2012. július 31., kedd

2 . évad 6 . fejezet


Sziasztok !
Meghoztam a következő fejezetet ! Egy kicsit korábban mint szoktam , remélem örültök !
Jó olvasást Hozzá !
Ja és örülnék a komiknak 
Millió puszi bianka 

2. évad 6 . fejezet :

Lora szemszöge :
 
Az édesanyád vagyok . Visszhangzott a fejemben az ismeretlen nő mondata .
  • Mond valamit Lora – kért az ismeretlen nő
  • Honnan tudjam , hogy az igazat mondja ? Nem is ismerem magát . Még ha ismerném is akkor sem biztos , hogy megbíznák magában . – mondtam neki idegesen
  • Kérlek elmagyarázok mindent . De ahhoz be kell hívnod .  – mondta sőt már könyörgött
  • Szóval maga is vámpír , gondolhattam volna . Honnan tudta , hogy itt talál ? – kérdezte tőle
  • Ezt is elmondom , ha behívsz . – mondta
  • Rendben akkor jöjjön be ! – mondtam ki nagyon nehezen
  • Köszönöm !- mondta majd belépett az ajtón .
  • Kér valamit inni ?- kérdeztem tőle , mert úgy éreztem , hogy egy hosszú beszélgetés előtt állunk .
  • Most nem köszönöm – mondta
  • Akkor talán bele is kezdhetne a mondókájába . Nincs sok időm még vacsorát kell csinálnom . – mondtam sürgetően
  • Akkor kezdem a legelején . Az apáddal Tyler Lockwooddal még iskolás koromban ismerkedtem meg . De csak akkor jöttünk össze mikor ő  már vérfarkas én pedig vámpír voltam . Nagyon szerettük egymást és a szerelmünk még erősebb lett , amikor  megtudtuk , hogy gyermeket várok . Nem gondoltuk , hogy lehet gyermekünk , hiszen vámpír vagyok . Viszont a kezdeti meglepetést , még egy nagyobb követte , amikor megtudtuk , hogy ikreket várok . Méghozzá két kislányt .
  • Micsoda ikreket ? – kérdeztem döbbenten Lenne egy testvérem ?
  • Várj had mondjam végig , utána kérdezhetsz .  – mondta  . Majd rögtön fojtatta is .
  • Szóval áldások voltatok . Egyre nőtt a pocakom . Éppen a barátnőm tartott nekem  egy babaváró bulit  , amikor az a rohadék elrabolt .  Klaus Michaelson rabolt el . Megigézett , hogy felejtsem el apádat és , hogy őt szeressem valamint , hogy az ő gyerekeit várom . Onnantól kezdve jó pár hónapig nála voltam . Soha nem engedett ki és egy párszor még meg is kínzott , majd elfelejtette velem amiket tett . De szerencsére apád és a barátaim megmentetek engem . Viszont az idegességtől  a megmentésem napján megindult a szülés . A barátnőm segített titeket a világra . Gyönyörű pillanat volt . Olyan szépek voltatok . A testvéred Heather Lena Lockwood lett te pedig Lora Lilien Lockwood . Vagyis igazából Forbs mivel apádra nem emlékeztem , csak azután kapta meg a nővéred a nevét miután összeházasodtunk  apáddal . Miután megszülettetek ide jöttünk , ugyanis Stefan és Damon a barátom . Majd lepihentem amíg ti rátok vigyáztak . Volt egy rémálmom , majd miután felkeltem csörgött a telefonom . Klaus volt és azt mondta nézzem  meg rendben vagytok e  ? Bementem hát hozzátok és te hiányoztál . Nem voltál az ágyban . Klaus elrabolt . Nagyon sokáig kerestünk , de nem találtunk . Apád már feladta a reményt . Én viszont a mai napig sírtam , hogy mi lehet veled . Tudtam , hogy ha élsz akkor 18 éves lehetsz . A nővéred is felnőtt és ő is gyönyörű . Viszont te sokkal jobban hasonlítasz rám . Mármint külsőleg . Most már kérdezhetsz . – mondta én viszont csak ámultam , majd elkezdtek hullani a könnyeim .
  • Ne sírj kincsem – gyere ide mondta majd megölelt .
  • Annyira jó érzés volt .
  • Szóval akkor Ön az anyám ? – kérdeztem
  • Igen én Drágaságom . El sem tudod képzelni mennyit sírtam az elvesztésed miatt . Nagyon hiányoltunk téged . Ezért kell hazajönnöd velem . – mondta Caroline
  • Mi ezt most nem értem , hova kell nekem menni ?- kérdeztem idegesen
  • Haza kincsem hozzánk ! – mondta ellentmondást nem tűrően Meg kell ismerned minket  .
  • De én itt lakom már , és nem akarok elmenni . – mondtam idegesen
  • Igen velem kell jönnöd . Nem akarok már nélküled élni . Amúgy sem tartom jó ötletnek , hogy Damonnal lakj és , hogy együtt legyetek . – mondta
  • Még csak most tudtam meg , hogy te vagy az anyám . Nem teheted , hogy megtiltod , hogy lássam Damont . Ő mellettem volt és szeretett amikor te még nem voltál mellettem . – mondtam neki idegesen
  • Akkor is el kell velem jönnöd . Most ! – mondta ellentmondást nem tűrően
  • Szólhatok Damonnak ? – kérdeztem Megijedne ha nem találna itthon .
  • Majd otthon szólsz neki . Meg amúgy is Stefan tud róla , hogy eljöttem hozzád . Majd ő elmondja neki . – mondta
  • rendben van – mondtam majd elindultunk az új otthonom felé .

