2013. július 14., vasárnap

2. évad 14. fejezet ( teljes )

Sziasztok !
Sajnos nem tudtam betartani az igéretem :/ De most itt a fejezet ! Jó olvasást !
Millió puszi Bianka


Lora szemszöge :

Alig birtam a hívás után aludni , pedig ma nagyon fontos napom lesz .  Ma kezdek a gimiben .  Kipihentnek kellene lennem . Ha nem lenne a baba tuti nem kellene az alvás , de most igenis szükségem lett volna rá . Damon miért  nem vagy itt ? Ha itt lennél minden könnyebb lenne . De mivel nem vagy itt az élet nem állhat meg . Ezzel a gondolattal indultam el készülődni . Felvettem a barackszínű ruhámat majd lementem , hogy egyek valamit és persze köszönjek Stefanéknak . Mikor leértem Elena már készítette a reggelit .
  • Jó reggelt El - köszöntem neki .
  • Jó reggelt neked is !  Jól aludtál ? Izgulsz már ?- kérdezte
  • Ami azt illeti pocsék éjszakám volt . És igen izgulok .
  • Komolyan ? Talán fájt a hasad ? - kérdezte aggodalmasan
  • Mióta begörcsöltem azóta mindketten szörnyen aggódnak értem és a babámért .
  • Nem egyáltalán nem fáj . Jól érzem magam . Néha mocorog biztos ki akar már jönni . Nem ez volt a gond hanem kaptam egy telefonhívást
  • Milyen hívást ? – kérdezte kiváncsian
  • Nem szólt bele senki . Viszont furán fog hangozni ,de mintha megéreztem , hogy Damon az .
  • Damon ? De hiszen nem is keresett már vagy másfél hónapja .
  • Tudom , de lehet , hogy nem tudott elérni .Mindegyis a lényeg ,hogy erről ne szólj Stefannak , ha megkérhetlek . Tudom , hogy neki is hiányzik nem akarom , hogy rossz legyen még neki is .
  • Megígérem ,most pedig egyél utána indulj , mert még elkésel .- mondta Elena
  • Rendben – mondtam majd megreggeliztem .Utána pedig elindultam a munkahelyemre .

Damon szemszöge: 


Már napok óta keressük a farkasokat a környéken , de sehol nem találtunk még egy falkát sem . Klaus nagyon ideges emiatt . Nem érdekli más csak a kutatás és a vér . Mindegy most is éppen úton vagyunk . Klaus azt mondja örülök , majd ha meglátom hova is megyünk .
  • Salvatore megérkeztünk – mondta Klaus
  • De hova érkeztünk ? - kérdeztem tőle
  • Hát haza . Üdvözöllek újra Mystic Fallsban Drága barátom ! - mondta
  • De miért jöttünk vissza ? - kérdeztem értetlenül Hisz itt nincsenek vérfarkaasok .
  • Nem is azért jöttünk barátom . Egy sokkal értékesebb személyt kell meglátogatnunk a neve Lora Salvatore .- mondta
  • Lora Salvatore ? De hogy lehet , hogy Salvatore ?
  • Igen Salvatore és majd megtudod barátom . Most viszont irány aa helyi gimi , ugyanis drága boszim felvilágosított róla , hogy Lorácska jelenleg ott dolgozik . Indulás – parancsolta mire elindultunk .

Lora szemszöge :


