2012. január 3., kedd

II. fejezet

Sziasztok meghoztam a következő fejezetet , úgy tervezet elég sűrűn hozom a fejezeteket . Ha esetleg lesz valamilyen vizsga , vagy doga akkor csúszok , de igyekszem !! Ebben a fejezetben van +18 as rész is de azt kiírtam !!!! Addig is jó olvasást ! puszi Bianka Ja és komikat kérek !!!!!


Caroline szemszöge :
Na gyere menjünk – mondta Tyler , és kézen fogva kivezetett a házból .
Beültünk az autóba , és elindultunk . Az kocsiban sem tudtam kiszedni belőle semmit sem arról , hogy hova visz . Egész úton  , csak sejtelmesen méregetett , és mosolygott , mint a tejbe tök . Kezdett már elegem lenni a vigyorgásából , de éppen mikor megkérdeztem volna tőle min vigyorog olyan jót , megszólalt .
-          Megérkeztünk Angyalom !! Most pedig , ha nem bánod bekötném a szemed , és elvezetnélek valahova .  Megengeded ? –kérdezte
-          Hát persze , de ha elesek valamiben , akkor esküszöm leverem rajtad !
-          Oké , de te is tudod , hogy én mindig vigyázok rád !- mondta édesen
Ezután bekötötte a szememet egy selyemkendővel  , és kisegített az autóból . Majd hirtelen felkapott , és elindultunk . Nagyon meglepett , hiszen nem számítottam arra , hogy nem a saját lábamon megyek majd . Mindezek ellenére nagyon jó érzés volt hozzá bújni , érezni a szuszogását . Olyan , de olyan édes volt ! Azonban ennek az idilli pillanatnak vége is szakadt , amikor  egyik pillanatról a másikra megállt , és óvatosan letett a földre .
-          Most már leveheted a kendőt – mondta
Miután levettem a kendőt  , majdnem leesett az állam . Egy parton voltunk . A parton állt egy gyönyörűen megterített asztal és az asztal közepén egy gyertya égett . Az egész part gyönyörűen ki volt világítva . Halkan szólt a zene a magnóból . Tyler kezében , pedig egy óriási csokor vörös rózsát tartott . Soha nem láttam még ennél szebbet . Nem tehettem róla  , de elkapott a hév , és egy szenvedélyes csókot adtam Tyler szájára . Éreztem rajta , hogy meglepődött  , de aztán ő is egyre szenvedélyesebben csókolt vissza . Miután elváltunk egymástól megszólalt :
-          Nem gondoltam volna , hogy ilyen kis vadmacska vagy  , és ,hogy  ilyen köszönetet kapok ! Ha ezt tudom többször csinálok ilyen meglepetést . –mondta nevetve
-          Te teljesen megbolondultál ! Soha nem láttam még , ilyen szépet . Nem tudom mit is mondhatnák ?
-          Ne mondj semmit te bármit megérdemelsz ! Ennél még sokkal többet is .
-           Nagyon , de nagyon szeretlek édes ! – mondta cukin Tyler
-         Én is nagyon szeretlek !
Ismét megcsókoltuk egymást , majd elindultunk az asztalhoz . Udvariasan kihúzta a székemet , és leültem . Majd ő is leült . Ezután kivett egy üveg bort az asztal melletti hűtőtáskából , és töltött mindkettőnknek . Koccintottunk a szerelmünkre .  Majd elővett egy tányért , amiben a kedven kajám volt : spagetti . Nagyon finom volt . Miután megvacsoráztunk lementünk a partra , és kézen fogva sétáltunk .  Néztük a csillagokat . Aztán elindultunk lassacskán vissza a kocsihoz , most már mindketten a saját lábunkon . Mikor odaértünk beültünk a kocsiba , és hazamentünk . A kocsiban egész úton Tyler alig bírt magával . Egyik kezével a kormányt fogta  , míg másik kezével folyamatosan simogatott . Ezzel a húzásával nem kicsit feltüzelt engem is . Alig bírtam már magammal , pedig nem vagyok ilyen heves általában . De Tyler ezt hozza ki belőlem . Miután megérkeztünk kiszállt a kocsiból , de mire észbe kaphattam volna már a kezében vitt a szobánk felé .  
Most  + 18 –as rész jön .

Ledobott az ágyra , és elkezdett csókokkal elhalmozni .  Először a fejem búbját puszilgatta , majd egyre lejjebb . Mikor elért a számhoz hevesen , de annál szenvedélyesebben csókolt meg . Hosszan csókoltuk egymást . Nyelveink heves táncot jártak . Nem tudom mennyi idő telt el csókcsatánk közepette , de egyszer csak arra lettem figyelmes , hogy már a nyakamat csókolgatja . Már egyikőnk sem bírta tovább letéptem a pólóját , mire ő is leszaggatta a ruhámat . Kár érte , de Tyler már csak ilyen . A melltartómat is letépte rólam , és elkezdte a melleimet csókolgatni . Apró sóhajokkal jutalmaztam mozdulatait . De én sem tétlenkedtem ott simogattam ahol csak tudtam . Tyler végig csókolta az egész testemet . Majd megszabadítottuk egymást az utolsó zavaró ruhadarabjainktól , amik még elválasztottak minket . Közben egyszer sem szakadtunk el egymás ajkától  , majd megtörtént . Tyler belém hatolt . Kezdetben lassan mozgott , majd egyre gyorsabban . De mindvégig csókoltuk egymást . Éreztem hogy teljesen elragad a vágy hulláma  . Ezt az érzést eddig még senki nem tudta nyújtani nekem . Csak Tyler tudta nekem megadni . Benne még sosem csalódtam . Egyre gyorsabb tempót diktált . Én pedig már nem bírtam tovább . Aztán mintha a szoba elmosódott volna és felrobbant volna a világ . Zihálva feküdtem a mellkasára . Nyomtam még egy utolsó csókot a szájára majd elaludtam .+18 vége
Tyler szemszöge :
Az előző éjszaka egyszerűen fenomenális volt . Minden értelemben . És ami utána történt , soha nem gondoltam volna , hogy így feltüzelem Cart . Mindennél jobban szeretem őt . Miután elaludt , persze a mellkasomon , még órákig néztem . Nem hiszem el , hogy ez az Angyal csakis az enyém . Majd én is elaludtam . Reggel ő kelt előbb , éreztem ahogy kibújik az ölelésemből . Persze óvatosan , nehogy felkeltsen , majd elment lezuhanyozni .

2 megjegyzés:

  1. Szia Bianka! Most már eltudtam olvasni teljes egészében a blogodat, volt annyi időm! Nagyon tetszik és csak így tovább, várom a következő részt! Sok puszi, Lonzita :)

    VálaszTörlés
  2. Szia !!
    Nagyon köszönöm a komit ! Nagyon örülök neki talán a hétvégén tudom hozni a következő fejezetet !!
    puszi bianka

    VálaszTörlés