Damon szemszöge :

A grill , mint mindig tele volt . Steffel leültünk a pulthoz és már rendeltünk is .
  • Két bourbont kérnénk . – adtam le a rendelést .
Miután kikértük az italainkat elkezdtünk beszélgetni .
  • Szóval Stef mit akartál velem megbeszélni ?- kérdeztem tőle
  • Semmi különöset csak egyszerűen beszélgetni akartam a bátyámmal . - mondta mintha ez egyértelmű lenne
  • Hát akkor beszélgessünk . - mondtam
  • Mit érzel Lora iránt ? - kérdezte Gondolhattam volna , hogy ez lesz a téma
  • Már megint témánál vagyunk öcsi ! Mit érdekel az téged ? Én sem avatkozom a magán ügyeidbe . Nem mintha érdekelne .
  • Csak tudni szeretném . - mondta
  • Én is sok mindent szeretnék öcsi , de nem jön össze . Mondjuk beverni a képed a régi sérelmekért . - mondtam neki tök higgadtan
  • Ne szórakozz Damon . Akkor elárulod vagy sem ? - kérdezte idegesen
  •  Szeretem őt ha ennyire tudni akarod . És ő is szeret engem . Oda költözik hozzám .  Na elég kielégítő választ adtam ?  Szerintem még a nyuszik sem kérdezősködnek ennyit mint te . mielőtt kivégzed szegénykéket . - mondtam már gúnyosan
  • Nem változtál Damon - mondta Stefike
  • De igen , csak te a legrosszabbat hozod ki belőlem . - mondtam neki az igazságot
  • Szóval szereted ? Akkor gondolom mindent megtennél érte ? - kérdezte
  • Igen , de ezt meg , hogy érted ?
  • Úgy hogy van egy hírem , ami szerintem nem fog tetszeni . - mondta
  • Mi az mondjad már ! Komolyan kikészít !
  • Caroline és Tyler úgy döntöttek Lorának velük kell élnie . - mondta Stef
  • Hogy érted ezt ? - kérdeztem már rohadt idegesen
  • Úgy hogy amíg mi itt vagyunk Caroline elment a panzióhoz és beszél Lorával , hogy költözzön oda hozzájuk . - mondta tök nyugodtan
  • Te most szívatsz ugye ?  Mert ha nem komolyan beverek egyet ! - mondtam neki
  • Nem szívatlak . - mondta még mindig nyugodtan . Nálam itt telt be a pohár .
  • Ez nem volt szép Stef ! - mondtam neki majd a teli poharat belevágtam a pofájába .  
 Majd amilyen gyorsan csak tudtam hazamentem . Viszont hiába kerestem otthon Lorát , már nem találtam . Semmit nem hagyott , még egy levelet sem . Így egyenesen a szösziékhez siettem , majd elkezdetem az ajtón dörömbölni . A szöszke nyitott ajtót .
  • Hol van Lora ? - kérdeztem tőle idegesen
  • Itthon biztonságban tőled ! - mondta
  • Azonnal beszélni akarok vele !
  • Nem Damon , ő nem egy játékszer . Nem hagyom , hogy megbántsd a lányom , mint annak idején engem . - mondta sértődötten
  • Hagyjuk ezt a szar dumát Caroline . Te is tudod , hogy azóta megváltoztam . - mondtam
  • Lehet , hogy megváltoztál , de nem vagy elég jó a lányom számára . - mondta dühösen
  • Ne kezd vagy úgy jársz , mint Stefan . És szerintem nem akarsz egy poharat abba a szép kis arcocskádba ? Vagy talán tévedek ? - kérdeztem gúnyosan
  • Látod Damon erről beszéltem . Nem gondolkozol mielőtt cselekszel . Emiatt került bajba a lányom is . Te mentél Klaushoz és ő pedig , miattad adta fel magát Klausnak . - mondta
  • Azért , mert szeret hát nem érted ?  Azt hittem , hogy csak a drága Elenácskának és az öcsémnek ilyen alacsony az IQ - ja . De most már látom , hogy hülyékkel vagyok körülvéve . - mondtam idegesen
  • Jól van én ezt nem hallgatom tovább ! Nevezz ahogy akarsz , nem mehetsz a lányom közelébe , amíg nem bizonyítasz ! - mondta ellentmondást nem tűrően
  • Mi az , hogy bizonyítok ? - kérdeztem
  • Légy udvarias , igyál kevesebbet , ne bánts senkit ! - sorolta
  • Nem tilthatod el tőlem ! - mondtam
  • De igen , én vagyok az anyja ! - kiabálta
  • Igen akit nem ismer ! - jelentettem ki
  • Elég Damon Jó Éjszakát ! - mondta majd becsapta az ajtót .
Érdekel is engem már egyszer be lettünk hívva , úgyhogy benézek Lorához . Felugrottam az ablakába , és bekopogtam . Éppen a fésülködő asztalánál ült és csak bámult maga elé szomorúan . Miután észrevett kinyitotta az ablakot .
  • Damon Istenem sajnálom , hogy csak úgy eljöttem , ne haragudj ! - mondta szerelmem
  • Cssss . Rád soha . Viszont anyád megtiltotta , hogy lássalak . - mondtam neki
