2012. június 10., vasárnap

2. évad 2. fejezet !

Sziasztok !!
Nagyon sajnálom , hogy ilyen késő hoztam a fejit , de meghúzódott a kezem és nem tudtam írni !! És persze nagyon köszönöm az előző fejezethez a komikat !! Nagyon aranyosak vagytok !! Remélem tetszeni fog ez a fejezet is !!
Millió puszi bianka


2 évad : 2 rész

Lora szemszöge : 

Tényleg nem tudom mi ütött belém hisz nem is ismerem Damont semmit sem tudok róla . Csak annyit amennyit elmondott , hogy magányosan él . Ez pedig nem túl sok . De akkor is sajnos be kell vallanom igen is iszonyat jó  volt a csók . És azok a tengerkék szemek már elsőnek megigéztek . Ezekkel a gondolatokkal léptem be a házba . Próbáltam óvatos lenni hisz apu ugyebár semmit nem tudott a kis kiruccanásomról . Viszont mint általában ez sem jött össze .
  • ·         Lora Michelson elárulod hogy még is hol a fenében voltál az éjszaka közepén . – kérdezte apu idegesen
  • ·         Apu ne haragudj de tudtam  , hogy nem engednél el . - mondtam neki
  • ·         Ez nem érdekel mond hol voltál ?
  • ·         A Grillben . De Kol is velem jött és Hannah .
  • ·         Szóval Kol azt hiszem vele is el kell beszélgetnem . Idefigyelj Lora hányszor mondjam még el hogy veszélyes egyedül ebben a városban mászkálnod ?
  • ·         Ugyan apu túlzol hisz vámpír vagyok  ki árthat nekem . Max csak egy fehér tölgyfa karó de olyan nem terem mindenhol .
  • ·         Kicsim túlságosan felelőtlen vagy bármi legyengíthet és akár el is rabolhatnak ezt szeretnéd ?  - kérdezte apu idegesen
  • ·         Nem
  • ·         Hát akkor meg ?
  • ·         Sajnálom apu ugye meg bocsátasz  ?
  • ·         Igen de most már tényleg állandó felügyeletet kapsz és az nem a felelőtlen öcsikét jelenti .
  • Elijah kérlek gyere be ?
  • ·         Szia Lora !
  • ·         Szia Elijah bácsi !
  • ·         Mostantól Elijah fog rád vigyázni és egy ideig nem mehetsz el itthonról . - mondta ellentmondást nem tűrően .
  • ·         De apu  ezt nem teheted csak meglátogathatom Hannaht ? - kérdeztem
  • ·         Szó sem lehet róla .
  • ·         Ahogy akarod . - mondtam
 Már alig bírtam vissza tartani a sírást majd felrohantam a szobámba . Ott  aztán kitört belőlem a zokogás . Tudom hogy igaza van apunak de akkor is nem teheti ,  hogy bezár hisz már 18 vagyok . Nem elég hogy testőrt állit mellém  még be is zár .Ezen gondolkodtam miközben kopogtattak az ajtómon .
  • ·         Lora bemehetek ? – kérdezte Elijah
  • ·         Igen gyere nyugodtan . – mondtam
  • ·         Sajnálom Lora de te is tudod hogy csak jót akar neked . - mondta Elijah bácsi kedvesen
  • ·         Tudom de annyira igazságtalan . Hisz nem egyedül mentem hanem Kollal .
  • ·         Te is tudod hogy Kol nem ép megbízható általában csak saját magával van elfoglalva . - mondta ki a teljes igazságot Elijah
  • ·         Jó akkor elfogadom hogy te vigyázol rám . De az szerintem túlzás , hogy csak úgy bezár . - mondtam
  • ·         Még egyszer elmondom Lora hogy csak téged akar  védeni . Csak egy kis ideig viseld el utána kienged majd . Most pedig keresd meg és béküljetek ki . Ugyanis a család mindennél fontosabb .
  • ·         Köszönöm Elijah bácsi te mindig is meg tudtál vigasztalni .
  • ·         Én köszönöm Lora te egy fény vagy a mi életünkben . Általad Klaus is jobb ember lett .
  • ·         Szeretlek Elijah bácsi
  • ·         Én is szeretlek Lora . – most pedig menj
  • ·         Megyek - mondtam majd ,
Lementem a napaliba de nem találtam ott aput . Szólongattam de nem válaszolt . Bementem a dolgozó szobájába de ott sem volt viszont találtam az asztalon egy borítékot . Nekem címezve . Felnyitottam , és olvasni kezdtem .

