2014. február 18., kedd

Sajnálom :/ :/

Sziasztok Drága olvasóim !

Sajnos rossz hírekkel jelentkezem . Tudom hogy lassan több mint 4 hónapja nem irtam és ez sajnos így is lesz egy darabig még !!  Nincs időm írni mostanában élni is alig van időm :/  Májusban vizsgázom emelett minden nap gyakorlaton vagyok kint a kórházban . Délután 3 ra érek haza . Addigra hulla vagyok utána pedig készülnöm kell a vizsgára . Így az írás most háttérbe szorult az életemben .
Tudom hogy sokan számítottatok az új fejezetre ahogy korábban ígértem , de nem fog menni :/
Lesznek akik megharagudnak rám ( részben joggal ) nem is haragszom emiatt de türelmeteket kérem .  Ha birtok várni lesz folytatás .  Mert szeretem Lora és Damon történetét , és nem szándékozom abbahagyni ennek a blognak az írását .  Szóval lesz folytatás csak határozatlan ideig SZÜNETELEK !!!!

Addig is ha gondoljátok rakok fel egy pár verset melyet én írtam .  Mind szerelmes vers .

Itt is van az egyik :

" Könnycsepp csordul le szememen ,
,hisz végtelenül hiányzol Egyetlenem .
Hiányzol ,mert nélküled senki vagyok ,
olyan vagy nekem ,mint éjjnek a csillagok ."

Millió Puszi Bianka

1 megjegyzés:

  1. Kitartás! Én is szeretem Lora és Damon történetét, és várom a folytatást!:) a versed is szép!:)

    VálaszTörlés