  • Ezt nem teheti már 18 vagyok , azt csinálok amit akarok ! - mondta dühösen
  • Tudom és mi lenne , ha ezt a beszélgetést a szobádban folytatnánk . - mondtam mosolyogva
  • Akkor jöjjön be Mr . Salvatore ! - hívott be
  • Nem kell behívnod , de nem gond . - mondtam majd beakartam menni , de nem ment akárhogy próbálkoztam .  Mia franc ez ?
  • Mi van nem jössz ? - kérdezte
  • Mennék én hidd el , de nem birok . Mintha még nem hívtak volna be . Pedig már te is és anyád is behívott egyszer .
  • Gyere be Damon ! - mondta ki még egyszer
  • Oké de nem megy . Akkor gyere ki te Lora !
  • Rendben - mondta majd elindult , de az ablaknál messzebb nem jutott .  Rögtön láttam a szemében a csalódottságot és a haragot .
  • Mi az ördög ez ? - kérdezte
  • Én sem tudok bemenni te pedig nem tudsz kijönni .
  • Damon ezt nem akarom . Már megint fogságban . Miért csinálják ezt és ki ? - kérdezte kétségbe esve
  • Nekem van egy tippem , de ha bebizonyosodik akkor megölöm . - mondtam dühösen
  • Mégis ki ? - kérdezte
  • Bonnie Benett
  • Miért ő kicsoda .
  • Egy boszorkány . jelentettem ki
  • Most pedig meglátogatom . Addig is szeretlek és ne félj megoldom ezt !- mondtam
  • Oké és én is szeretlek . Siess vissza ! - mondta
Amilyen gyorsan csak tudtam a kis bosziék házához száguldottam . Mégis mit képzel ez magáról , hogy néhány csirib i- csiribá és máris elválaszt Lorától . Hát nem azt nem teszi zsebre amit tőlem kap . Mire odaértem rögtön elkezdtem dörömbölni az ajtójukon . Persze , hogy ő nyitott ajtót .
  • Damon már vártam , mikor jelensz meg . – mondta a boszi
  • Leszarom . Engem az érdekel , mi jogod van elválasztani Lorától ? – kérdeztem idegesen
  • Én csak azt tettem ami Lora érdeke . És persze a legjobb barátnőm kért meg rá . Nem utasíthattam vissza . – mondta rohadt higgadtan
  • Csak gyere ki és kitekerem  a nyakad . Miután ezt kimondtam , óriási fájdalom kezdte hasogatni a fejem .
  • Mi van Damon csak nem fáj a fejecskéd . Nehogy azt hidd , hogy engem meg tudsz félemlíteni Damon .  Talán azt hitted , hogy megijedek , de nagyon tévedsz és ha nem mész el innen még véletlen megtalállak ölni . Csakis azért nem teszem meg , mert veled ellentétben nekem fontos azt mit gondol Stefan . Ugyanis ő a barátom . Nem tudom neked mit mond ez a szó . Ugyanis , ha nem vetted volna észre megint egyedül vagy . Egy szál magad . Szóval tünés Damon . – mondta a boszi idegesen .
  • Rohadj meg boszi . Még visszajövök .  – ordibáltam
Teljesen felesleges volt ide jönni . Ismét csak rohadt ideges lettem . Muszáj volt beugranom a Grillbe . Miután jól leittam magam és csináltam egy szép kis bevételt  a Grillnek , visszamentem Lorához .  Hogy elmondjam neki a rossz hírt . Már az ágyában aludt , de nyitva hagyta az ablakát .
  • Lora ébredj ! – mondtam kissé szaggatottan a piától .
  • Damon , hogy , hogy csak most jössz és te ittál ?- kérdezte
  • A rohadt boszi nem segít . És igen muszáj volt . Nagyon felidegesített . – mondtam még mindig idegesen
  • Idefigyelj ezzel nem oldasz meg semmit . Józannak kell lennünk . Én nagyon szeretlek és kitartok . Persze hiányzol , szeretnék melletted ébredni , de ez most sajnos nem megoldható . De legalább tudunk beszélni . Kitalálunk valamit . Rendben ? – kérdezte aranyosan
  • Rendben csak hiányzol  ! Hiányoznak a csókjaink ! – mondtam
  • Nekem is  Figyelj menj , most haza és pihenj . Majd holnap visszajössz ! – mondta édesen
  • Igazad van , de nem akarok . Szeretlek Lora nem vehetnek el tőlem . Nem értem miért nem hagyják , hogy végre én is boldog lehessek . És téged miért nem hagynak ? Annyit szenvedtél én boldoggá tehetnélek . – mondtam
  • Elhiszem . Én veled akarok lenni örökkön  örökké . De most ezt a helyzetet egy akadálynak kell vennünk . Amit meg kell oldani . És meg is fogjuk , de kell hozzá egy kis idő . Úgyhogy legyünk türelemmel . – mondta
  • Akkor holnap visszajövök . Szeretlek Lora Lockwood . – jelentettem ki
  • Én is szeretlek Damon Salvatore . – mondta

