2012. május 27., vasárnap

2. évad 1. fejezet


Sziasztok Drágaságaim !! Egy kicsit késtem de itt a fejezet !!  Remélem elnyeri a tetszéseteket !! És kapok egy pár komit !!  
Millió puszi bianka

2 . évad : 1. fejezet :

4 ével később :

Caroline szemszöge :

A mai napig bennem él a létezésem legszörnyűbb napja . Az a nap amikor Klaus elrabolta a kisbabámat Lilt . Egy szülőnek a gyereke a legdrágább kincse . 4 teljes év telt el azóta . Tylert ugyanúgy megviselték az események viszont ez újra össze hozott minket . Hozzá mentem feleségül és imádom őt. Napról napra kerültünk egymáshoz közelebb . Nagyon sokáig kerestük Lilt . Bonnie is segített de nem találtuk sehol . Tyler könnyebben túl tette magát rajta  azt mondta hogy meg van a remény hogy egyszer hazatalál . De azóta el telt 4 év ő pedig felnőtt már ha Klaus nem ölte meg . Lena gyönyörű nővé cseperedet neki is  hiányzik a nővére .  Sajnos minket kevésbé tűr el ő inkább lázadó típus . Nem fogad szót nekünk . Most lesz 18 éves . Igen kezdetben nekem is furcsa volt hisz négy év alatt fejlődött a lányom érett nővé.  Azt mondta Bonnie hogy ez amiatt van hogy hibrid . Tyler úgy tudja hogy én is beletörődtem hogy Lil már nincs velünk pedig én minden este sírva fekszem le . Annyira hiányzik . Bárcsak tudnám hogy boldog e . Vagy hogy mindene meg  e van , hogy néz ki . Milyenek a tulajdonságai . Na jó már megint itt bőgök  .
  • ·         Szia anya !! – köszönt Lena
  • ·         Szia kicsim!!
  • ·         Ne hívj kicsimnek !! Te már megint sírsz ? – kérdezte
  • ·         Mi dehogy csak valami belement a szemembe !
  • ·         Jaj anya ne etess már tudom hogy Lora miatt sírsz ! Mit gondolsz nem hallom minden este .
  • ·         Te miről beszélsz ?
  • ·         Azt hogy állandóan sírsz Lora miatt pedig már 4 év telt el ideje lenne beletörődnöd . Lora már nincs velünk és nem is lesz . Mikor hagyod már abba a siránkozást .
  • ·         Lena befejezted ?Hogy mondhatod ezt ? Nem is érdekel a testvéred ?
  • ·         Érdekel ,csak tudod te már túlzásba viszed egyáltalán foglalkoztat téged más is rajta kívül !
  • ·         Hogy ne érdekelne  .
  • ·         Na jó hagyjuk ezt anya én mentem ha esetleg keresnél tudod mit inkább ne is keres . Na szia .
  • ·         Várj Lena !
Ezt nem hiszem el . Már megint ez van . Folyton veszekszünk pedig nekem már csak Lena maradt mint egy szem lányom . Ezen gondolkoztam amikor csöngetek . Olyan boldog voltam amikor sikerült egy kis házba költöznünk Mistic Falls határában . Kinyitottam az ajtót és Elena valamint a kis Scharlott álltak az ajtóban . Nem hittem el amikor El elmondta  hogy terhes . Két héttel Lil elrablása után jelentette be . Mindenki nagyon boldog volt köztük persze én is csak hát én még nagyon szomorú voltam Lil eltűnése miatt. Azt is bejelentették Stefannal hogy összeházasodnak de majd csak később . Máig nem történt ez meg de már tervezik csak minden idejüket leköti a kis Scharlott  . Olyan jó Eleknek az ő lányuknak legalább lehet gyerekkora hisz normális ütemben fejlődik .
  • ·         Szia Car !
  • ·         Szisztok mi járatban ?
  • ·         Csak jöttünk meglátogatni .
  • ·         Szia Car néni . – köszönt Scharlott  majd jó szorosan megölelt .
  • ·         Édes kicsim már megint mekkorát nőtél és napról – napra szebb leszel  .
  • ·         Na ne álljunk itt az ajtóban gyertek be .
  • Miután bejöttek leültünk a kanapéra .
  • ·         Kértek valamit inni ? – kérdeztem őket .
  • ·         Car néni kérhetek olyan finom teát amit csak te tudsz csinálni ?
  • ·         Persze angyalom .
  •         Tessék kincsem .
  •          Köszönöm Car néni .
  •          Szívesen csillagom menj nyugodtan játszani van kint a kertben homokozó .
  •          Anyu kimehetek  ?
  •         Persze szívem menj csak !
Miután Scharlott kiment elkezdtünk beszélgetni .
  • Olyan jó neked Elena ott van neked Stefan és a kislányod . Mindened megvan .
  •          Car ne mondj ilyet .
  •          Elena ő nincs velem . Annyira hiányzik . Nem láthattam felnőni . Nem tudom hogy tudja e hogy élek és  hogy várom haza . Szerinted lehetek nélküle valaha is boldog ? – kérdeztem már sírva .
  •          Ne sírj Car én érzem hogy Lora jól van és valahol boldog .  Vissza fogod őt kapni . Ismét együtt lesztek .
  •         Annyira jó lenne . Örülök hogy vagy nekem Elena .
  •          Én is örülök  szeretlek Car , te vagy a legjobb barátnőm . Sőt mi már testvérek vagyunk . 
  • Ne haragudj Car de nekünk mennünk kell mert Stefan megígérte Scharlottnak hogy elmennek kocsikázni
  • ·         Stefan nagyon jó apuka .
  • ·         Scharlott is nagyon imádja az apját . Stefan pedig alig tud vele betelni . Legszívesebben minden percben vele lenne . Olyan édesek együtt .    Stefan szoktak elaltatni mindig mesél neki . Mire pedig bemennek Lottinak puszit adni már ott alszanak egymás mellett . Egyszerűen tündérek . Na most már tényleg megyünk majd holnap is ellátogatunk .  Vigyázz magadra és kitartás . Nem szabad feladnod  . Rendben ? – kérdezte Elena
  • ·         Igen rendben és nagyon köszönöm Elena .
  • ·         Szívesen Drágám  .
El adott egy puszit majd kint felvette Scharlottot és elmentek .

