2012. március 31., szombat

9.Fejezet


Órákkal korábban

Elena szemszöge:

Az este nagyon jónak ígérkezett. Segítettem Carolinenak kicsinosítani magát . Istenem én úgy irigylem őt . Olyan gyönyörű anyuka . Kicsattan a boldogságtól . Csak úgy sugárzik . Bárcsak én is anyuka lehetnék . Hát lehet egyszer az én álmom is valóra válik . Amúgy is Stefan azt mondta egy tucat gyereket akar tőlem . na, mindegy egyelőre most a partira kell koncentrálnom. Carrel még a parti előtt elmentünk Bonniért mert , megbeszéltük vele , hogy elvisszük . Útközben találkoztunk Forbes seriffel és őt is elvittük . Késve de megérkeztünk a partira . Stefan és Damon már ott vártak ránk . Odamentünk hozzájuk és elmentünk egy asztalhoz .  Elkezdtünk beszélgetni . Stefan mint mindig hozta a formáját . Nem tudtunk egymástól elszakadni . Egyszerűen imádom . Annyit szenvedtem a hiánya miatt,de végre boldog lehettek,hogy újra együtt vagyunk. Kis idő múlva Caroline elnézést kért és azt mondta elmegy a mosdóba . Tyler elkísérte .  Láttam, hogy megállnak a mosdó előtt, már azt hittem valami baj van . De aztán elindult felénk Tyler . Mikor ideért azt mondta mindjárt csatlakozik Car is .Kis idő elteltével,láttam Tyleren , hogy nagyon ideges . Mikor megkérdeztem mi a baj , csak annyit mondott , hogy Car már elég sokáig van távol . Majd fogta magát és bement a női mosdóba . Még mindig nem nagyon értettem  mi a gond , ezért inkább ráhagytam . De mikor már vagy tíz perce bent volt a mosdóban bementünk utána .  Hallottuk, hogy szólongatta Cart de ő nem válaszolt. Majd megláttam a földön Car szalagját . Nem bírtam visszatartani a könnyeimet .

·         Ez Care -ennyit tudtam csak mondani . Nem tudtam másra figyelni csak azon járt az agyam , hogy hogy történhetett . Ki tehette csak ezen járt az agyam de aztán rájöttem hogy hangosan is kimondtam a gondolataimat . Damon azt mondta sejti . Majd Bonnie felkiáltott . Pont azt a nevet mondta ki amitől a legjobban tartottam . Klaus nevét . Ekkor már végleg kétségbe estem . Hát visszajött , azt ígérte miután sikerült Stefant visszaszereznünk tőle , hogy még visszajön . És betartotta amit ígért . Elvitte Cart és vele a kicsiket is .

·         De hát egyáltalán, hogy juthatott a házba? – kérdezték a többiek.  Nekem pedig rögtön beugrott a ma délután, amikor Carol kiborult . Lehet, hogy ő tette ? Segített Klausnak?

·         Carol – mondtam ki hangosan

·         Mi van Carollal? – kérdezte Damon

·         Ma nagyon fura volt . Amikor végeztünk Car meg én az öltözködéssel , meghallottuk , hogy kiabál . Lementünk a nappaliba és elkezdett kiabálni Carrel . Nem nagyon értettük ezt a kirohanását . Állandóan a vendégekkel volt elfoglalva . Azt mondta pontosan kell a buliba érkeznünk . Mire ezt kimondtam Damon már nem volt mellettem .  Elkezdtünk rohanni utána . Mikor megtaláltuk láttuk , hogy Carol előtt  áll , majd a szemeit kezdte nézni . Odaértünk hozzá és akkor kimondta azt amitől mindanniónk tartott .

·         Megigézték.

Hirtelen megszűnt körülöttem minden, csak ez az egy szó járt a fejemben” megigézték”. Nem is vettük észre pedig látnunk kellett volna  . Talán akkor nem történt volna meg mindez . hogy lehet Klaus ekkora szemétláda . így jutott be a házba  , és ezért volt , hogy Carol kiabált Carolineval . Most mi a fenét fogunk csinálni ? Majd egyszer csak meghatottam Damon hangját . Azt mondta majd ő kideríti mit tud Carol . Aggódtam Carol miatt , ahogy Tyler is . Mindannyian ismerjük Damont , hiába mondta megváltozott és már nem zaklat engem sem Stefant , mégis féltettem tőle Carolt . Tyler szóvá is tette neki , hogy ne bántsa Carolt . Erre Damon elkezdett vele bunkósodni . Ezt nem hagyhattam szó nélkül . Nem hiszem el még egy ilyen súlyos helyzetben sem képes komolyan viselkedni . Rászóltam erre meg megsértődött és rögtön kiment Carollal meg Stefannal . Mi pedig Bonnie segítségével meg persze ott volt a szalag Car ruhájáról  elkezdtük őt keresni. nagyon sokáig mondogatta  Bonnie a varázsigét, már az orra is elkezdett vérezni.

