2013. augusztus 13., kedd

2. évad 15 . fejezet második fele

 Sziasztok ! 
Megjöttem tudom , hogy késtem a folytatással de remélem tetszeni fog :)

Millió puszi Bianka

Lora szemszöge :




Miután bejöttünk Damonnal kezdtem megnyugodni . El sem hiszem , hogy ilyen szemét Kevin . Megbiztam benne , erre mit csinál ? Mindegy egyenlőre békén hagy minket ez a lényeg . Viszont ahogy mult a nyugodtságom a hasamban fájdalmat kezdtem érezni . Gyenge fájdalmak voltak , de akkor is éreztem .
  • Biztosan minden rendben Szívem ? - kérdezte Damon
  • Miért ?
  • Mert szorítod a kezem – mondta
  • Csak egy kicsit fáj a hasam , de nem vészes . - mondtam
  • Na jó ez nem tréfa Drágám azonnal felviszlek és alszol egyet . Sok volt ez az idegeskedés neked mára . - mondta határozottan .
  • De mi lesz a piknikkel ? - kérdeztem szomorúan
  • Azt áttesszük , ha jobban leszel piknikezünk majd Rendben ? - kérdezte
  • Igen rendben – válaszoltam . Majd a karjába vett és felvitt az emeletre . Befektett az ágyba és betakart . Adott egy csókot , nem sokkal később már aludtam is .

Kevin szemszöge :


Ezt nem hiszem el , hogy képzelte azt ez a Salvatore gyerek , hogy csak ugy  kidobhat engem ? Mit képzel ez magáról ? Attól , mert Lora a felesége nem sajátíthatja ki . És pont . Visszafordulok és megszerzem őt . Ő az enyém . Vámpirsebességgel száguldottam vissza a panzió felé . Éreztem , hogy Lora fent van a szobájukban . Felugrottam az erkélyre és benéztem az ablakon . Bent aludt az ágyában a Salvatore gyerek pedig nem volt bent szerencsére . Kinyitottam az ablakot és odamentem mellé . Megsimítottam az arcát . Olyan gyönyörű volt még álmában is , de sajnos nem szeret. De majd fog főleg ha nem lesz más választása . Elővettem a kábító injekciót amit még akkor raktam a zsebembe mikor itt voltam . Majd beleszúrtam Lorába . Vártam egy kicsit , hogy hasson majd a karjaimba vettem és vámpirsebességgel kiugrott vele az ablakon , elszáguldva a sötétségbe .


Damon szemszöge :


Otthagytam pihenni Lorát . Nagyon aggódom érte . Mi van , ha igaza van annak a szemétnek és elveszítem őt . Az nem történhet meg . Főztem neki egy kis vacsorát . Gondoltam jól fog neki esni . Halkan benyitottam a szobánkba . Viszont Lora nem feküdt az ágyunkban . Kiabáltam neki , de nem válaszolt , odamentem az ágyhoz és akkor megláttam a fecskendőt . Kevin , az a rohadék elvitte őt . Azonnal felhívtam Stefant .
  • Mit szeretnél Damon ? - szólt bele az öcsém a telefonba
  • Mond el hol találom ezt a szemét orvost ? Aki Lorát kezeli .
  • Kevint ? Miért keresed őt ? - kérdezte Stefan
  • Talán azért mert elvitte Lorát . Ugyhogy most mond nekem azonnal hol van !!- követeltem tőle
  • Jesszus ezt nem hiszem el , Kevin nem tenne ilyet ! Amugy meg fogalmam sincs hol van . Nem szoktam megkérdezni , hogy mit csinál és hol . Igaz , hogy a barátom , de az nem jelenti , hogy tudnom kell minden lépéséről .
  • Figyelj leszarom ! A lényeg , hogy adj valami támpontot , hol kereshetem , mert így sem volt túl jól , muszáj őt megtalálnom . Érted ?
  • Sajnálom Damon fogalmam sincs hol lehet . Viszont talán Bonnie tud segíteni .
  • Kösz a semmit tesó . Na csá ! - köszöntem el .