Drága Lora !
Sajnálom amiért kiabáltam veled de nem akarlak  elveszíteni  ! Annyira nagyon szeretlek ! Remélem nem haragszol rám ! Van egy ajándékom a szülinapod alkalmából . Találsz a borítékban még egy borítékot azt bontsd ki . Remélem örülsz neki . Boldog szülinapot kicsim .
Szeretettel :Apa 

Dehogy haragszom . Kivettem a borítékot majd kinyitottam .

Lora Michaelson
18 . születés napja alkalmából meghívja önt  a báljára helyét a Michelson birtokon tartja . Időpontja jun 22 . este 8 óra .

Üdvözlettel Lora Michaelson

Annyira boldog voltam . Hisz még soha nem voltam bálon ráadásul ez a saját bálom  lesz .  Felszaladtam Elijah bácsihoz elújságolni a jó hírt .
  • ·         Elijah bácsi . Elijah bácsi . – kiabáltam a nevét .
  • ·         Mi a baj Lora ? - kérdezte Elijah
  • ·         Semmi csak annyi hogy iszonyatosan boldog vagyok . Óriási ajándékot kaptam aputól .
  • ·         Na és mi az ?
  • ·         Elijah bácsi tudom , hogy tudsz róla hisz neked mond  el  mindent először .
  • ·         Jól van persze , hogy tudok és nagyon örülök , hogy örülsz viszont nekem is  van egy ajándékom az ágyadon megtalálod hisz egy hercegnőhöz csak is hercegnői  megjelenés illik . Valamint apád azt üzeni ha nem haragszol ő már meghívott egy pár embert előre azt mondta őket meg kell ismerned ?
  • ·         De hogy haragszom apunak bármit . - mondtam
  • ·         És még azt mondta bárkit meghívhatsz !
  • ·         Köszönöm mindkettőtöknek soha nem volt még ilyen jó szülinapom . – mondtam neki majd adtam neki egy nagy puszit .

Magára hagytam Elijaht és felmentem a szobámba . Az ágyamon pedig egy hatalmas doboz várt egy gyönyörű masnival díszítve . Mielőtt kibontottam volna elolvastam a hozzá tűzött kártyát .

Boldog Születésnapot !!
Szeretettel  nagybátyádtól  Elijahtól . 

Kibontottam  a csomagot . Elállt a lélegzetem egy meseszép estélyi ruha volt benne , hozzá illő cipővel . Egyszerűen káprázatos volt . Azonnal felhívtam Hannaht , muszáj volt neki  elmondanom , hogy mit kaptam aputól és Elijah bácsitól .
  • ·         Szia Hannah !
  • ·         Te vagy az Lora ? – kérdezte tőlem
  • ·         Igen és tudom , hogy haragszol amiért otthagytalak Kollal de majd elmagyarázom .
  • ·         Nincs semmi bajod ugye ? Persze hogy nem haragszom . - mondta
  • ·         Nincs csak tudod találkoztam valakivel és elment az idő .
  • ·         Ja értem és legalább jóképű ? – kérdezte Hannah kiváncsian
  • ·         Miből gondolod , hogy férfi az illető ?- kérdeztem
  • ·         Egyszerű nem jöttél hozzánk vissza , gondolom haza kísért . – mondta magától értetődően
  • ·         Igen jól gondolod , de most nem ezért hívtalak . – mondtam neki
  • ·         Hanem ? – kérdezte tőlem
  • ·         Had mondjam végig , szóval vedd elő a legszebb ruhád és lehetőleg estélyi legyen , mert a te barátnődnek bálja lesz . Aputól egy bált kapok születésnapomra . És ezennel szeretettel meghívlak . Majd meghívót is kapsz . Ja és képzeld Elijah bácsitól kaptam egy meseszép estélyit egy hozzá illő cipővel . – mondtam neki boldogan
  • ·         Te kis mázlista . Olyan szerencsés vagy . És persze szívesen elmegyek . A rejtélyes idegen is jön ? – kérdezte
  • ·         Nem hiszem , ugyanis nem tudom csak a keresztnevét : Damonnak hívják .
  • ·         Ó micsoda név . Mesélsz majd részleteket ? – kérdezte kíváncsian
  • ·         Majd igen , de most le kell tennem . Várlak  . Ja és csak , hogy tudd szobafogságban vagyok , úgyhogy majd csak a bálon találkozunk , de sebaj akkor majd legalább lesz mit kidumálni . – mondtam neki
  • ·         Jól van na szia ! - köszönt el barátnőm
  • ·         Szia – köszöntem el Hannahtól
Miután elköszöntem elmentem zuhanyozni  , utána pedig lefeküdtem . Álmomban Damont láttam és saját magam amint csókolózunk és boldogok vagyunk együtt . Olyan helyesek voltunk . Majd váltott a kép és láttam Damont  , ahogy a sírom felett áll és vigasztalhatatlanul szomorú . Valamint láttam a könnyeket a szemében  . Ezt nem értem hisz én nem hallhatok meg csak tölgyfakaró álltál amit pedig apu azt mondta már régen megsemmisítettek . Ezután azonban felébredtem  . Nagyon de nagyon megrémített az álmom . De inkább nem is gondoltam rá . Fontosabb volt , hogy készüljek a szülinapi bálomra .

Két nappal később ( bál napja )
Lora szemszöge :

Reggel gyönyörű napsütésre ébredtem . Felöltöztem majd , lementem a nappaliba . Már ott volt  apu , Elijah bácsi és Kol .  A nappali pedig csodálatosan nézett ki  , mindenhol szalagok lógtak , a lépcső korlátján pedig fények voltak végig futtatva . Csak ámultam .
  • Na mit szólsz ? - kérdezte apu
  • El sem hiszem mindezt ti csináltátok ? - kérdeztem meghatva
  • Hát mondhatjuk úgy is  !
  • Nagyon , de nagyon köszönöm nektek el sem tudjátok képzelni mennyire szeretlek titeket .
  • Mi is szeretünk Lora  - mondta Elijah bácsi
  • Na gyere ide - mondta apu
Odamentem és kaptam egy hatalmas ölelést . A családi kupaktanács után , ismét felmentem a szobámba . Elkezdtem készülődni hisz segítség nélkül több ideig tart . Elmentem a fürdőbe és vettem egy forró fürdőt .  Nagyon kellemes volt . Majd elővettem a hajsütőmet és elkezdtem besütni a hajamat . Nem kötöttem fel hanem hagytam , hogy lágyan omoljon  vállamra . Mire kész lettem már este hat óra volt . Halottam , hogy csengetnek . Lementem és kinyitottam .
  • Szia Hannah úgy örülök , hogy látlak . Annyira hiányoztál . - mondtam neki
  • Te is nagyon hiányoztál . Nagyon szép a hajad . -mondta kedvesen Hannah
  • Köszönöm . Te is gyönyörű vagy .
  • Tényleg nagyon szép volt . Egy zöld selyem ruhát viselt , ami pánt nélküli volt . Nagyon illett hozzá .
  • Na most már behívsz és megmutatod a meseszép ruhádat vagy mehetek egyenesen haza ? - kérdezte nevetve
  • Persze gyere csak be , amúgy bocsi hogy nem engedtelek be az előbb csak csodáltam milyen szép vagy !! - mondtam neki
  • Semmi baj és persze köszi !!
Felmentünk a szobámba , közben persze csodálattal bámulta a nappali díszeit . Miután bementünk a szobámba leült az ágyra én pedig , elővettem a szekrényből a csodaszép ruhámat . Mikor meglátta nem tudott szóhoz jutni .
  • Lora ez gyönyörű , egyszerűen mesés , ha nem fogsz magadnak ma este egy fickót komolyan megeszem a kalapom .
  • Akkor már készítheted is mert szerintem nincs igazad .
  • Ugyan már , nézd a hajad a sminked és a ruhád , egyszerűen álomszép vagy .
  • Köszönöm , na segítesz felvenni ezt a gyönyörűséget ?
  • Hát persze gyere .
Hanna segített felvenni a  ruhám , majd igazított egy kicsit a sminkemen . És már készen is voltam a vendégek fogadására . Lementem még utoljára , már senki sem volt  a nappaliban   csak az ételek és az italok várták már  a vendégeket . Gyorsan visszamentem a szobámba . Nem sokkal később már hallottam is , hogy érkeznek az első vendégek . Tűkön ültem , hogy lemehessek hisz a barátaim már vártak rám . Azonban nem sokat kellett várnom , ugyanis Elijah bácsi felkonferált és már indulhattam is :
Most pedig köszöntsék szeretettel Drága Unokahúgomat aki immár 18 éves lett  Lora Michaelsont  !!!
A nevem hallatán elindultam a lépcsők felé . Miközben lépkedtem lefelé a kíváncsi és ámuló szemek között észrevettem Damont .  Komolyan azt hittem képzelődöm .  Ő mit keres itt , hiszen én nem hívtam meg . Viszont eszembe jutott amit apu mondott  , hogy már előre meghívott pár embert akiket meg kell ismernem . Viszont apám nem tudhatja meg , hogy Damont már ismerem és már csókolóztam is vele . Ami hiba volt , méghozzá óriási . Na jó Lora nyugodj meg  nyugtattam magam gondolatban . Miután leértem a lépcsőn , apám fogadott és gratulált . És persze megdicsért , hogy milyen gyönyörű vagyok . Mindenki megköszöntött és persze sokukkal koccintottam is . Majd Elijah bácsi bejelentette  , hogy menjünk a bálterembe .  Ott pedig bárki felkérhet engem táncolni  . Kezdő táncnak egy olyan táncot táncoltunk , ami hagyomány volt a Michaelson  családban . Legelőször egy szőkésbarna hajú férfi kért fel táncolni . A neve azt hiszem Stefan Salvatore volt . Nagyon jól táncolt és rettentő kedves volt velem . Majd jött  a kipörgetős rész ahol partnert kellett cserélni . Stefan kipörgetett és egy erős férfikar fogta körbe  a derekamat  . Amikor megláttam a kék szempárt  , hiába próbáltam tagadni teljesen magával ragadott .
  • Hát ismét találkoztunk szépségem ,. Mondtam ,  , hogy mi még látjuk egymást viszont elfelejtetted említeni , hogy Michaelson vagy -. - mondta Damon
  • Te sem mutatkoztál be teljesen , amúgy is miért zavar mindenkit , hogy Michaelson vagyok ? - kérdeztem idegesen
  • Hát akkor most bemutatkozom gyönyörű hölgyem : Damon Salvatore szolgálatára !
  • Salvatore az előbb - mondtam volna de nem hagyta befejezni a mondatot
  • Igen ő  a kisöcsém volt Stefan
  • Értem , viszont azt nem miért hívott meg az apám titeket .?
  • Ez hosszú történet - mondta
  • Van időm - mondtam Damonnak
  • Mos nincs ugyanis táncolunk ! - mondta Damon azzal a jellegzetes mosolyával kísérve
  • Nem gondolod  , hogy mással is kellene táncolnom , hisz apám azt mondta úgy illik .
  • Szerinted érdekel ? És nem látom , hogy annyira szabadulni akarnál ! - mondta huncut mosollyal
  • Te legalább jól táncolsz , nincs nagy kedvem ismeretlenekkel táncikálni . - mondtam komolyan
  • Ez a beszéd . Szóval ha nem mondtam volna még , csodálatosan festesz ma este . - mondta ismét végigmérve
  • Köszönöm , te is egész elfogadhatóan nézel ki . - mondtam
Damon csak elmosolyodott , majd táncoltunk tovább . A zene végén megpörgetett , majd mint aki meglátott valamit vagy valaki megköszönte a táncot és elsietett . Nem értettem miért sietett el annyira ezért utána mentem . Mindenhol kerestem már csak apu dolgozó szobájában nem . Ezért oda is benéztem , azonban ami ott fogadott azt soha nem gondoltam volna .

Damon szemszöge :
Napokkal korábban :

Miután eljöttem Loráéktól hazamentem . Elővettem a jó kis Bourbon whiskymet  és elkezdtem iszogatni . Nem tudom mi ennyire különleges ebben a lányban , amiért már elsőre megfogott . Hisz egyáltalán nem hasonlít sem Katherinre , sem pedig Elenára . Persze Elena mindig is fontos marad a számomra , de most ott van Lora . Alig tudok róla valamit , de mégis már , alig várom , hogy újra lássam . Ahogy ezen gondolkoztam  észrevettem , hogy valaki becsúsztatott egy levelet az ajtó alatt . A levélen a nevem állt . Felbontottam a levelet , majd elkezdtem olvasni .

Lora Michaelson  meghívja Önt  a 18 . születésnapja alkalmából megrendezett báljára  , melyet a Michaelson birtokon tart .
Időpont : június 22 . este 8 óra
Szeretettel Lora Michaelson
Ui . : Salvatore várlak egy kis csevejre
Klaus 

Ezt komolyan nem hiszem el , visszatért már megint . És Lora is Michaelson ? Már megint mellé fogtam . Nekem is pont egy Michaelson kellett , hogy megtetsszen . Viszont ha én kaptam egy levelet , nagy a valószínűsége , hogy Stefanék és Tylerék is kaptak hisz , ha Klaus visszajött akkor velünk mindenféleképpen tudatni akarja . Már csak azt kell kitalálnunk , hogy hogyan tegyük el láb alól azt a rohadékot . És hogy ki lehet Lora ? Remélem semmi köze Klaushoz , mert ha van akkor neki is meg kell halnia . Most pedig irány drága öcsikémhez , meg kell tudnom ők is kaptak e meghívót ?  Azonnal bepattantam a kocsimba és egyenesen Stefanék házához hajtottam . Bekopogtattam Elena nyitott ajtót .
  • Damon te mit keresel itt ? - kérdezte idegesen
  • Neked is szia ! Amúgy meg az öcsémet itthon van ? - kérdeztem tőle
  • Igen , szólok neki !
  • Nem hívnál be esetleg ?
  • Bocs Damon , de nem , mert van egy kislányom és benned pedig nem bízom annyira , hogy behívjalak ! - mondta Elena ellentmondást nem tűrően
  • Hagyjuk ezt a szar dumát , akkor hívjad nekem ide Szent Stefankát . - mondtam már idegesen
  • Stefan gyere le itt van Damon ! - kiabált öcsikének Elenácska
  • Megyek máris ! - kiabálta Stefan
  • Egy perccel később már jött is le a lépcsőn a Drága kis öcsikém .
  • Szia bratyó , hogy s mint ? - kérdeztem tőle gúnyosan
  • Hagyjuk ezt Damon tudom , hogy nem azért jöttél , hogy arról érdeklődj , hogy vagyok ! - mondta Stefan
  • Hogy neked mennyire igazad van . Igazából teszek rá , hogy vagy főleg mivel az én életemet éled , de most már mindegy . Az érdekelne , hogy kaptatok  e meghívót egy bálra ? - kérdeztem türelmetlenül
  • Igen kaptunk ! De mi van vele ? - kérdezte
  • Na és nem gondolod , hogy van benne valami fura mondjuk az , hogy aki küldte az Michaelson  ? -
  • De igen viszont akár mit is akarsz Damon , ez már engem nem érdekel . Mint tudod nekem már családom van és nem akarom őket bajba sodorni .
  • Idefigyelj öcsi , régen kértelek én téged bármire is , de most megteszem . Muszáj eljönnöd a bálra , meg kell tudnom mi köze Lorának Michaelsonékhoz .
  • Ő küldte  a meghívót Lora Michaelson igaz ? Te ismered ? – kérdezte Stefan
  • Igen találkoztam vele és egyáltalán nem olyan mint azok a szemetek . –mondtam
  • Neked tetszik ez a Lora ! – jelentette ki
  • Mit érdekel ez téged most nem ez a fontos , akkor eljössz vagy sem ? – kérdeztem idegesen tőle
  • Jó , de nem csinálsz semmi őrültséget ! – mondta dühösen
  • ·         Ahogy akarod ! – mondtam neki Akkor majd találkozunk a bálon tesó ! – köszöntem el Steftől
  • ·         Szia Damon
Komolyan akárhányszor idejövök , idegrohamot kapok , ettől az álszent majomtól . Nem elég , hogy elvette tőlem Elenát még fel is hánytorgatja , hogy neki már van családja . Na mindegy muszáj megtudnom Lora , hogy került Michaelsonékhoz . Mert van egy sejtésem , hogy nincs egy olyan épeszű nő sem aki egy olyan  mocsadéknak , mint Klaus gyereket szüljön . Több lánytestvére tudtommal  Rebekahn kivül pedig nincs . Hazafelé vettem az irányt , majd miután megérkeztem az üres házba folytattam az egyetlen szenvedélyem az ivást . Addig ittam amíg el nem aludtam . Reggel arra keltem , hogy kopognak az ajtómon . Kinyitottam és csodálkoztam , hogy képes idejönni .
  • ·         Szia Elenácska , minek köszönhetem ezt a korai látogatást ? – kérdeztem gúnyosan
  • ·         Ne jó pofizzunk Damon , halottam mire készültök Stefannal . Vagyis inkább csak te . Damon miért kellett Stefant is belekeverned a tervedbe ? – kérdezte idegesen Elenácska
  • ·         Idefigyelj Elena te elvetted tőlem az öcsémet , úgyhogy ne merj velem ilyen hangnemben beszélni ! Most már alig beszélünk egymással és ez csakis miattad van , remélem örülsz ! A másik pedig én csak arra kértem , hogy jöjjön velem nem pedig , hogy ölesse meg magát .  Kaptunk meghívót és egy ilyen meghívást nem illik visszautasítani . – mondtam neki idegesen
  • ·         Tényleg nem viszont , ha azt a meghívót a Michaelson család  egyik tagja küldte akkor igen .  Mégis mit akarsz elérni Damon ? Végre sikerült Klaustól megszabadulnunk és te megint ellenünk akarod haragítani ? – kérdezte dühösen
  • ·         Nem képzeld én csak Lorát akarom védeni . Tudom , hogy nem közéjük tartozik . Ő jó , és nem olyan , mint azok a pokolfajzatok .
  • ·         Miről beszélsz ? Egy lány miatt kockáztatod Stefan életét . – kérdezte felháborodva
  • ·         Te hülye vagy Elena !  Akkor elmondom lassabban , nem kockáztatom az öcsém életét . Neki csak annyi lesz a feladata , hogy egyszer táncol Lorával addig én szétnézek a házban . – magyaráztam  el neki idegesen a tervemet
  •  
  • ·         Hagyjuk Damon csak annyit mondok , ha Stefannak valami baja esik akkor téged teszlek felelőssé . És mindent meg fogok tenni , hogy a hátralévő életemben  , megkeserítsem számodra az örökkévalóságot . – mondta  rohadt idegesen Elenácska
  •  
  • ·         Komolyan röhögnöm kell . A Nagy Elena Gilbert megfenyegetett ,  engem aki már 152 éve vámpír . Na húzz innen Elena míg szépen mondom , vagy ha akarod ki is dobhatlak . Na csá !!! – dobtam ki a kis nyafogó gépet .