Lora szemszöge :

Lora Lilien Michaelson vagyok . Most leszek 18 éves . Az apukámmal élek Klaus Michaelsonnal . Valamint a két nagybátyámmal Kol és Elijah Michaelsonnal . Most költöztünk ide Mystic Fallsba . Imádom az új házunkat , de a régit ahol felnőttem jobban  szerettem . Régen ugyanis Chicagóban  éltünk . Még kiskoromban apu elmondta , hogy anyu elhagyott engem mikor még kisbaba voltam .  Vagyis mindkettőnket elhagyott mivel beleszeretett egy másik férfiba így lepasszolt apunak . Nem mondom , hogy nem hiányzik egy anyuka  , de nekem apu és a nagybátyáim pótolták a hiányát . Apu  elmondta , hogy nagyon hasonlítok anyura . Ugyan olyan gyönyörű vagyok  , legalábbis ő állandóan ezt mondja .  Látom rajta amikor anyuról beszél , hogy nagyon hiányzik neki és , hogy nagyon szerette .
  • ·         Lora Michaelson  elmagyaráznád min töröd  már megint az agyad ? – kérdezte tőlem Hannah  a legjobb barátnőm .
Ő minden titkom ellenére kitart mellettem . Van ugyanis a családomnak egy óriási titka . Vámpírok vagyunk .  Apu és én hibridek vagyunk ami mint megtudtam azt jelenti , hogy vámpír és vérfarkasok vagyunk egyszerre . Apu és a nagybátyáim pedig ősök ugyanis ők a legrégebbi vámpírok . Ezeket mind tudja a barátnőm előtte ugyanis nincs titkom .
  • ·         Jaj bocsi Hannah semmin csak , hogy mit csináljunk este ?
  • ·         Hát mivel betöltöd hétvégén a 18 – at úgy gondoltam elmehetnénk egyet bulizni és a buli alatt az ivást is értem . Na mit szólsz ? – kérdezte Hannah
  • ·         Nekem jó csak apámat kellene meggyőzni valahogy . – mondtam
  • ·         Az nem lesz egyszerű ! Nem lenne elég , ha csak Kollal beszélnél ? Ő tuti megengedi sőt lehet , hogy velünk jön !
  • ·         Igazad lehet csak egy gond van . Kol tiszta hülye , olyan mintha rám lenne kattanva ! – mondtam idegesen
  • ·         Jaj Lora ne szórakozz már hisz a rokonod , hogy lenne már rád kattanva ? Szerintem te képzelődsz ! – mondta Hannah
  • ·         Figyelj lehet , hogy képzelődök , de állandóan fogdos , majd meglátod ha velünk jön ! – mondtam
  • ·         Sziasztok csajok csak nem rólam volt szó ? – kérdezte Kol  gúnyosan
  • ·         Emlegettet szamár . Amúgy nem csak , hogy tudd !! Nem vagy akkora szám !! – mondtam neki gúnyosan
  • ·         Jaj kicsi Lora , de nagy lett a szád ! – simogatta meg az arcomat
  • ·         Kol ezt már megbeszéltük , ne simogass vagy szólok apunak ! – mondtam neki idegesen
  • ·         Azt csinálok amit akarok , nehogy azt hidd , hogy félek tőle !!
  • ·         Abbahagynátok ! – szólt ránk Hannah . Amúgy is szerettünk volna valamit kérdezni – mondta barátnőm
  • ·         Mi lenne az ? – kérdezte Kol
  • ·         Ma este szeretnénk Lorával elmenni bulizni . Na mit szólsz megengeded ?
  • ·         Ha veletek tarthatok  , akkor talán meggondolom , hogy ne szóljak Nicknek . Na mit mondasz Angyalom ? – kérdezte tőlem Kol
  • ·         Tőlem gyere , de akkor egy szót se apunak  . Értve vagyok ? – kérdeztem Kolt