·         Bonnie hagyd abba, tudom, hogy meg akarod találni Cart! – kiabáltam rá.- Mindannyian meg akarjuk találni, de nem az életed árán. Nem veszíthetlek el még téged is . Ha nem hagyod, abba teljesen legyengülsz , és akkor esélyünk sem lesz megtalálni . Pihenned kell !! Azt mondtad, hogy érzed, itt vannak még mindig a városban. Ha holnap folytatjuk a keresést, akkor is van remény. már tudjuk mi Klaus célja. A babákat akarja megszerezni. Sajnos . Nem bánthatja Cart , ha a babákat akarja .

·         Tudom Elena, de mi van, ha mégis bántja. Vagy , ha elviszi, és soha nem találjuk meg , vagy miután megszülte Car a babákat Klaus megöli őt . – mondta Bonnie kétségbe esve .

·         Bonnie ne gondolj már mindig a legrosszabbakra. Örülök , hogy idáig tudtam maga tartani  . Ne légy te is ennyire borúlátó .

·         Jó rendben. Akkor pihenek , de holnap korán nekiállunk a keresésnek  . – mondta Bonnie

·         Na, látod, neked is így lesz a legjobb. Nem akarom , hogy még miattad is aggódnom kelljen . – mondtam

·         Miattam ne aggódj Elena. Semmi bajom nem lesz . Hazavisztek Stefannal ?- kérdezte Bonnie

·         Hát persze, megyek és szólok neki. – mondtam és kifelé vettem az irányt

·         Stefan – kiabáltam neki

·         Igen Drágám!

·         Haza tudnánk vinni Bonniet, nagyon fáradt és emiatt csak holnap tudjuk folytatni a keresést. Maga sem vallja be , de ez már neki is sok volt . Tuti , hogy Klaus nagyon erős boszorkánnyal védi Cart . Emiatt nehéz rábukkanni . – meséltem szerelmemnek .

·         Rendben mindjárt mehetünk is.  – mondta Stef .

·         Jól van Drágám. – feleltem neki .

Klaus szemszöge:

Ez a nő nem hiszem el mit képzel magáról . Elraboltam , fogva tartom erre visszafelesel . Ennyi bátorságot . Teljesen kiakaszt , de egyben tisztelem is . A többi kis játékszerem már szétnyafogta volna az agyát . De ő még csak nem is könyörög , hogy engedjem el . Na ebből elég én nem vagyok ilyen . Milyen hülyeségeken gondolkozom . Kit érdekel ez a kis liba . Klaus koncentrálj a feladatra . Miután  láttam , hogy Amanda kijött a terhes vámpír barbitól , bementem megnézni . Kíváncsi voltam , hogy megenyhült – e egy kicsit . Képes e normális hangon beszélni velem . Miután beléptem tátva maradt a szám . Pedig ez nem sűrűn esik meg velem . Hisz én vagyok a nagy hibrid Klaus . Caroline vérbe fagyva , ájultan feküdt az ágyon . Kezeiből és lábaiból szögek álltak ki . Emiatt folyamatosan vérzett . Televolt vágásokkal  és pont mindegyik a hasán volt . Alig lélegzett sőt meg merem kockáztatni , hogy nem is lélegzett már . Annyira dühös lettem , hisz nem így akartam . Egyet kértem Amandától , hogy egy kicsit puhítsa meg , és nem azt , hogy ölje meg . Mindenképpen megölöm azt a ribanc boszorkányt . Azonban előtte még meg kell mentenem Carolinet . Nem hagyhatom meghalni . Megpróbáltam óvatosan megszabadítani a szögektől. Kihúztam őket , de a sebek nem gyógyultak be . Túl gyenge volt . Alig volt benne élet . Komolyan már szinte sajnáltam . A hasán lévő sebek sem gyógyultak be . Megpróbáltam óvatosan felemelni a csuklómat pedig megharaptam . Odatartottam a szájához , mivel nem volt magánál ezért belecsöpögtettem pár csepp véremet . Nem bírta lenyelni . Az őszeset visszaköpte .

·         Gyerünk Caroline menni fog nem hagyhatod el magad .  -Jesszusom miket beszélek . Túl régóta nem gyilkoltam . Sajnos azonban hiába is próbálom tagadni aggódom Caroline iránt . Tisztelem az erejét , bátorságát . És nem utolsó sorban gyönyörű is még így is , hogy terhes . Caroline nem ébredt fel . A vérem belecsöpögtetem egy pohárba . Ha felébred utána meg tudja inni . Hideg vízzel borogattam a homlokát , majd egyszer csak elkezdte nyitogatni a szemét .

·         Mégis mit csinálsz Klaus? – kérdezte halkan.