Nem tudom mit képzel ez magáról . Annyira ideges voltam , hogy muszáj volt elugranom a Grillbe . Megittam legalább egy üveg Bourbont . Majd már egy kicsit nyugodtabban mehettem haza .

Két nappal később  (  bál napja )
Damon szemszöge :

Hát eljött ez a nap is ismét találkozhatok Klaussal . És persze Lorával . Felvettem a legszebb szmokingomat . Majd elindultam Michaelsonékhoz . Gyorsan odaértem . Bementem , televolt a ház emberekkel  és mindenhol kínálták a pezsgőket . Rögtön le is vettem egyet ugyanis , pia nélkül  általában nehezen bírom a feszültséget .
  • ·         Na mi a helyzet Damon ?- kérdezte Stefan
  • ·         Semmi különös öcsi . Örülök , hogy eljöttél . Elena mégis csak elengedett ? – kérdeztem gúnyosan
  • ·         El képzeld . De most nem azért jöttem , hogy vitatkozzunk láttad már valamelyik Michaelsont ? – kérdezte Stef
  • ·         Még nem , de ami késik nem múlik . Ahogy ezt kimondtam , már jöttek is le sorban a lépcsőn . Kol és Elijah valamint utánuk az a mocskos hibrid .
  • ·         Hát kezdődik . – mondta Stef
  • ·         Úgy ám öcsikém !
  • ·         Köszöntök mindenkit ezen a gyönyörű napon . Köszönjük , hogy eljöttek . Nem is húznám tovább az időt . Most pedig köszöntsék  szeretettel Drága unokahúgomat aki immár 18 éves lett : Lora Michaelsont .  – nyitotta meg az estét Elijah

