2013. július 26., péntek

Sziasztok !

Drága olvasoim :-)          Adnák számotokra egy kis feladatot :-)  Ami a következő : mint tudjátok a mi Drága Loránk hamarosan megszüli a kisfiát és azt gondoltam segitsetek nekem milyen nevet adjak a kis Salvatore    babának :-) Nekem vannak tippjeim melyek a következők :     Noah  Salvatore , Christian  Salvatore  , Matthew  Salvatore  , David  Salvatore :-)  Hát én ezekre gondoltam na mit gondoltok :-) Jöhetnek a saját ötleteitek is de amelyik névre többen szavaztok az lesz de igyekezzetek mert kell a nèv hogy hozhassam az uj fejit :-)     Millio puszi Bianka

5 megjegyzés:

  1. nekem is tetszik a Noah,de lenne egy saját ötletem is Damien
    mit szólsz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :-)
      Nagyon örülök hogy irtál . Egyenlőre mivel a Noah van többségben szavazatilag az lesz . De mivel nagyon tetszik a név amit kitaláltál ezért belerakom a történetbe :-)
      Millio puszi Bianka

      Törlés
  2. Nekem is tetszik a Noah
    de lenne egy ötletem is Damien
    mit szólsz?

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Drága Selena <3
      Köszi hogy szavaztál :-) Mivel többen szavaztak a Noah névre az lesz . De lesz majd egy meglepetésem ami a 3. évadban lesz esedékes :-) Fel lesz hasznàlva még ez a név :-)
      Millio puszi Bianka

      Törlés