  • ·         Igenis kisasszony  ! Akkor ma este , addig is további jó mulatást a hölgyeknek  - köszönt el Kol majd kiment a nappaliból .
  • ·         Nem megmondtam neked Lora sikerül ma végre buliznunk egy óriásit , de addig is keressünk neked valami irtó jó rucit hátha rád kattan egy helyes pasi !  - mondta Hannah
  • ·         Te miről beszélsz ?  Apám szerintem meg is nyúzna , mag gondolj csak bele én egy szörnyeteg vagyok . Csodálkozom , hogy te még kitartasz mellettem . 
  • ·         Ne mondj ilyet Lora , te vagy a legcsodálatosabb barát a világon !!
  • ·         Köszönöm !
  • ·         Na jó elég ebből indulj felfelé a szobádba Lora különben elfenekellek ! – mondta komolyan de mégis nevetve
Felmentünk a szobámba és elkezdtük keresni az esti ruhám , nagy nehezen meg is találtuk . Egy rózsaszín mini ruhára esett a választásunk . Hannah kiválasztott hozzá egy fekete magas sarkút  valamint megcsinálta a hajam .  Majd hazament , hogy ő is készülődjön .
Gyorsan eljött az este . Éppen bent voltam a szobámban , amikor kopogtak az ajtómon .  Gyorsan felkaptam a köntösömet , hogy nehogy lebukjak a buli miatt .
  • ·         Tessék , gyere be nyugodtan ! – mondtam
  • ·         Szia kicsim , hogy vagy ? – kérdezte apu
  • ·         Szia apu jól ! Miért kérdezed ? – kérdeztem félve hisz azt hittem megtudta hogy este hova készülök
  • ·         Hát mivel egész nap nem voltam itthon gondoltam hiányoztam egy kicsit az én Drágaságomnak ?
  • ·         Hát hogyne hiányoztál volna – szaladtam oda hozzá és megöleltem . Ő pedig szorosan visszaölelt .
  • ·         Lora figyelj , van egy meglepetésem  a számodra ! – mondta apu lelkesen
  • ·         Mégis mi lenne az ?- kérdeztem
  • ·         Hát majd megtudod most pedig mennem kell , de Kol és Elijah itthon lesznek és vigyáznak rád . Rendben ? – kérdezte
  • ·         Persze , de hova is mész ?
  • ·         Drágám vannak olyan dolgok amik csak rám tartoznak . De remélem nem haragszol ?
  • ·         Egy kicsit , de elmúlik .-mondtam
  • ·         Akkor jó na szia !!! – köszönt el apu
  • ·         Szia apu !
Megvártam míg kimegy az ajtón , csak akkor vettem le a köntösömet . Lementem a nappaliba szerencsére tiszta volt a terep . Éppen mentem volna ki az ajtón amikor valaki megragadott hátulról .
  • ·         Hova , hova kisasszony ?
  • ·         Békén hagynál ? Nem gondolod , hogy már unalmas , hogy állandóan simogatsz különben is a nagybátyám vagy ? – kérdeztem idegesen
  • ·         És ez mióta akadály ? – kérdezte Kol
  • ·         Már hogyne lenne akadály , na mindegy Hannah már vár  . Indulhatunk ? – kérdeztem idegesen
  • ·         Igen persze csak utánad ! – mondta Kol
Beültünk az autóba majd útközben felvettük Hannaht . Mystic Fallsban csak egy hely volt , ahol bulizni és inni lehetett az pedig a Grill volt .
  • ·         Na hölgyeim megérkeztünk , kiszállás ! – mondta Kol
Kiszálltunk majd bementünk a Grillbe . Odamentem a bárpulthoz majd rendeltem .
  • ·         Szia mit adhatok ?- kérdezte egy szőke hajú srác a pultnál