Unokahúg ami azt jelenti Klaus lánya . Ez nem lehet igaz . Nem tudtam tovább ezen agyalni , ugyanis Lora elindult lefelé . Amint megláttam szó szerint a nem létező szívem dobbant egy óriásit . Az a ruha , mintha csak ráöntötték  volna . És  a haja az a egész nő egy csoda .  Csak ámultam rajta , hogy lehet egy ilyen gyönyörűség annak az ocsmány féregnek a lánya . Miután leért , mindenki gratulált neki . Majd Elijah végre bejelentette , hogy kezdődik a tánc  a bálteremben . Alig vártam , hogy megtáncoltassam Lorát . De előbb a munka utána az élvezet . Mondtam Stefannak , hogy kérje fel táncolni Lorát , én addig körülnézek az emeleten . Miután Stefan elment én is elindultam . Felmentem az emeletre és körülnéztem , de semmit sem találtam . Majd lementem , de már nem maradt időm lent is körül nézni  ugyanis Stefan épp kipörgetni készült Lorát . Láttam rajta , hogy megleptem . Végre teljesen bemutatkoztunk egymásnak .  Megkérdezte , hogy ki hívott meg , tehát nem ő hívott meg .  Akkor csakis  Klaus lehetett . Neki viszont ezt nem akartam elmondani . Nagyon jó volt vele táncolni . Újra megérinteni . Azonban gyorsan vége volt a számnak . Megláttam Klaust , hogy felmegy az emeletre . Rögtön utána mentem . Bementem egy szobába ahol bent volt Klaus is .
  • ·         Nocsak kit látnak szemeim Damon Salvatore ! – mondta kicsit sem meglepetten Klaus
  • ·         Hát igen én volnék te fonnyadt ősvámpírt . Mit akarsz tőlem ? – kérdeztem Klaustól
  • ·         Csak gondoltam személyesen köszöntelek és bejelentem , hogy visszatértem .
  • ·         Gratulálok hozzá  , és most mit akarsz ? Ismét Elenát ? Vagy minket ? – kérdeztem gúnyosan
  • ·         Egyenlőre nem . Nálam van ami nekem kell és úgy tudom az a valaki számodra is fontos lett . – mondta Klaus
  • ·         Lora
  • ·         Látod Salvatore nem is vagy olyan hülye mint gondoltam – mondta Klaus gúnyosan
  • ·         Mi a célod vele , - kérdeztem idegesen
  • ·         Az egyenlőre titok , viszont hidd el szenvedni fog .
  • ·         Azt nem hagyom – mondtam majd neki ugrottam , de esélyem sem volt . Tudom , hogy nem te vagy Lora apja !
  • ·         Ismét egy nagyon jó megállapítás , de sajnos nem lesz neki esélyed elmondani .
Ahogy ezt kimondta Klaus belépett Lora . Az arcán tiszta rémületet láttam . Nem is gondoltam volna , hogy ennyire félt engem .
  • ·         Apa , Damon ti mit csináltok itt ? – kérdezte rémülten
  • ·         Semmit kicsim csak egy kicsit elbeszélgettem Damonnal . – mondta Klaus
  • ·         Lora ne higgy neki !  Klaus mond csak el amit nekem mondtál ! – mondtam idegesen
  • ·         Mégis miről beszél apu ? – kérdezte félve Lora
  • ·         Semmiről – hárított Klaus
  • ·         De igen apád hazudott neked egész életedben ! – mondtam idegesen Lorának
  • ·         Micsoda ? Ez igaz ? – kétségbe esve Lora
  • ·         Hupsz , hát most lehullt  a lepel , szegény csúnya apuciról . Képzeld Lora tényleg hazudtam .
  • ·         Miről beszélsz apu ?  - kérdezte Lora már sírva
  • ·         Hagyd már ezt az apuzást , nem vagyok az apád . Na mi van tátva maradt a szád ? Igen Lora nem vagyok . És csak , hogy tudd anyád nem hagyott magadra , hanem én raboltalak el tőle . A te neved ugyanis Lora Lilien Forbs . – jelentette ki Klaus
  • ·         Mi ? na erre én sem számítottam . Lora Caroline és Tyler lánya . Ezen sem tudtam sokat gondolkodni , ugyanis Lora már láthatóan nagyon rosszul volt . Mondjuk nem csodálom , ennyi idő után megtudni , hogy egész életében hazudtak neki .
  • ·         Engedd el Damont Klaus ! – parancsolta Lora Klausnak