Lora szemszöge :


Nem tudom , hogy meddig aludtam , de úgy éreztem sikerült kipihennem teljesen magam . Mikor kinyitottam a szemem és fel akartam kellni akkor viszont nem sikerült . A kezeim és a lábaim is egyaránt meg voltam kötözve . Ráadásul nem is otthon voltam a saját ágyunkban , hanem egy teljesen idegen helyen . Egyszercsak kinyílt egy ajtó . Mikor megláttam ki jött be rajta nem akartam hinni a szememnek .
  • Kevin ? Mit jelentsen ez ? - kérdeztem kétségbeesetten .
  • Hát felébredtél ! Nagyon örülök . Hogy mit jelentsen ez ? Hiszen megmondtam nem ? Visszamentem érted Lora . Mostmár az enyém vagy .
  • Miről beszélsz ? Te megőrültél ? Dehogy vagyok a tiéd . Te totál zakkant vagy ! - kiabáltam .
  • Totálisan tisztán látok Lora . Szeretlek . Ennyi az egész . - mondta totál higgadtan .
  • Na idefigyelj te sültbolond én nem szeretlek !! Én Damont szeretem és a születendő gyermekünket . - magyaráztam neki .
  • Hát igen a gyerek . Rájöttem valamire ez az egy dolog ami összeköt benneteket . - mondta gúnyosan .
  • Ez nem igaz , mert nem csak ő hanem a szerelem is . Ugyanis én tiszta szívből minden sejtemmel szeretem Damont . - mondtam neki .
  • Nem érdekel majd fogod te ezt máshogy látni Drágaságom ! Fogsz még nekem könyörögni ! - kiabálta miközben kiment az ajtón . 
Ezt nem hiszem el megint mibe keveredtem ? Nem lehetne végre nyugodt és boldog az életem .


 Damon szemszöge :



Stefan tanácsára elmentem Bonniehoz . Szerencsére rögtön be tudta mérni hol van a feleségem . Pár órára volt Mystic Fallstól egy erdős részen . Legalább valakinek hasznát is veszem . Nem vesztegethettem az időt azonnal elindultam . Csak remélni tudom , hogy nem tesz semmit Lorával . Hisz maga mondta , hogy szereti . Egy valami azonban biztos , amint biztonságba helyeztem Lorát kinyírom azt a szemetet . Kevesebb mint másfél óra alatt értem arra a helyre amit Bonnie leírt nekem . Kicsit bentebb mentem az erdőben és máris megláttam a házat . Éreztem , hogy csak Lora és Kevin van bent . Közelebb mentem majd betörtem az ajtót . De ami odabent várt arra még a legrosszabb rémálmaimban sem gondoltam volna . ….....

4 megjegyzés:

  1. Jaj miért kínzol, hogy itt hagyod abba??:D Annyira kíváncsi vagyok, hogy mit lát majd Damon. Kérlek siess a következővel!!:*

    VálaszTörlés
  2. Szia Selena <3
    Gondoltam kicsit hùzom az agyatokat :-D
    Hàt előre elmondhatom hogy semmi jòt nem lát :-/ Hát igyekszem de nyaralni megyek ugyhogy nem lesz egy ideig uj fejezet :-/

    Millio puszi Bianka

    VálaszTörlés
  3. Waaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! Hát ez szuper rész volt!!!!Úgy izgulok:0 mit lát Damon?!Ó de izgulooook!!!! Siess a kovi résszel mert furdallja az oldalam a kíváncsiság! :D istenien írsz:) <3 imádom olvasni a blogodat :) tök jól néz ki az új téma meg a fejléc! :) nagyszerű blogger/író vagy! Csak így tovább! ;) puszi:Bius

    VálaszTörlés
  4. Waaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! Hát ez szuper rész volt!!!!Úgy izgulok:0 mit lát Damon?!Ó de izgulooook!!!! Siess a kovi résszel mert furdallja az oldalam a kíváncsiság! :D istenien írsz:) <3 imádom olvasni a blogodat :) tök jól néz ki az új téma meg a fejléc :) nagyszerű blogger/író vagy! Csak így tovább! ;) puszi:Bius

    VálaszTörlés