2012. július 15., vasárnap

2. évad 4 . fejezet

Sziasztok !
Hát itt lenne a következő fejezet ! Remélem ehhez a fejezethez több komit kapok . De nem baj ha nem lényeg tudom , hogy van aki olvassa ! Bár mondjuk azért ha már olvassa írhatna egy két szót csak , hogy tudjam tetszik e neki ?  Na mindegy jó olvasást !
Millió puszi bianka



2. évad 4. fejezet : 

Damon szemszöge :
Órákkal korábban :
Stefanékkal elmentünk Carolineékhoz . Nem akartam vesztegetni Lora idejét , hisz ki tudja mit művel vele jelenleg is Klaus , ezért sietni akartam . Elena csengetett be . Mi addig kint maradtunk a kocsiban .  Persze olyan távolságban ,  hogy tudjak hallgatózni .
  • Szia El és Scharlott ? - kérdezte rögtön a Barbi
  • Car azért jöttem , hogy valami fontosat mondjak ! Damon és Stefan kint vannak a kocsiban . Beengednél minket kérlek ?
  • Hát persze - mondta Majd Steffel elindultunk a házba .
  • Damon akkor mondjad - mondta Car idegesen
  • Caroline  ! Lora a városban van
  • Mi Damon ez nem vicces , te az elrabolt lányomról beszélsz !
  • Nem viccelek . Ti is kaptatok egy Lora Michaelson nevű hölgytől meghívót ? Ugye ? - kérdeztem már én is dühösen . nem értem miért nem tud nekem hinni
  • Igen de nem mentünk el . ! mondta a szöszi
  • Na Lora Michaelson igazából Lora Lilien Forbs ! Ugynis Klausék visszatértek . És Klaus lányaként mutatta be Lorát , és azt hazudta neki , hogy te elhagytad  . - mondtam neki az igazságot
  • Szegény kicsikém !
  • Viszont még a bálon elmondta Lorának Klaus , hogy végig hazudott neki .  De most Lora Klaus fogságában van . Azt ne részletezzük mi miatt !
  • Vagy inkább ki miatt ! - szólalt meg dühösen a kis Elenácska
  • Befognád ? - mondtam neki . Most az a lényeg , hogy segítsetek nekem kiszabadítani ! mondtam idegesen
  • És , hogy néz ki mi van vele ? kérdezte a szöszi
  • Gyönyörű , és ha nem segítünk neki mihamarabb akkor halott lesz !
  • Micsoda ?
  • Jól hallottad ugyanis Klaus megharapta ! És mikor utoljára láttam elég rossz állapotban volt . A gondolatra ökölbe szorítottam a kezem . Nem lehet hogy elveszítsem .
  • Jézusom , mikor indulunk ? - kérdezte Car
  • Előbb én elmegyek hozzá ! - mondtam ellentmondást nem tűrőn
  • Rendben menj csak ! De siess vissza ! - mondta Caroline
Siettem , amilyen csak gyorsan tudtam Lorához . Ugyanúgy az ablakán keresztül jutottam be , ami most nyitva volt . Éppen aludt . Megsimogattam gyönyörű arcát , erre pedig felébredt . Viszont nagyon szomorú és dühös arcot vágott , mikor rájött , hogy én vagyok az .

