2012. május 20., vasárnap

Ízelítő ! A 2 . évadból

Sziasztok !!
Hoztam egy pár infót a 2 . évadról !! Remélem örültök neki !
 Mint olvashattátok  Lorat vagyis Caroline lányát elrabolta Klaus . Klaus végig úgy neveli majd mint a saját lányát . Majd 4 év múlva visszatérnek Mystic Fallsba . A történetem folytatása itt kezdődik  . Időközben a lányok felnőttek  . Caroline összeházasodott Tylerrel . Ugyanis visszatértek az emlékei . Elenának született egy kislánya  Stefantól  . A neve Scharlott . Damon sajnos egymaga maradt  . De nem sokáig fog csüggedni ugyanis megtalálja a szerelmet !! Sőt sokkal többet annál !!!! Megtalálja azt aki megérti őt , aki megajándékozza a boldogsággal !! Ami bár rögös utakon vezet de ÖRÖKKÉ TART !!!!!!!

Remélem felkeltettem az érdeklődéseteket !!
Hamarosan hozom az első fejezetet !!
Addig is Millió puszi Drága olvasóim !!
Bianka

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon várom már...Végre Damon <3

    VálaszTörlés
  2. Szia életem !!!
    Már most imádom !! Habár én Klaus és Stefan rajongó vagyok de Damon sem áll mesze tőlem . Nagyon de nagyon várom a fejit már csak Elena , Klaus, Stefan , miatt is Millió puszy Emily

    VálaszTörlés