Stefan szemszöge : 


Caroline kérését ne akartam teljesíteni , hisz az egyet jelent azzal , hogy átverem a bátyám .  De tudtam , hogy Lora nincs vele biztonságban .  Elcsaltam hát , hogy beszéljünk  és igyunk jó testvérek módjára . Végül elmondtam neki az igazat amikor rájöttem , hogy tényleg szereti Lorát  és nem csak egy játékszer a számára .  Gondoltam , hogy ideges lesz , de a pohárra nem számítottam .  Végül is megérdemeltem . Gondolom jó időre elvágtam magam nála .  Ki kell valahogy  engesztelnem .  Már tudom is , hogy segítek neki Lora ügyében . Mindezeket már a haza úton gondoltam át . Beléptem a házba , rögtön Elena fogadott .
  • Stefan veled meg mi történt ? - kérdezte rögtön kedvesem
  • Damon történt , de megérdemeltem . - mondtam ki az igazságot .
  • Miért ?  Mit csináltál ?  - kérdezte
  • Átvertem ! Elcsaltam hazulról és Caroline közben elvitte Lorát .
  • Stefan a feleséged vagyok . Miért nem mondasz el nekem ilyeneket . Mindig a legutolsóként kell megtudnom a fejleményeket. - mondta szomorúan
  • Épp ezért Elena , féltelek téged és Scharlottot is . Nem bírnám ki nélkületek . Én csak értetek vagyok . Szeretlek titeket . Mindennél jobban , érted már ? - kérdeztem
  • Persze . És most mihez akarsz kezdeni ? - kérdezte
  • Nem veszíthetem el Damont . Tényleg szemét húzás volt tőlem , úgyhogy segítek neki . - jelentettem ki
  • Nem lesz könnyű újra meggyőzni . Azok után , hogy becsaptad . - mondta
  • Tudom , de remélem sikerül . Úgyhogy megyek is . Szeretlek ! - mondtam
  • Én is szeretlek . - mondta El
  • Ha hazajöttem bemegyek Scharlotthoz . Mond meg neki .
  • Megmondom  . Siess vissza . Várlak - mondta
  • Szia - köszöntem el
Bepattantam az autómba és egyenesen a régi otthonom felé vettem az irányt .  Majd mikor odaértem bekopogtattam . Nem sokkal később kinyílt az ajtó . Damon állt velem szemben dühös arccal .
  • Mit akarsz Áruló , - kérdezte idegesen
  • Sajnálom Damon ! - mondtam őszintén
  • És kérdezted , hogy ez engem érdekel ?  Mert nem . Nagy ívből leszarom . - mondta
  • Ne csináld ezt ! Tényleg sajnálom és szeretném jóvá tenni . Segítek neked megszerezni Lorát .
  • Hurrá de jó nekem . Most pedig takarodj , ha csak nem akarsz pohár helyett egy egész üveget az arcodba .  De nekem mindegy . Szóval eltakarodsz ? - kérdezte
  • Nem addig , amíg bele nem egyezel . És nem tudsz megijeszteni Damon . Már ismerlek .
  • " Ismerlek Damon , nem tudsz megijeszteni " Nye Nye Nye ... Na szevasz Drága Áruló öcsikém . Etesd meg a nyulaidat ezzel a szar szöveggel . - mondta rohadt idegesen
  • És ha azt mondom tudom , hogy tudod visszaszerezni Lorát .
  • És ha azt mondom , hogy nem hiszek neked ? - mondta gúnyosan
  • Gondold meg , ha átgondoltad holnap délre várlak a Grillben . - mondtam neki
  • Szevasz ! - mondta majd rám csapta az ajtót .

Damon szemszög : 


Még volt képe idedugni azt a szenvedő álszent pofáját ? Nem tettem neki semmi rosszat , erre átbassza a fejemet .  És még járjak örömtáncot . Hát azt lesheti . Ráadásul higgyek  neki , kitudja mire készül ?  Úgy feldühített na mindegy . Elteszem magam holnapra , majd meglátom mit kezdek ezzel az idiótával .

Másnap reggel : 

Damon szemszög :

Nem aludtam valami jól . Állandóan Lora járt a fejemben . Ezért ittam két zacskó vért , majd ismét elmentem Lorához . Felugrottam az ablakpárkányára majd bekopogtam . Kis várakozás után kinyitotta az ablakot . Kicsit még kómás volt , de azért még így is gyönyörű .
  • Damon hogy , hogy ilyen korán ? - kérdezte álmosan
  • Csak hiányoztál és látni akartalak .  Felkeltettelek ? - kérdeztem
  • Fel , de nem baj . Te is hiányoztál , bárcsak átölelhetnélek . - mondta szomorúan .
  • Tudom én is ezt szeretném , de nemsokára megtehetjük .  Képzeld a drága öcsikém azt mondta segít , hogy együtt lehessünk . - mondtam kissé gúnyosan
  • Tényleg ? Hogyan ? - kérdezte izgatottan
  • Még nem tudom . De nem tudom bízhatok - e benne . ?
  • Damon próbáld meg ha azt mondta , segít .  Akkor megéri . Nem akarok nélküled élni . Ja és képzeld találkoztam az ikertesómmal . - mondta nem túl lelkesen
  • És milyen ? - kérdeztem
  • Azt mondta bár ne élnék , mert anyuék velem foglalkoznak . - mondta szomorúan
  • Kitekerjem a nyakát ? - kérdeztem idegesen
  • Ne !!!! Nem kell hagyd , ne bántsd ! De nagyon édes vagy ! Megpróbálok vele kibékülni , te is tedd azt az öcséddel . Oké ? - kérdezte
  • Ha muszáj ?
  • A kedvemért - mondta
  • A kedvedért ! Szeretlek ! - mondtam
  • Én is szeretlek , ne is tudod mennyire ! Akkor most megyek és beszélek Lénával . Majd gyere vissza ha megtudtál valamit Stefantól !
  • Rendben ! Szia édesem ! - köszöntem el tőle
  • Szia ! - köszönt el ő is !

