2011. december 30., péntek

I.Fejezet II. része


Tyler szemszöge

Így csak egyet biccentettem, és már mentem is fel a szobámba. Ma kigondoltam egy meglepetést az Caroline számára. Amikor beléptem a szobánkba, ő már ott feküdt az ágyon. Elképesztően gyönyörű.

- Szia, édesem - köszöntem neki. - Van egy meglepetésem neked. Öltözz fel szépen.

- Milyen meglepetés?- kérdezősködött édesen

-  A meglepetés azért meglepetés mert titkos.

-  Adj fél órát és elkészülök - mondta.

-  A nőknek mért kell ilyen sok idő az elkészüléshez?

-  Hát, ha azt akarod, hogy szép legyek, akkor ahhoz idő kell!

-  Jól van, na, ne kapd fel a vizet! Annyi időt kapsz, amennyit csak akarsz. - mondtam

-  Szeretlek - súgtam a fülébe.

-  Én is szeretlek - viszonozta a vallomásom.

Adtam neki egy puszit, és kimentem. Ezután én is felöltöztem, de ő még mindig nem volt kész. Tényleg szüksége van félórára.  Mire letelt a fél óra megmozdult a kilincs, és kinyílt az ajtó.  A szerelmem előttem állt teljes pompájában, gyönyörű szőke haja lágyan omlott a vállára. Mini ruhát viselt, ami kiemelte vékony formás lábait, és a vállait szabadon hagyta. Eszméletlenül kívánatos volt, alig tudtam türtőztetni magam, hogy ott helyben le ne teperjem le. Igazság szerint már inkább tartottam jobb ötletnek itthon maradni, és kényeztetni, mint elmenni. De,most már mindegy, majd meglepi, után kényeztetem még itthon ,ugyanis felejthetetlen estét tervezek.

- Csodálatosan nézel ki.

- Köszönöm, te is fess vagy ebben az öltönyben.   - mondta elpirulva

- Na, gyere, menjünk - mondtam, majd kézen fogva kivezettem a házból.

Caroline szemszöge

Miután felöltöztem kimentem a szobából. Tyler, már az ajtó előtt várt rám. Mikor megláttam, szó szerint, majdnem leesett az állam. Olyan édesen nézett ki. Láttam, hogy ő is alaposan végigmért. De, úgy, hogy szó szerint belepirultam.

- Csodálatosan nézel ki - bókolt

- Köszönöm te is fess vagy ebben az öltönyben - mondtam

- Na, gyere menjünk - mondta ,  és kézen fogva kivezettet a házból .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése