2013. október 31., csütörtök

2. évad 16. fejezet részlet

Sziasztok !
Na itt is van a következő fejezetből egy részlet . Remélem nem haragszatok hogy most hoztam csak és csak részletet . De a lényeg hogy itt van .
Hamarosan hozom a folytatást :)
Millió puszi Bianka
  1. évad 16 . fejezet

Damon szemszöge :


Benyitottam és mindenhol csak vért láttam , majd megláttam a vizsgáló asztalon egy kisbabát . Nagyon sírt rögtön odamentem hozzá és a karjaimba vettem . Olyan szép volt és aranyos . Soha nem láttam még ilyen szépet . Éreztem vagyis tudtam hogy Ö csakis az én fiam lehet . Tiszta Lora volt . Az arca a szája mind Loráé . A haja és a szeme volt csak az enyém . Jobban körülnéztem a szobában és a asztalon megláttam egy levelet . Az én nevem volt a borítékon . Kivettem a levelet majd olvasni kezdtem .

Drága Damon !

Te vagy életem értelme és mindig te leszel . Előtted nem tudtam mi az a szerelem . De általad megismertem , milyen az örök életre való szerelem . Megtiszteltetés számomra , hogy a feleséged lehettem . Bárcsak veled maradhattam volna . De ott lesz neked a fiunk . Akit bár csak egy pillanatra láthattam mégis nagyon szeretem . Választanom kellett közte és köztem . Én őt választottam . Ezért nem lehetek most veled . Kevin nem hagyott nekem más választást . Tudom , hogy keresni fogsz , de ne tedd . Azt mondta megöl , ha megprobálod . Egyet kérek szeresd a fiunkat . Noah Salvatorenak neveztem el . Remélem tetszik neked .

u.i. : Most nem látja Kevin , valahova New Yorkba visz Damon csak ennyit tudok ezt is csak félálomban halottam .
Keress meg Szerelmem
Szeretlek a te Lorád !

Istenem Lora , ezt nem hiszem el nem lehetne végre nyugodt az életem ? Meg kell keresnem őt bármi történjen is . Először elviszem Noáht egy biztonságos helyre ahol vigyáznak rá míg hazahozom az anyukáját .


Lora szemszöge :


Sötétség már azt sem tudom mikor láttam utoljára napfényt . Lehet , hogy napok , órák vagy hetek teltek el ilyen sötétségben . Be vagyok zárva egy sötét szobába . Kevin mindennap bejön , de csak azért hogy elkábítson . Ételt alig kapok gondolom ezzel is csak legyengíteni akar . Azt mondta én vagyok a mindene ezért vele fogok élni örökre ! Bárcsak megtalálna Damon . De már nem is reménykedem . A sebeimet ellátta Kevin . Hiszen miután kivágta belőlem a fiamat , rengeteg vért vesztettem , nem gondoltam , hogy túlélem . De mivel kelettem neki megmentett . Összevart és mindenféle gyógyszereket adott , amiktől jobban lettem . Mindennap bekötözte a sebeimet , de már nem is látszanak . Viszont most azt kívánom bár meghaltam volna . Vagyis miket beszélek még van remény bíznom kell Damonban . De bárcsak vége lenne ennek a fogságnak .

Damon szemszöge :


Eltelt 1 hét mióta Lora eltűnt . Annyira hiányzik . Miután elolvastam a levelét Noaht azonnal elvittem az egyetlen helyre ahol biztonságban van vagyis Stefanékhoz . Stefaan nyitott ajtót . Mindent elmondtam nekik . Stefan azt mondta segít megkeresni Lorát . Mielőtt elindultunk volna elköszöntem Noahtól és átadtam Elenának . Azótaa is úton vagyunk . Már 4 napja New Yorkban vagyunk . A város déli és északi részét már átkutattuk , de egy pár vámpíron kivűl semmit nem találtunk . Kikérdeztünk minden vámpírt , de nem tudtak semmit vagy csak nem akrták nekünk elmondani , mindegy is mind karóval a szívében végezte . Most egy raktár épületet kutatunk át Steffel .
  • Damon – kiáltott Stefan
  • Találtál valaamit ? - kérdeztem reménykedve
  • Sajnos nem , épp ezért kellene mennünk ! - mondta Stef
  • Menjünk ! Tovább kell keresnünk , érzem , hogy itt lesz valahol jó helyen járunk . - mondtam neki
  • Remélem igazad van – mondta Stef Majd tovább folytattuk a kutatást .


6 megjegyzés:

  1. Nagyon jooooooo!*---* Épp amilyet vártam <3 <3 Nagyszerű*-* izgulok*.* nagyon is:DD remélem elintézik már Kevint és boldogan fognak élni^^ Nagyon jól megirtad ;) <3 öröm olvasni a blogod és a sztorid
    Csak így tovább!
    Puszi:Bius:*

    VálaszTörlés
  2. Drága Bius <3
    Imádlak <3 Annyira köszöm a komidat :-) Nagyon jo olvasni hogy van akinek ennyire tetszik a sztorym :-) Pedig ez a fejezet nem is lett olyan jo de igyekszem visszarázodni :-) Most a másik sztorymat irom aminek nincs köze a VD hez de örülnék ha oda is benéznél :-) <3
    Hàt hosszu még az ut Lora és Damon boldogsàgáig :-)
    Millio puszi Bianka

    VálaszTörlés
  3. Végre újra itt!!!:)) megérte várni:) kérlek mond, hogy minden rendben lesz velük!!! És Damon végre apuka!!:D siess a következővel!;)xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Selena <3
      Annyira örülök a komidnak <3 :-) örülök hogy igy gondolok :-) Nem lesz még egy ideig ;-) sietek igyekszem ;-) <3

      Törlés
  4. U.i. : millio puszi neked Selena <3

    VálaszTörlés
  5. Új rész?:c izguloook már 4hónapja xd új részt*-* :c nagyon várom már^^ remélem nemsokára felteszed:)
    Puszi:Bius^^

    VálaszTörlés