2012. augusztus 7., kedd

Díjat kaptam !!

Díjat kaptam!



A Blogger díj!
Óriási Köszönet Juditnak !
A szabályokról:
- Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról 
- A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell 
- 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
- 11 embert meg kell jelölni és linkelni 
- Nincs visszaadás/visszajelölés
11 dolog magamról:
1. Kedvenc állatom a delfin 
2. Ápolónőnek tanulok
3. Imádom a Vampire Diariest
4. Kedvenc színészem Ian Somerhalder
5 . Kedvenc színésznőm Julia Roberts , Sandra Bullock
6 . Romantikus alkat vagyok
7. Kedvenc színem a kék és a lila
8 . Utálom Hello Kittyt 
9 . Szeretnék egyszer eljutni Irországba
10 . Imádok olvasni
11. Imádom a családomat

A kérdések amiket kaptam :

Milyen blogokat szeretsz olvasni?

Válasz : Leginkább Vámpírnaplóval kapcsolatos blogokat olvasok. Igazából még szeretem a romantikus sztorikat is, de maradok a VD- s blogoknál.

Mi a kedvenc idézeted?

Válasz : “Talán úgy kellene élnünk – hiszen ki tudja, meddig élhetünk? – hogy széppé tegyük a magunk, és lehetőleg a mások életét is mindaddig, amíg ez lehetséges.”

Melyik a kedvenc sorozatod és miért?

Válasz : A Vámpírnaplók, mert már az elejétől fogva megfogott a sztori! És hát nem tagadom a színészek is rettentő jól néznek ki. Emiatt is szeretem. Imádom Ian Somerhaldert .

Melyik hírességgel találkoznál leginkább?

Válasz : Ian Somerhalderrel, mert imádom és mert szerintem a legszexibb férfi a világon. 

Mit tennél, ha a kedvenc karaktereddel találkozhatnál a valóságban?

Válasz : Fogalmam sincs. Szerintem majdnem elájulnék utána ha magamhoz tértem autogramm és fénykép. 

Mi a legfontosabb számodra egy történetben? 

Válasz: Legyen benne izgalom. Fordulatos, romantikus legyen. 

 Mi a véleményed a saját történetekről?

Válasz : Ez egy nagyon jó kérdés. Az a baj, hogy mivel maximalista vagyok nem vagyok teljesen megelégedve velük. De, dolgozom rajta. Nagyon szeretem mindkettő törimet. Nagyon sok időt fektetek beléjük ugyhogy szerintem folyamatosan fejlődöm. 

Mi az ami meg tud fogni egy történetben? 

Válasz : A természet feletti. És a romantika. Ha ez a kettő van egy töriben nekem az bejön. 

 Mi az ami meg tud fogni egy karakterben?

Válasz : Na ez is egy jó kérdés.  A belső értékei. Romantikus legyen de közben gonosz is. 

 Mi a véleményed az olyan történetekről, amik két sorozatot vonnak össze?

Válasz : Szeretem őket. Főleg ha az egyik sorozat a Vámpírnaplók. 

Az én kérdéseim : 
  1. Mi a kedvenc sorozatod , és miért?
  2. A kedvenc sorozatodban ki a kedvenc szereplőd és miért?
  3. Mi a kedven könyved?
  4. Mi a kedvenc idézeted?
  5. Ki a kedvenc színészed, miért?
  6. Ki a kedvenc színésznőd, miért?
  7. Mi a kedvenc blogod? 
  8. Milyen blogokat olvasol a leggyakrabban?
  9. Ha lenne egy kívánságod , mi lenne az?
  10. Mit tennél ha belecsöppennél egy vámpírokkal teli világba?
  11. Mi szeretnél lenni ha nagy leszel?

Akiknek küdöm : 
Nirvana
 Sofi (ElySofi)





1 megjegyzés:

  1. Gratula a díjért nagyon megérdemelted nagyon sk puszi <3

    Ui : én is nagyon köszönöm <3

    VálaszTörlés