  • Jó reggelt ! Angyalom ! - köszöntem neki boldogan , bár nem nézett ki túl jól .
  • Neked is , mit szeretnél Damon ? - kérdezte dühösen  .
  • Mi az hogy mit szeretnék ? Komolyan nem értem a nőket !
  • Téged , mondtam majd meg akartam csókolni . Erre elhúzódott . Most meg mi van ?
  • Most elmennél ? Nem akarlak látni . Hazudtál nekem . - mondta szomorúan és láttam a könnyeket a szemében .
  • Miről beszélsz Lora én sosem hazudnék neked .  Nagyon sápadt vagy jól vagy ? - kérdeztem tőle hisz tényleg nem hazudnék neki . Hisz nagyon fontos a számomra .
  • Nem képzeld Damon nem vagyok jól . De  hazudtál azt mondtad nekem , hogy érzel irántam valamit .
  • Igen érzek . De ne izgasd fel magad Lora . - mondtam neki hisz láttam , hogy egyre rosszabbul van .
  • Már hogyne izgatnám , hisz Damon én szeretlek  . Amióta megláttalak , szeretlek .
Amikor kimondta a szeretlek szót , legszívesebben rögtön megcsókoltam volna . De ő csak mondta tovább .
  • Kimondtam jó , de most már mindegy  . El kell felejtenem téged , hisz te sosem fogsz irántam így érezni .  Te mindig Katherint fogod szeretni és Elenát . Tudd meg Damon én nem akarok második vagy harmadik lenni .
  • Te miről beszélsz ? Ki beszélt neked Katherinről vagy Elenáról ? Ugyanis  az a valaki kifelejtette , hogy engem mindketten  jól átvertek és eldobtak . - mondtam már idegesen .  Hiszen mindkét név számomra egyet jelent a kihasználással .  Mert mindketten kihasználtak majd félredobtak engem .
  • De igen is említette , csak hogy azt is említette , hogy te mindenkiben őket keresed .  Csakhogy én nem vagyok egyik sem Damon .  - mondta már zokogva .
  • Tudod Lora , tudom éppen ezért Szeretlek . Nem akartam még elmondani az érzelmeimet , de muszáj volt .  Nem akartam elsietni . Nem tudom ki tömte tele  a fejét , de azt kinyírom .
  • Mit mondtál - kérdezte hitetlenkedve Lora
  • Szeretlek Lora és nem akarlak elveszíteni .  Mióta megláttalak a Grillben  , a csókunk óta tudom , hogy kellesz nekem .  - vallottam be neki az igazat .
  • Hazudsz Damon . Nem hiszek neked .  Miért is hinnék ?
  • Ezért , mondtam majd szenvedélyesen megcsókoltam . Hiába akarta megszakítani a csókunkat egyszer sem hagytam .  Úgy vonz ez a lány magához , mint  a mágnes .
  • Most már elhiszed ? - kérdeztem miután megszakítottam a csókunkat
  • Nem is tudom esetleg  , még győzködhetnél egy kicsit .  - mondta nekem huncuton
  • Ezer örömmel !- mondtam majd ismét megcsókoltam .  Éreztem , hogy ez a csók más mint  a többi . Tele volt érzelemmel és szenvedéllyel .
  • Mi ez kérdeztem megszakítva a csókunkat . Ugyanis megéreztem a vérszagot !  Lora Jézusom , te vérzel ! - mondtam neki idegesen .
  • MI ? - mondta majd elkezdett köhögni . Vért köhögött fel amitől az egész ágynemű véres lett . Teljesen legyengülve omlott a karjaimba .
  • Lora csak ezt ne ! Mond , hogy segítsek ? Bármit megteszek .
  • Ssszzzóljjj E Elijahnakkk . K Klaus vvére kkel . - mondta alig hallhatóan .
  • Megyek  . Csak tarts ki ! Rögtön Elijah keresésére indultam . Nem kellett sokáig keresnem . Éppen az egyik  szobából jött kifelé .
  • Damon Salvatore te mi  a fenét keresel itt ? - kérdezte idegesen
  • Téged , Lora nagyon rosszul van . Segítened kell .  - mondtam neki idegesen
  • Tudom , hogy rosszul van , de nem  segíthetek , amúgy mit érdekel téged Lora ? És egyáltalán , hogy jutottál be a házba ?
  • Lora ablakán keresztül , amúgy meg szeretem Őt Elijah .  - mondtam meg neki az igazságot !
  • Na ne mond ! Mégis , hogyan képzeled Damon !Én nem veszem be ezt a szöveget . Tudom , hogy még mindig Elenát szereted ! - mondta idegesen .
  • Fogd már be Elijah te nem tudsz semmit ! Tudom , hogy tudsz segíteni , most könyörögjek ?
  • Értsd meg Salvatore nem segítek . Szeretnék , de nem tudok . Klaus megfenyegetett , hogy visszadug a koporsóba  , ha segíteni merek . - mondta Elijah
  • Értem , ha te nem akkor majd maga a nagy Klaus fog segíteni . ! - mondtam de magam sem gondoltam komolyan . Elijah próbált megállítani , de nem hagyhattam Lorát meghalni . Bementem hát Klaushoz lesz ami lesz !  Hátha meg tudom győzni .
  • Micsoda Meglepetés Salvatore ! Csak nem a drága Lorácska miatt jöttél ? Azt hitted nem jövök rá , hogy tetszik neked ?
  • Te rohadék segíts rajta !
  • Mert , ha nem mi lesz ? Nehogy azt hidd Salvatore , hogy meg tudsz hatni .  Különben is téged nem szeret senki !  Lora ugyanúgy el fog hagyni ! Mint , ahogy Katherina vagy a drága Elena .  - mondta gúnyosan
Annyira felidegesített az a szemét , hogy nekiugrottam .  Csak sajnos számított rá .  Előkapott egy tőrt  és beleszúrta  az oldalamba . Olyan óriási volt a fájdalom , hogy megmozdulni sem tudtam . Klaus odakötözött egy székhez . Majd kiment a szobából . Pár perccel később visszajött , csakhogy nem egymaga , hanem magával hurcolta Lorát is .  Szegénykém nagyon rosszul nézett ki , a ruhája csurom vér volt . Alig volt az eszméleténél !
  • Nézd kit hoztam Salvatore ! - mutatott Lorára Klaus
  • Engedd el ! - ordítottam
  • Tudod mit elengedem ! - mondta majd neki lökte  Lorát az asztal sarkának .  Lora rögtön elájult . Istenem miért pont vele kell , hogy ez történjen .
  • Klaus ne bántsd ! - mondtam neki
  • Komolyan ilyen szánalmas vagy Damon nem gondoltam volna . Tényleg azt hiszed , hogy elengedem az egyetlen játékszeremet ? Na gyere Lorácska !
  • Megfogta Lorát és őt is egy székhez kötözte . Erre Lora kinyitotta a szemét .
  • Damon . Jól vagy ? - kérdezte rekedten .
  • Semmi bajom , de most ne velem törődj ! Drágám figyelj rám ! Tarts ki jó ?
  • Jaj , de nyálas , mindjárt elsírom magam ! Na figyelj Damonka ugye meg szeretted volna menteni Lorát ? Viszont most ehelyett miattad fog szenvedni ! Köszönd ezt a Drága szerelmednek Lora . - mondta majd kihúzta belőlem a tőrt és beleszúrta Lorába .
Lora felsikított . Kiakartam szakítani a kezem  a láncokból , de nem sikerült . Csak egyszer kerüljön ez a rohadt hibrid a kezeim közé , addig fog élni !
  • Na még egyszer ! - mondta majd kihúzta Lorából a  tőrt , majd ismét beleszúrta .
  • Lora már alig bírta . Próbáltam elterelni a figyelmét .
  • Lora Drágám figyelj rám ! Lora nézz rám ! - mondtam neki , miközben Klaus tovább szurkálta . Muszáj erősnek lenned ! Tudom , hogy fáj !  De ezen is túl leszel .  Drágám csak nézz engem ! - miközben ezt mondtam  továbbra is próbáltam kiszabadulni . Persze sikertelenül .  Majd egyszer csak Klaus a fejéhez kapott . Az ajtón pedig Stefan , Tyler , Matt  és Bonnie rontottak be . Bonnie Klaust tartotta fel amíg Stefan kiszabadított engem . Tyler pedig Lorát szabadította ki a székből . Rögtön odamentem hozzá . Szörnyen nézett ki szegénykém .  Kihúztam belőle  a tőrt . Viszont még mindig nagyon vérzett . A karjaimba vettem . Majd Stefannal és Tylerékkel elindultunk a  kocsihoz , amíg Bonnie továbbra is feltartotta Klaust .
  • Mi történt ? - kérdezték
  • Nem érdekes a lényeg , hogy Lora jobban legyen !  Először is haza viszem  . Majd adok neki vért ! Utána pedig meglátjuk .
  • Ne olyan hevesen Damon ! - szólt közbe a boszi mivel időközben csatlakozott hozzánk ! Először meggyógyítom  a harapást ! Persze csak ha nem bánod ? - kérdezte fölényesen
  • Akkor ne dumálj inkább csináld ! Kántált egy kicsit mire a harapás már  a múlté volt . Viszont Lora továbbra sem ébredt fel ! Ezután megszólalt a mi kis farkasunk !
  • Mi az hogy haza viszed ? Hisz nem is tudtad megvédeni ! - mondta
  • Nem hagyom el soha többé , úgyhogy igen haza viszem  és meg tudom védeni ! Téged különben sem ismer ! - kiabáltam Tylerre
  • És téged ismer ? Damon ő a lányom . Ne engedem , hogy bántsd . Úgyhogy velem jön haza ! - feleselt még mindig vissza
  • Nem tévedsz Lora hozzám tartozik ! - mondtam neki
  • Miről beszélsz ? Nem tartozik hozzád te csak bajt hozol rá !  - mondta még mindig Tyler
  • Damon - suttogta a nevem Lora
  • Csss ne beszélj ! Hazamegyünk ! Állj félre Stefan ! Most ! - kiabáltam rá
Szerencsére az öcsém értett a jó szóból . Azonnal félreállt.  Kiszálltam az autóból és felkaptam Lorát , majd vámpírsebességgel elvittem a panzióba . Felvittem  a szobámba és lementem neki vérért . Mire felértem , már elég éber volt ahhoz , hogy meg tudja inni a három tasak vért .
  • Na angyalom ! Jobban vagy már ? - kérdeztem tőle aggódva
  • Most már igen .  De Damon mi lesz a harapással ? - kérdezte félve
  • Már nincs Bonnie eltüntette ! Látod ? - mutattam a karjára
  • Tényleg , hát ez fantasztikus ! Köszönöm !
  • Ez természetes ! Nem akarlak elveszíteni Lora . Bármit megteszek , hogy velem maradj örökre !
  • Nagyon édes vagy , én is nagyon szeretlek ! És persze , hogy veled maradok ! Csak hát még mindig ott van K....
Mielőtt kiejthette volna annak a mocsoknak a nevét rátettem az ujjam az ajkára .
  • Mostantól egy szót sem arról a mocsadékról ! Többet nem engedem , hogy bántson ! Ha kell az életem árán is megvédelek . Mondtam majd Lora megcsókolt .
  • Köszönöm , hogy vagy nekem Damon . - suttogta az ajkaimra .
  • Én köszönöm . Soha nem gondoltam volna , hogy egy olyan angyal mint te vagy képes engem szeretni .  Most pedig gyere leviszlek kanapéra  és majd onnan figyelsz engem , ahogy főzők neked vacsorát . - mondtam neki
  • Te tudsz főzni ? - kérdezte hitetlenkedve
  • Tudok ám . Méghozzá összeütök neked egy kis spagettit .
  • Jól hangzik - mondta
  • Na akkor gyere . - mondtam neki majd felkaptam .

Lora szemszöge : 


Damon levitt a nappaliba . Olyan jó érzés volt a karjaiban lenni . Nagyon szeretem őt . Viszont rettentően félek Klaustól . Bízom Damonban hiszen azt mondta nem hagyja , hogy bármi bajom essen . Letett a kanapéra majd betakargatott .
  • Maradj itt és nem mozdulj ! - parancsolt rám szerelmem .
  • Igenis , de hagyj magamra sokáig ! - mondtam neki
  • Rendben . - mondta majd adott egy puszit a homlokomra .
  • Csak ennyit kapok ? - kérdeztem huncuton
  • Kis telhetetlen ! - súgta már az ajkaimra  Ha így folytatod nem fogok bírni leállni .  Látom már jobban vagy ! - mondta nekem megszakítva a csókunkat
  • Jobban is vagyok ! - mondtam az igazat
  • El is hiszem . Na majd később rátérhetünk a desszertre  . - mondta kajánul
Kaptam egy bögre teát , majd elment főzni . Miután megittam a teát lepihentem .  Arra ébredtem , hogy Damon kelteget .
  • Drágám ébredj ! Kész a vacsora. Fel tudsz kelni ? - kérdezte édesen
  • Azt hiszem igen . Sikerült is , de azért belekapaszkodtam Damonba . Milyen finom illatokat érzek . - mondtam neki
  • Sokat dolgoztam vele , remélem ízleni fog ?
Nagyon finom volt  a tészta .  Evés közben rengeteget beszélgettünk . Elmesélte Damon a múltját .  Azt , hogy lett vámpír . Mesélt Stefannal való ellentétéről és még egy pár dologról . Én is meséltem neki bár ő szinte többet tudott rólam , mint én saját magamról .  Majd beszélgettünk a jövőnkről . Mármint a kettőnk jövőjéről . Azt ugyanis már mindketten tudtuk , hogy szeretjük egymást . Azt viszont nem tudjuk , hogyan tudnánk békében és boldogságban élni .
  • Majdcsak megoldjuk valahogy - mondta és átölelt
  • Hogyne  nekem csak az a fontos , hogy veled legyek .
  • Nekem is az a fontos . Hiszen Szeretlek . - mondta ki a bűvös szót ismét .
  • Én is Szeretlek Damon Salvatore ! - mondtam majd megcsókoltam

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon jó rész volt, bár az elején aggódtam, hogy mi lesz Lorával és Damonnal, de jött a felmentő sereg. Amivel sikerült meglepned, mert arra számítottam, hogy Elijah fog közbelépni, de ez így sokkal jobban tetszett.

    A végén pedig a két szerelmes nagyon aranyos volt. Kíváncsi vagyok mit fognak szólni hozzájuk a többiek és már várom az anya lánya találkozást is.

    Valamint úgy érzem Klaus, ezért még bosszút fog állni vagy legalábbis nem hagyja szó nélkül. Kíváncsi vagyok mi lesz ezen a fronton, de valami tőletek megszokott ütős kis húzásra számítok :)

    Siessetek a folytatással és még sok-sok ilyen remek részt hozzatok :)

    VálaszTörlés
  2. Szia.Imadtam ezt a reszt is.Nagyon-nagyon jo lett.Lecci siess a kovetkezovel.Puszi:Dalcsok:X

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Szia életem !!!!

    Biztos nagyon hirtelen érhette Caroline hogy most ilyen sok idő után megkerült szerettet lánya . Jaj szegény Damon nagyon sajnáltam . De örültem hogy kibékültek . Lora amikor meggyógyult nagyon örültem . Reméltem hogy találkozik a szüleivel Lora. A vége mint mindig nagyon édes volt tényleg szereti Damon Lorát <3 Emily

    VálaszTörlés