  • ·         Szia három pohár whiskyt  kérnék ! – adtam le a rendelést
  • ·         Bocsi nem vagy te ahhoz túl fiatal ? – kérdezte
  • ·         Nem 18 éves vagyok úgyhogy kérhetném az italokat ? – kérdeztem idegesen
  • ·         Igen persze , és bocsi . Új vagy még itt ? – kérdezte
  • ·         Semmi baj igen most költöztünk ide a családommal .
  • ·         Bocsi udvariatlan vagyok a nevem Matt Donovan . – mondta a srác
  • ·         Az én nevem pedig Lora Michaelson – miután kimondtam a nevem iszonyat ideges lett
  • ·         Mit mondtál Michaelson ?
  • ·         Igen talán van valami probléma ? – kérdeztem most már én is idegesen
  • ·         Te ismered Klaus Michaelsont ? – kérdezte
  • ·         Igen ő az apám , de miért ? – kérdeztem kétségbe esetten
  • ·         Semmi itt az italod  ! – mondta majd otthagyott
  • ·         Köszönöm
Elköszöntem , majd vissza akartam menni Hannahoz  és Kolhoz akik már elfoglaltak egy bokszot .  De ahogy megfordultam nekiütköztem egy kemény mellkasnak .
  • ·         Nem igaz , hogy nem tudsz jobban vigyázni  !! Nézd mit csináltál ? Most rendeltem ezeket az italokat erre mind kárba ment . Mondtam már felnézve az idegenre aki mit ne mondjak , iszonyat jóképű volt .  Kócos fekete haj , tengerkék szemek . De nem bámulhattam sokáig mert megszólalt .
  • ·         Először is nem kárba , hanem az ingemre . Most nézd meg , hogy nézek ki !- kérdezte a rejtélyes idegen mérgesen
  • ·         Hát miért nem vigyáztál jobban .  – mondtam én is idegesen . Jó tudod mit veszek neked egy inget . Viszont te pedig tartozol nekem három pohár whiskyvel  !  Remélem tudod ?  - kérdeztem  tőle
  • ·         Rendben gyere amúgy , ha már így megbeszéltük a dolgokat bemutatkoznék Damon vagyok ! – mondta
  • ·         Én pedig Lora
  • ·         Még nem láttalak itt , új vagy még a városban ? –kérdezte kíváncsian
  • ·         Mindenki ezt kérdezi , de miért vagytok annyira biztosak benne , hogy új vagyok
  • ·         Hidd el emlékeznék rád ha idevalósi lennél ! – mondta Damon
  • ·         Most költöztünk ide a családommal . És te idevalósi  vagy ? – kérdeztem Damontól
  • ·         Igen az öcsémmel éltem jó ideig mígnem a csaja és a kölyke miatt el nem költözött . – mondta
  • ·         Rossz lehet egyedül élni . – mondtam
  • ·         Nem olyan rossz . Főleg , ha megszokod . Én rengeteg ideig egymagam éltem .
  • ·         Én nem tudnék úgy élni – mondtam  neki
Megkaptuk az italokat és beszélgettünk tovább . Mígnem arra eszméltem , hogy egyre fogynak az italaink és én is egyre felszabadultabb lettem .
  • ·         Elmegyünk egyet táncolni ? – kérdeztem Damont
  • ·         Jöjjön hölgyem ! Csak Ön után !
Beálltunk középre és elkezdtünk táncolni . Még soha nem éreztem magam ennyire szabadnak , mindent kizártam a gondolataimból  , amihez valljuk be a nagyobbacska alkohol mennyiség is hozzájárult , de nem érdekelt .  Most nem  . Átadtam magam a zenének . Egyre vadabbul mozgattam a csípőmet . Damonnak ez pedig láthatóan nagyon tetszett . Azonban egyszer csak szédülni kezdtem , a semmiből jött a rosszullét  . Damon látta , hogy nem bírom sokáig , ezért megtámogatott oldalról és kivezetett a levegőre . Miután kimentünk rögtön elkezdtem hányni . Hát legalább rájöttem , hogy nem bírom az italt . Damon odajött hozzám . Próbált megtartani .
  • ·         Jobban vagy ? – kérdezte aggódó arccal
  • ·         Már igen köszi . Köszönöm , hogy segítettél . Tök ciki, hogy rosszul lettem , de tudod én még soha nem ittam ennyit .
  • ·         Semmi baj . Nem bírhatja mindenki az alkoholt . Sőt csodálkoztam , hogy eddig bírtad ! – mondta Damon
  • ·         Miért ? – kérdeztem
  • ·         Tudod elég törékenynek nézel ki , nem gondoltam , hogy ennek ellenére így tudsz inni .
  • ·         Nem vagyok törékeny !! _ mondtam felháborodva   Miután ezt kimondtam újra elkezdtem szédülni  . Majdnem elestem  , de Damon ismét megakadályozott ebben ugyanis megfogta a derekam .
  • ·         Ne ijedj meg mondta majd a karjaiba vett . És elindultunk a parkolók felé .
  • ·         Lora így nem engedhetlek egymagad  haza  , inkább felajánlom a szolgálataimat és hazaviszlek . Megegyeztünk ? – kérdezte Damon
  • ·         Van más választásom ? – kérdeztem halkan
  • ·         Nincs . – mondta Damon ellentmondást nem tűrően .
  • Berakott az anyósülésre és bekötötte az övemet . Majd ö is beszállt .
  • ·         Most pedig Angyalom mond meg hol laksz ? – kérdezte aranyosan
  • ·         Mystic Falls határán egy óriási házban . Hallottál már róla ? – kérdeztem tőle
  • ·         Igen
Elindultunk , de elaludhattam , mert arra lettem figyelmes , hogy Damon szólongat .
  • ·         Ébresztő Csipkerózsika ! – megérkeztünk  . mondta Damon
  • ·         Köszönöm , hogy hazahoztál . – mondtam és adtam egy puszit az arcára , hirtelen történt és szerintem az alkohol hatása miatt volt .
  • Bocsi nem így akartam  . Még egyszer köszönöm . Majd még találkozunk . Szia !!  Gyorsan kiszálltam az autóból . Azonban Damon utánam szólt .
  • ·         Lora várj !!
  • ·         Igen ?
Mikor már megfordultam közvetlen mögöttem volt .
  • ·         Ezt egész este meg akartam csinálni . – mondta halkan
  • ·         Mégis mi …
De nem tudtam befejezni a mondatot , mert Damon megcsókolt . Méghozzá szenvedélyesen . Nem értettem magam , de nem ellenkeztem . Visszacsókoltam  . Annyira jól csókolt . De muszály volt leszállnom a földre , hisz nem is ismerem .
  • ·         Ezt nem szabad – mondtam miután elszakadtunk egymástól
  • ·         Mégis miért nem hisz neked sem volt ellenedre ? – kérdezte  értetlenül
  • ·         Nem is ismerlek . Most már tényleg mennem kell .  – mondtam neki sietősen
  • ·         Lora ugye tudod , hogy ezzel nincs vége . Nem szabadulsz ilyen könnyen tőlem . – monda idegesen Damon
  • ·         Damon nem lehet , hogy elfelejtjük ezt az egészet és csak egy szép emlék marad . – mondtam neki sőt inkább könyörögtem
  • ·         Nem . És hidd el mi még találkozunk . Jó éjt Lora  !! – mondta Damon
  • ·         Jó éjt Damon !
Damon szemszöge :

Eltelt 4 év mióta a Drága kis Elena bejelentette , hogy az öcsém kölykét várja . Számomra pedig azon a napon szűnt meg minden esély arra , hogy megszerezzem őt . Miután pedig megszületett Scharlott Stefan és Elena elköltöztek . Én pedig teljesen egyedül maradtam .  Mondjuk igazán nem volt újdonság  , hiszen egész életemben magányos voltam . Damon Salvatore a szegény bolond akit mindenki csak kihasznál , és aki senkinek sem kell . Persze Szent Stefant mindenki szereti , mert kedves és önfeláldozó . Ja csak érdekes , hogy amikor kellett soha nem volt Elena mellett bezzeg én . De ez a Drágalátos Elenának nem volt elég . Mindig Stefan kapott köszönetet . Na mindegy ez már a múlt . Most is mint minden nap a Grillbe mentem azonban akkor még nem tudhattam , hogy ott ismerem meg őt .  Épp mentem a pulthoz , mikor nekem jött egy csaj és leöntötte az ingem . Elkezdett velem kiabálni . Még neki állt feljebb . Majd miután én is megszólaltam felemelte a fejét és akkor megláttam , gyönyörű volt és persze dühös . Láttam rajta  , hogy neki is tetszik a látvány , de nekem még inkább . Pedig én nem vagyok ilyen , mégis mintha egy Angyal szállt volna a földre .  Bemutatkoztunk egymásnak majd odamentünk a pulthoz és elkezdtünk inni  . Annyira belemerültünk a beszélgetésbe és az ivásba , hogy meg is feledkeztem a bajaimról . Majd Lora megkérdezte , hogy megyünk – e táncolni . Szívesen elmentem vele hisz már az első perctől kezdve megfogott benne valami . Bementünk középre és elkezdtünk táncolni  , azonban Lora tánca egyre hevesebb lett . Nagyon gyönyörű volt , minden vágyam volt , hogy megcsókoljam . Azonban egyszer csak rosszul lett . Láttam rajta , hogy alig áll a lábán , ezért segítettem neki kimenni a levegőre . Kint viszont ahelyett , hogy jobban lett volna elkezdett hányni . Elmondta , hogy sajnálja , de még nem ivott ennyi alkoholt . Vigasztalni próbáltam és elmondtam neki , hogy én sem néztem ki belőle , hogy ennyit tud inni hisz olyan törékenynek néz ki . Ő persze rögtön elkezdett tiltakozni , hogy ő nem törékeny , de nem bírta folytatni mert majdnem elájult . Rögtön ott teremtem és átfogtam a derekát , majd mondtam neki , hogy ne ijedjen meg . Karjaimba vettem és elvittem a kocsimhoz , betettem a kocsiba ,majd én is beültem mellé . Megkérdeztem tőle , hogy hol lakik és hazavittem . Útközben elaludt , olyan édes volt alvás közben . Még soha nem éreztem ilyet , talán még Elenánál sem . Rögtön mikor megláttam , már akkor tudtam , hogy ő különleges .  Más mint akiket eddig szerettem vagy legalábbis kedveltem .  Megérkeztünk ezért elkezdtem ébresztgetni .
  • ·         Ébresztő Csipkerózsika megérkeztünk !
  • ·         Köszönöm, hogy hazahoztál – mondta majd adott egy puszit az arcomra. Annyira jó esett, de persze meg is lepett.
  • ·         Bocsi én nem így akartam. Szabadkozott.
 Felesleges volt hisz nagyon tetszett, amit tett. Majd sietve elköszönt és már indult is a ház felé. Viszont ezt nem hagyhattam. Meg kellet tennem, mert akkor egész halandó életemben bántam volna, hogy elszalasztottam a lehetőséget.
  • ·         Lora várj! – kiabáltam utána
  • Mire visszafordult én már közvetlen mögötte álltam.
  • ·         Igen? –fordult meg.
  • ·         Egész este meg akartam ezt tenni. – mondtam halkan szinte már suttogva.
  • ·         Mégis mi…..
Nem  mondhatta ki a mondatot , mert ajkaimat rátapasztottam a kívánatos ajkaira . Nem ellenkezett ő is vadul falta az ajkaimat .  Annyira régen éreztem már ilyen fajta bizsergést  , mint ami Lora és köztem van . Azt akartam , hogy csókunk örökké tartson , ő mégis félbe szakította .
  • ·         Damon ezt nem szabad! – mondta miközben elválltunk egymástól
  • ·         Mégis miért nem hisz úgy éreztem neked sincs ellenedre?  - kérdeztem tőle kétségbe esetten. Tényleg úgy éreztem, hisz visszacsókolt.
  • ·         Nem ismerlek. Most már tényleg mennem kell. – mondta
  • ·         Lora ugye tudod, hogy ezzel nincs vége. Nem szabadulsz ilyen könnyen tőlem.
  • ·         Damon nem lehet, hogy elfelejtjük ezt az egészet és csak egy szép emlék marad. – kérdezte Lora
  • ·         Nem – mondtam és hidd, el mi még találkozunk. Jó éjt Lora. !- köszöntem el tőle.
  • ·         Jó éjt Damon. !!
Köszönt el majd bement a házba.
Muszáj őt megszereznem. Kell nekem. Szükségem van rá.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Úristen...még, még, még! Ez eszméletlenül jó lett, imádom :) Örülök, hogy Lora Klausékhoz került...több okból is. 1. ki nem állhatom Tylert és Carolinet, 2. így sokkal jobb fej lett, 3. valószínűleg ő és Damon még csak esélyt sem kaptak volna az együttlétre. Klaus annyira aranyos apuka ként kár, hogy rá nem talált rá a boldogság :( Viszont Damonban bízok és nagyon remélem, hogy Lorával megtalálják a boldogságot, irtó aranyosak együtt <3
    Siess a kövivel!
    Pusszi <3

