2013. augusztus 7., szerda

Új fejezetből részlet !

Sziasztok Drágáim !

Ne haragudjatok hogy nem hoztam új fejit de nagyon sok dolgom volt :/ Igyekszem pótolni a lemaradásom :)  Addig is hoztam egy picurka részletet a fejiből :)

Boldog napok vagy mégsem ?

Részlet :

Lora szemszöge :

  • Itt is vagyok Drágám – jött be Kevin a szobába
  • Szia hol van Damon ? - kérdeztem azt mondta itt lesz
  • Nem tudom . Igazából nem is érdekel . Szóval kibékültetek ? Egy kérdésem lenne Drágám , hogy tudod neki megbocsátani , hogy majdnem megölt mindkettőtöket ? - kérdezte idegesen Kevin Még soha nem láttam ilyennek .
  • Miről beszélsz Kevin ? Hisz ő a férjem és nagyon szeretem . - magyaráztam
  • Arról , hogy jobbat érdemelsz Lora . Nem pedig egy ilyen állatot . Például itt vagyok én . Nagyon vigyáznák rátok és szeretnélek titeket . - mondta továbbra is idegesen
  • Na ezt most hagyd abba Kevin . És tudod mit most menj el ! Takarodj innen ! - mondtam felháborodva Nem halottad ? Takarodj ! - kiabáltam

3 megjegyzés:

  1. Alig várom az egész fejezetet!;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Selena <3

      Már ma elkezdem gépelni remélem sikerül holnap befejezni :)

      Millió puszi Bianka <3

      Törlés
  2. Juhuu!!Várom a már ezt a részt:D "Takarodj,Kevin" pusz Bius

    VálaszTörlés