Caroline szemszög:

Sötétség csak ezt éreztem . Nem tudom mennyi ideig voltam eszméletlen . Egyszer csak hangokat halottam egy férfi hangját . Szólongatott és valami folyadékot próbált velem itatni . De túl gyenge voltam . Képtelen voltam kinyitni a szemem , nem bírtam lenyelni bármit és adott . Megköszöntem volna , hogy segíteni próbált , de nem tudtam beszélni . Nem tudom meddig lehettem ebben az állapotban . Aztán mikor már elég erőt éreztem magamban megpróbáltam kinyitnia szemeim . Sikerült , de amint megláttam ki ápol ismét becsuktam . Reméltem , hogy még mindig álmodom és , hogy ez csak egy szimpla rémálom . De amikor ismét kinyitottam még mindig ugyanúgy törölgette nedves ronggyal a homlokomat. El akartam fordítani a fejem, de arra még nem volt erőm. Így a szavak erejét próbáltam alkalmazni.

·         Mi a fenét csinálsz Klaus? Mit képzelsz magadról? Előbb megkínoztatsz, utána meg ápolsz. Mégis mi ütött a nagy hibrid Klausba ?- kérdeztem tőle halkan

·         Befejezted? Most pihenned kell. Nagyon le vagy gyengülve , rengeteg vért vesztettél . Megpróbáltam pótolni , de nem tudtad lenyelni . De most , hogy felkeltél ezt idd meg !!! – mondta Klaus

·         Nem mondod, hogy legyengültem. Nem jöttem volna rá magamtól. És szerinted mégis mitől gyengültem le? Az a mocskos boszorkányod megkínzott! Minden lehetséges módon fájdalmat okozott nekem. Még a kisbabáimat is bántotta . Ha valami bajuk esik, esküszöm, neked Klaus megöllek , ha addig élek is !!!

·         Komolyan most már hagyd abba. Kérjelek meg ?  Mindketten tudjuk, hogy én nem vagyok az a típus, aki könyörög valakinek. De ez nem csak az én érdekem, hanem a tiéd is. A babáidnak pedig nincs bajuk. A másik boszorkányom, aki még él. Mert  ugye aki megkínzott azt kinyírtam . Azt mondta , hogy látta a babáidat . De ahhoz , hogy jól legyenek pihenésre van szükséged . Remélem értettük egymást ? – kérdezte Klaus

·         De ha ez egy újabb hazugság?- iszonyatosan kételkedtem ennek a szemétnek a szavaiban.

·         Nem az. – vágta rá egyből .

·         Akkor add azt a vért. Amúgy most köszönetet vársz ?- kérdeztem tőle.

·         Nem várok semmit. Csak hagyd , hogy segítsek neked , hogy jobban legyél .

·         Már miért hagynám és egyáltalán miért karnál te rajtam segíteni? Pár órával ezelőtt még éppen te akartál megölni. Most meg már segíteni akarsz ? Szerintem Klaus te még magad sem tudod, mit akarsz igazából. – gúnyolódtam rajta

·         És mi van, ha tényleg nem tudom. Teljesen összezavarsz . Velem egész halhatatlanságom alatt nem történt ilyesmi . – mondta lágyabb hangon Klaus .

Hirtelen nem is értettem ezt a viselkedést.

·         Micsoda? Nem értem magyarázd el. Aztán csak hagyj pihenni .

·         Teljesen lenyűgöztél. Gyönyörű vagy és erős . – mondta Klaus

·         Ezt nem mondod komolyan? – a korábbi értetlenségemet felváltotta a döbbenet.

·         De komolyan mondom, KEDVELLEK! Lehet, megváltoztatom a tervemet. – mondta

·         Mi? – nem értettem mire gondol

·         Jól halottad. Lehet, mégsem öllek meg és a babáidat sem . Inkább Velem maradsz ÖRÖKRE !!!!! – mondta komolyan Klaus

·         Ezt nem teheted! Én Tyleré vagyok. Ő a gyermekeim apja . Soha nem leszek a tiéd !!!! Ezt jól vésd abba a szadista elmédbe!- már szinte kiabáltam

·         Most is tévedsz! Ha önszántadból nem leszel az enyém akkor majd rákényszerítelek . Három választásod van . Vagy velem maradsz önszántadból . Vagy megölöm a szeretteidet és Tylerrel kezdem . Vagy pedig mivel ős vagyok , ezért képes vagyok megigézni a vámpírokat is . Így téged is könnyűszerrel rávehetlek , hogy velem maradj . Caroline te ÖRÖKKÉ az enyém leszel EBBE PEDIG TÖRŐDJ BELE !!!!!!!!!!- mondta ki azt az ítéletet amitől már nem bírtam a könnyeimet visszatartani .


4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon tetszett a rész. Örültem, hogy a babák jól vannak a kínzás ellenére.
    Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
  3. Szia !!
    Nagyon köszönjük a kommentet !! Próbáljuk minél előbb hozni az új részt !! Lsznek benne fordulatok !!
    Rengeteg puszi bianka é Jules

    VálaszTörlés
  4. Szia.Fantasztikus lett a fejezet.Team Klaus.Nagyon várom a folytatást.puszi

    VálaszTörlés