    VálaszTörlés
  2. Szia Bianka♥
    Igaza van Mányinak úristennn még , még ♥
    Egyetértek Klaus nagyon aranyos apuka :P
    És végree Damon istenem annyira imádom én egész este csókolgattam volna :$ :P
    És siess am a kövivel :P
    XoXo(L)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Megérte várni erre a részre, mert ütős indítása volt a második évadnak. Főleg a második felét imádta, de az eleje is jó volt. Azt gondoltam Klaus eddigi viselkedéséből, hogy nem lesz valami jó apa, de örömmel csalódtam. Úgy érzem Klausszal sokkal jobban járt Lora, mintha Caroline-nal és Tylerrel maradt volna, bár azért sajnáltam Caroline-t az elvesztése miatt. Viszont én Tylert ejtettem volna Klausért már rég :D
    A Lora Damon szál is tetszik, remélem jól jön ki belőle Damon, mert megérdemelné :)

    Kíváncsian várom a folytatást és a nagy találkozásokat is :)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok életeim !!!!

    Hát ez nagyok király volt . Egy kicsit keményre fogtátok Lena szerepét . Carolinet nagyon nagyon sajnálom . Megnézném hogy Elena anyuka nagyon cukor lehet . Tényleg édes volt Klaus apuka ként habár nagyon nehéz elképzelni a rossz fiút . Lorában kellemeset csalódtam nagyon aranyos lánynak látszik ellenben a testvérével . Hű ha Damon adta magát . Első találkozáskor csók hát haladnak a szálak csak így tovább . Neki is kijár a boldogság és remélem az a személy Lora lesz mert nagyon illenek egymáshoz. Nagyon siess a kövivel millió puszy Emily <3 <3

    Ui: Nagyon szépen köszönöm a biztatást nagyon édes vagy még át gondolom drágám de te érted megérne csinálni <3

    VálaszTörlés