy meg is feledkeztünk a kint várakozókról .Gondolom végignézték ez a kis jelenetet , de nem érdekel .
                          - Na mi a helyzet ? - kérdezték egyszerre
                          - Van egy elég nagy hírünk - mondtuk egyszerre
                          - Na mondjátok már !!! - türelmetlenkedtek
                          -Caroline ikreket vár , méghozzá két kislányt - - mondta Tyler és a hangjából csak úgy érződött a büszkeség
Mindenkinek leesett az álla . Kivéve Elenának és Bonnienak ők rögtön a " nyakamba " ugrottak . Olyan boldogok voltak , én pedig még náluk is boldogabb . Miután elengedtek és kiugrálták magukat , megláttam Stefan és a többi fiú komor arcát .Egyedül Tyler nem volt lehangolt . Gondoltam megkérdezem mi a bajuk , persze nem vártam a fiúktól nagy örömöt , de ez azért már kicsit bántott .
                          - Veletek meg mi van ? - kérdeztem
                          - Semmi - mondták egyszerre
                          - Hát én nem úgy vettem észre mondjátok már mi van ?
                          - Figyelj Caroline - kezdte Stefan  .- Én igazán örülök , hogy te örülsz , de gondolj csak bele . Te vámpír vagy , Tyler pedig vérfarkas . Ami azt jelenti , hogy a babáitok hibridek lesznek . - mondta szomorúan Stefan
                          - Úr isten ebbe még csak bele sem gondoltam  .
                           - Édesem jól vagy nagyon elsápadtál ? - kérdezte Tyler
                          - Igen , vagyis nem mégis , hogy lennék jól az én kicsi babái hibridek lesznek . Pont olyanok mint akiket Klaus keres . Mi van ha ezt Klaus valahogy megtudja , és visszajön . Hogy fogom őket tőle megvédeni ?
                          - Nyugodj meg kicsit megoldjuk . Ne izgasd fel magad az árt a babáknak . - mondta Tyler aggódva
                          - Jó megpróbálok csak nagyon félek .
                          - Caroline mi nem akartunk megijeszteni , csak azt akartuk ezzel mondani , hogy mostantól sokkal jobban kell rád úgy értem rátok vigyázni - mondta kedvesen Stefan
                  - Semmi baj értem én akkor majd nem megyek egyedül sehova
                  - Rendben - mondták egyszerre
Boldogan,de ugyan akkor szomorúan ballagtunk a kocsi felé.Rettenetesen féltem,hogy Klaus tudomást szerez a gyerekeimről,és elveszi tőlem őket.Tudtam,hogy egyetlen egy módja van,hogy megvédjem őket akár az életem árán is megteszem.Tudtam,hogy el kell hagynom a családom,a barátaimat az életemet,mindent azért hogy a gyermekeim biztonságba legyenek..

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Wáo..wow! Hibrid ikrek..Nem semmi! Nagyon tetszik a történet és az első fejezethez képest sokat fejlődtél. Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz Careval és a babákkal. Siess a kövivel :D <3

    xoxo

    VálaszTörlés
  2. Szia !!!
    Nagyon köszi hogy írtál !! Sokat jelent a véleményed nekünk !! Örülünk hogy tetszett !!! Ja és lesz benne még jó pár fordulat !!
    puszi bianka és Jules

    VálaszTörlés