2013. augusztus 8., csütörtök

2. évad 15. fejezet első része

Drága olvasóim !

Igaz hogy azt igértem teljes fejezetet  hozok de mivel ez a feji nagyon hosszú két részben rakom fel . Hamarosan vége lesz a 2. évadnak és jön a 3. évad persze ha ti is szeretnétek :)

Jó olvasást !

  1. évad 15. fejezet
Első fele :

Lora szemszöge :

2 nap telt el azóta , hogy Damon megharapott . Azótaa már haza is kltöztünk . Megkaptam a vért amitől jobban lettem , sőt tegnap már fel is kelhettem . Damon mindennap velem volt és segített , hogy meg tudjak fürdeni . Megbeszéltük a dolgainka és most már minden rendben . Vagyis mégsem ugyanis még mindig itt van Klaus . Bonnival is beszélt szerelmem ő azt mondtaa , hogy Klaus még mindig Mystic Fallsban van , de nem tudja pontosan hogy hol . Mert blokkolja valami vaagy valaki a varázslatát . Most viszont nem foglalkozom ezzel most Damon aaaa fontosabb . Végre itt van velem .
  • Drágám min gondolkodsz már megint ? - kérdezte szerelmem
  • Csak Klaus idegesít , de nem akarok vele foglalkozni – magyaráztam neki
  • Lora ne csináld ezt ! Bármelyik pillanatban megszülethet a fiunk ezzel nem szabad foglalkoznod érted ? - kérdezte miközben megcsókolta a pocakom .
  • Tudom épp ezért felejtsük is el !
  • Egyet értek . Most pedig mit szeretnél csinálni ? - kérdezte tőlem és a pocakomtól
  • Mindegy a lényeg , hogy veled tegyem – mondtam miközben adtam neki egy csókot .
  • Hmm ez nagyon jó ötlet Mrs. Salvatore . Mondjuk mit szolnál egy piknikhez a kertben ? - kérdezte
  • Huh naagyon jó ötlet Mr . Salvatore . Mikor indulunk ? - kérdeztem izgatottan
  • Mindjárt , de előbb idehívom azt az idegesítő „ barátodat „ . Tudod , hogy mellesleg oda van érted ? Viszont szerintem aazzal nincs tisztában , hogyha egy ujjal is hozzád ér kitépem azt a halott szívét ! - mondta morcosan
  • Jaj Drágám ne légy már féltékeny ! Ő csak barát és aaz orvosom nem több érted ? És nem is tetszem neki ezt meg miből veszed ? - kérdeztem
  • Már hogyne lennék féltékeny , hisz te az enyém vagy ! Értem , de nem látod ahogy rád néz ? Majd kiesnek azok a mocskos szemei !
  • Jól van higgadj le szívem ! Ez már beteges . Inkább hívd ide ! Megvizsgál aztán mehetünk is . Bent is lehetsz !
  • Rendben bent leszek . Mindjárt jövök . - mondta majd kiment .
  • Remélem nem csinál semmilyen hülyeséget . Hiszen én csak őt szeretem semmi közöm Kevinhez . Ő csak a baarátom . Daamon pedig a férjem . Már alig várom hogy piknikezzünk .
  • Itt is vagyok Drágám – jött be Kevin a szobába
  • Szia hol van Damon ? - kérdeztem azt mondta itt lesz
  • Nem tudom . Igazából nem is érdekel . Szóval kibékültetek ? Egy kérdésem lenne Drágám , hogy tudod neki megbocsátani , hogy majdnem megölt mindkettőtöket ? - kérdezte idegesen Kevin Még soha nem láttam ilyennek .
  • Miről beszélsz Kevin ? Hisz ő a férjem és nagyon szeretem . - magyaráztam
  • Arról , hogy jobbat érdemelsz Lora . Nem pedig egy ilyen állatot . Például itt vagyok én . Nagyon vigyáznák rátok és szeretnélek titeket . - mondta továbbra is idegesen
  • Na ezt most hagyd abba Kevin . És tudod mit most menj el ! Takarodj innen ! - mondtam felháborodva Nem halottad ? Takarodj ! - kiabáltam

Damon szemszöge : 


Takarodj innen „ - halottam meg Lora hangját . Azonnal felsiettem csak azért nem mentem azzal a szeméttel mert a pikniket készítettem előre délutánra . Mikor felértem Lora még mindig kiabált .
  • Mi folyik itt ? - kérdeztem a feleségemet
  • Az folyik , hogy igazad volt Damon Kevin nem normális . El is küldtem de nem akar menni .
  • Szóvaal nem akarsz elmenni ? Taalán kikísérjelek ? - kérdeztem dühösen
  • Most már nagy a szád mi ? Akkor bezzeg nem volt az amikor majdnem megölted a feleségedet . Akit mellesleg meg sem érdemelsz !!- mondta nagyképűen .
  • Annyira felidegesített , hogy nekiugrottam .
  • Damon ne ! - kiabálta Lora De nem bírtam tovább csak ütöttem bár én is kaptam , ő sokkal nagyobbakat kapott . Addig ütöttem amíg nem tudott felkelni . Utána kirángattam majd kidobtam a házból . Lora egyszer sem szólt közbe . Ő is nagyon ideges volt .
  • Most írtad alá Lora halálos ígéretét te szemétláda ! - köpte a szavakat az a rohadék
  • Miről beszélsz ? - kérdeztem tőle
  • Hát nem érted a gyerek emészti őt , ha nem kap elég vért és gyógyszert meg fog halni ! - mondta
  • Lora igaz ez ? - kérdeztem feleségem hisz ezt idáig nem tudtam . Azt hittem ez a mocsok csak megvizsgálja .
  • Akkor tudtuk meg amikor elmentél Klaussal . De ne aggódj Drágám csak többet kell pihennem ennyi az egész . Kevin menj el Most ! - mondta idegesen Lora
  • Rendben elmegyek de hamarosan visszajövök ! - mondtaa miközben vámpírsebességgel elviharzott .
  • Damon gyere menjünk ne is foglalkozzunk vele ! - mondta Lora
  • Biztosan jol vagy Drágám ? - kérdeztem tőle félve
  • Igen jól vagyok ne aggódj ! - mondta miközben megcsókolt
  • Akkor jó de szólj ha mégsem lennél jól ! - mondtam neki .

4 megjegyzés:

  1. Nagyon joooooooooo!!!!!!!^.^ bár az "a" betűt mindenhol hosszan írtad:'D daaamon és loraaa aaraanyos^.^ :DD Kevintől meg most megijedtem:0 ugye nem társul össze Klaussal? Ugye??Remélem a babának és loraéknak sem érik bántódásuk :/ :)
    Puszi és minden elismerésem:Bius :* :* <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bius <3
      Nagyon örülök hogy tetszett :-)
      Utolag is bocsi a hibák miatt tudod csak gyorsan begépeltem :-)
      Hát annyit mondhatok Kevin nem áll össze Klaussal . Inkább egymaga eszel ki valamit szeretett párosunk ellen :-/ :-)
      Nagyon szépen köszönöm Drágám :-)
      Millio és ezer puszi Bianka

      Törlés
  2. ÁÁ ez az egész egyre izgalmasabb lesz!!:D siess a következővel!!:) puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Selena !
      Ugye szerintem is az lesz megprobálom ugy csinálni a storyt hogy soha ne unatkozzatok :)

      Igyekszem vele
      Millió és ezer puszi Bianka

      Törlés