  • ·         Most már Klaus vagyok , ez jobban tetszik . Egy feltétellel engedem el , ha velem maradsz !  - mondta Klaus Lorának
  • ·         Micsoda ? Miért akarod ezt ? – kérdezte kétségbe esve Lora
  • ·         Nézz már magadra Lorácska , hisz gyönyörű vagy  kellesz nekem . És hidd el nem bánnék veled rosszul . És az ágyban sem szenvednél hiányt . – mondta Klaus gúnyosan
  • ·         Rohadt mocsadék állat engedj el ! Hé Lora nézz rám ! Nézz rám ! Nem lesz semmi bajom . Oké ? Menj el innen , majd megölöm valahogy . Nem fog megölni , mert tudja , hogy akkor őt is megölnék . – kértem Lorát
  • ·         De Damon nem hagyhatom , hogy bántson . Miattam ne bántson senkit . És különben is fontos vagy nekem Damon . – mondta sírva Lora
  • ·         Na hagyjuk ezt az érzelgősködést , hogy döntöttél velem maradsz ?- kérdezte Lorától az a mocsadék
  • ·         Igen veled maradok . De engedd el Damont és ígérd meg , hogy nem bántod ! – mondta Lora
  • ·         Nem bántom a szavamat adom !Gyere ide Lora én pedig , elengedem  Salvatoret .
  • ·         Lora miattam ne tedd ezt !!! – kértem őt , de csak odajött mellénk . Engem pedig Klaus nekilökött az asztalnak . Fel álltam , de már Lorát tartotta fogva , úgy ahogyan korábban engem .
  • Ezt nem hagyom annyiban Klaus ! Visszaszerzem Lorát , nem engedem , hogy bántsd ! Lora tarts ki ! – mondtam
  • ·         Húzz innen Salvatore , de rettentő gyorsan , mert megölöm a te kis Lorádat ! – üvöltötte az a mocsadék
  • ·         Még visszajövök ! Remélem értettük egymást ! – fenyegettem meg Klaust
  • ·         Pá pá Salvatore !
Ezt nem hiszem el , miért kell már megint annak szenvednie , aki iránt érzek valamit . Lora csak tarts ki . Muszáj valamit kitalálnom . Ki tudja mit akar tőle az a rohadék . Lementem és elkezdtem keresni Stefant  , de gondolom már elhúzta a csíkot amilyen nyápic . Hát fogtam magam és elindultam haza . Otthon töltöttem magamnak egy pohár Whiskyt . Egész végig gondolkodtam . Egyfolytában Lora töltötte be  a gondolataimat . Muszáj volt újra látnom . Ezért fogtam magam és visszamentem a Michaelson birtokra . Tudtam melyik Lora szobájának az ablaka , ezért felugrottam az erkélyére és kopogtam az ablakán . Nem sokkal később kinyitotta az ablakot .
  • ·         Damon te mit keresel itt ? – kérdezte tőlem rekedt hangon
  • ·         Mondtam , hogy vissza jövök érted ! – mondtam neki mosolyogva
  • ·         Felesleges volt fáradnod nekem már úgyis mindegy ! – mondta szomorúan
  • ·         Ne mond ilyeneket ! – simogattam meg az arcát
  • ·         Most mond meg Damon miért érdemes élnem , hisz az egész életem hazugság . Azt sem tudom ki vagyok . – mondta már sírva
  • ·         Azt nem tudom miért érdemes , de azt igen hogy kiért ! – mondtam majd közelebb hajoltam s megcsókoltam  . Annyira jó volt újra csókolni . Átkarolta a nyakamat , én pedig közelebb húztam magamhoz . Olyan meleg volt az egész bőre  és olyan selymes . Viszont hirtelen erőtlenül a karjaimba zuhant . – nagyon megijedtem
  • Lora mi a baj ? – kérdeztem kétségbe esve
  • ·         Damon köszönöm neked , legalább egy kis ideig élvezhettem , hogy fontos vagyok valakinek . – mondta erőtlenül
  • ·         Miért mondod ezt ? – kérdeztem tőle  Tényleg nem értettem  , csak azt láttam , hogy hirtelen rosszul lett . Meleg volt a  bőre és közben verejtékezett a homloka . Ez csak egyet jelenthet . Jutott eszembe a megoldás . Mutasd hol van ? – kértem tőle . Ő pedig erőtlenül felemelte a karját . Én pedig felhúztam rajta a köntösét . És akkor megláttam .
Az a rohadék megharapott – jelentettem ki kétségbe esve .
 