Lora szemszöge : 
 
1 nappal korábban
Az új otthonban : Carolinek háza 

Amikor beléptem az új otthonomba , még nem tudtam mibe csöppenek bele . Minden idegen volt , köztük az emberek is . Ugyanis amikor beléptem már ott állt egy férfi és egy hasonló korú lány mint én . Oda jöttek hozzám és bemutatkoztak .
  • Szia Drágám és Tyler Lockwood vagyok az apád . - mondta  a férfi
  • Szia én Léna Lockwood vagyok a nővéred . - mondta a lány
  • Nem is tudom mit mondjak , gondolom ti tudjátok , már , hogy én ki vagyok .  Én ugyanis lassan már kételkedem saját magamban .  Nem ismerlek titeket . Úgyhogy , ha nem baj inkább a szobámba mennék , már ha van ? - mondtam
  • Dehogy baj nyugodtan ! Nemsokára kész a vacsora , akkor tudunk beszélni . - mondta Caroline
  • Oké , köszönöm ! - mondtam zavartan
  • Léna Drágám , kísérd fel a húgod az új szobájába ! - kérte meg Caroline Lénát
  • Persze anya , ahogy akarod ! - mondta Léna majd elindultunk az emeletre .
  • Ez itt a te szobád ,- mutatott egy ajtóra . Ja és csak , hogy tudd rémálommá teszem az ittléted minden percét ! Könyörögni fogsz , azért , hogy elhagyhasd ezt a házat ! - mondta mérgesen miközben a karomat szorította
  • Miről beszélsz ? - kérdeztem tőle miközben kitéptem a karomat a szorításából
  • Nagyon jól tudod te . Kár volt előkerülnöd . Nehogy azt hidd , hogy elveheted a családomat ! Nagyon el vagy tévedve kislány  ! - mondta
  • Nem akarok én elvenni semmit . - mondtam
  • Ne add az álszentet , csak egy rossz lépés és elintézlek ! - mondta majd elviharzott
Én pedig beléptem a szobámba .

3 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Nagyon jó rész volt és örültem, hogy ilyen hamar itt volt a friss, mert szeretem olvasni a történeteteket.

    Damon és Lora nagyon aranyosak együtt, a lány szerintem jó hatással van Damonra és nem tudom megérteni Caroline-t, hogy miért nem ad Damonnak egy esélyt. Ehelyett az egyiket bezárja a másikat kizárja ezzel szerintem túllőtt a célon.

    Lena-tól viszont erre a reakcióra számítottam, mert már részekkel ezelőtt éreztem, hogy nem akarna osztozkodni a szülein még a testvérével sem.

    Jó volt a rész és a folytatást pedig várom, mert kíváncsi vagyok Stefan tervére meg, hogy mi lesz Damonékkal, valamint mit tervez Lena. Ezenkívül az is érdekel, hogy mi van Klausszal. Lehet örültnek tűnik, de miután elolvastam ezt a részt átvillant bennem, hogy Lena dacból összejön vele. Na jó ez már túlzottan elszaladó fantáziám örült szüleménye volt :D

    VálaszTörlés
  2. Szia Bianka!
    Írtad, hogy jöjjek, hát jöttem. :)
    Elolvastam a fejezet, és azt kell, hogy mondjam, nagyon izgalmas volt. Sok oldalból lehet megismerni a fejezetet. Damon és Lora valóban jó kis párost alkotnak. :)
    Gratu! Csak így tovább!

    Pussz,
    Lilly

    VálaszTörlés
  3. Szia életem !!!!!

    Hát jöttem . Ismét nagyon tetszett . Hát én biztos nem engedtem volna be a házba de hát az én vagyok főleg amikor megtudtam hogy vámpír ott még féltem is volna .

    Meg milyen már az hogy elviszi Caroline ehhez szerintem semmi de semmi joga főleg nem bezárni . És jól mondta Lora nem volt itt vele amikor Damon igen .

    Tényleg aranyos itt Damon így el tudnám viselni a vd -ben.

    Boonienak hogy felvágták már a nyelvit . Ott keménykedik de ki nem jönne abból a házból .

    Nagyon cukor lehetett hogy úgy részegen elment hozzá . De nagyon sajnáltam Lorát . Még a tesója se hagyja békén . Nagyon sok puszi siess a kövivel <3 Emily

    VálaszTörlés