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Ez a rész meglepett, nem hittem volna, hogy Klaus ezt tesz Lorával, ezt nem néztem ki belőle. Viszont Klaust még így is imádom.

    A rész pedig fantasztikus volt, már nagyon várom a következőt. Remélem Lora nem fog meghalni.

    VálaszTörlés
  2. Szia Bianka♥
    Nagyon jóó fejezet lett imádtam Damont♥
    Klaus engem is meglepett és remélem Lorának nem lesz semmi baja :)
    Siess a kövivel puszii♥
    XoXo(L)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Bocsánat, hogy eddig nem írtam, de nem nagyon volt időm. Fantasztikus fejezet lett, Damon annyira cuki *-* Klauson nagyon meglepődtem, azt hittem, hogy azért legalább egy kicsit szereti Lorát, arra pedig végképp nem számítottam, hogy akár megölni is képes lenne! Nagyon remélem, hogy Lorának nem lesz baja! Siess a kövivel!
    Pusszi <3

    VálaszTörlés
  4. Szia drágám!!!!

    Hűha nagyon cukor lenne apukaként Klaus . Igazi óvó védő . Nagyon nagylelkű ajándékot kapott tőle . És Elijah hát azt a ruhát én is eltudnám fogadni . Hát ha bál akkor Damonék ki nem maradhatnának nagyon jóóó . És a vége az nagyon kemény nem szeretem Damont de ahogy védte Lorát az nagyon édes volt kíváncsi vagyok a folytatásra <3 Emily

    VálaszTörlés