Túl is vagyok az első órámon . A diákok nagyon kedvesek voltak velem . Sokat haladtunk a tananyaggal is . Éppen kifelé igyekeztem a suliból ugyanis ma nincs több órám . Amikor egy elsötétített ablakú Mercedes állt meg melettem .
  • Maga megőrült ? - kérdeztem hangosan hisz majdnem elütött az a huligán
  • Jobb lenne ha vigyázna magára egy ilyen ártatlaan teremtés aki mellesleg várandós ! - szólt ki a félig leengedett ablakon egy ismerős haang . 
Hirtelen megtorpantam . Ez nem lehet igaz . Ez nem történhet meg . Nem most ! Elkezdtem futni vissza a suliba . Befutottam a tornaterembe és elbujtam a padok mögött .
  • Hiába futsz Lorácska , előlem ugyse menekülhetsz ! Ugye tudod Lora ? - üvöltötte Klaus Figyelj csak Drága mutatok valamit – mondta majd az ajtó felé mutatott . Ami kinyílt rajta pedig bejött...
  • Damon – kiabáltam és felé futottam . De mielőtt oda érhettem volna Klaus megragadott .
  • Tudtam , hogy erre előjössz ! Na Damon mit szólsz a kicsikéhez ? Szerinted finom vacsi lenne ?
  • Nagyon szemrevaló csaj . Mi az hogy nagyon is finom lenne ! - mondta gúnyosan Damon
Nem hittem a fülemnek .
  • Damon ugye csak viccelsz ? Most már abbahagyhatod ! - mondtam neki sírva
  • Miről beszél ez a nő Klaus és honnan tudja a nevem ? - kérdezte szerelmem
  • Damon nem ismersz meg ? - kérdeztem zokogva tőle miközben az a szemétláda jót röhögött rajtam .
  • Lorácska azt sem tudja , hogy ki vagy ! De most figyelj ! - mondta Klaus majd ellökött magától amitől leestem a földre közben odament a férjemhez és a szemébe nézve mondta a következőt
  • Damon kapcsold vissza Lora iránti érzéseidet Most !!! - parancsolta neki .

Damon szemszöge :


  • Damon kapcsold vissza az érzéseidet Lora iránt – parancsolta Klaus mire egyszeriben minden világos lett . Te szemétláda azonnal engedd el a feleségemet . !! - üvöltöttem Klausra
  • Na-na ne olyan hevesen drága barátom , itt nem te parancsolsz ! Hanem én ! - mondta az aa rohadék majd ismét megigézett .
  • Mire az az óra lejár te átharapod a drága feleséged torkát és addig szívod a vérét ameddig egy csepp is marad benne . - parancsolta és bármennyire is ellenkeztem nem tehettem az igézete ellen semmit . Most pedig nekem van egy kis dolgom ! Nektek pedig jó szórakozást ! - mondtaa Klaus majd kiment a teremből .

Lora szemszöge :


  • Damon mit tett veled ez a szörnyeteg ? - kérdeztem zokogva
  • Lora az lényegtelen , ha lejár az óra bántani foglak . Nem tehetek ellene semmit .
  • De igen Damon tehetsz hisz a feleséged vagyok és szeretsz legalábbis remélem , de ha nem ias szeretsz a fiadat nem bánthatod ! - könyörögtem
  • Mégis mit tehetnék Lora ? Ha lejár az óra te meghalsz ! - kiabálta idegesen
  • Damon én szeretlek tiszta szivemből ! - mondtam zokogva
  • Hiába Lora ha lejár az idő futnod kell ! Nem tudom magam sokáig tartani de aamig elfutsz megprobálom !- kiáltotta Most fuss ! Lora fuss !! - kiabálta
  • Mire ahogy csak birtam futottam . Befutottam egy tanterembe , de felesleges volt hisz Damon rögtön utólért .
  • Damon nem teheted hisz szeretjük egymást !- mondtam
  • Sajnálom Lora ! - zihálta majd nekem ugrott
Utána már csak a sötétséget és a fájdalmat éreztem .


Damon szemszöge :


Meleg és ízletes vér csorgott végig a torkomon . Megint előtört belőlem a szörnyeteg ittam és ittam mást nem érzékeltem magam körül csak , hogy még több kell ebből az édes nedüből . Viszont egyszer csak vége lett . Nem éreztem az éhséget . Lenéztem az áldozatomra . Soha nem felejtem el azt a pillanatot . Életem legszörnyűbb pillanata volt . Lora az én drága Lorám , mozdulatlanul szétroncsolódott nyakkal feküdt a karjaimban . Nem mozdult és nem is halottam a légzését . Megpróbáltam szólongatni .
  • Lora szerelmem ébredj ! Semmi baj ! Mostmár vége ! - mondogattam miközben a karjaimban ringattam a testét .
  • Ó Istenem mit tettem ? Lora nem hagyhatsz itt ! - mondogattam . Ezt nem hiszem el . Ez nem történt meg biztos csak képzelem . 
Igen biztosan Klaus járatja velem a bolondját .
  • Drágám itt vagyok ! Ébredj fel kérlek ! - de mindhiába szólongattam nem reagált .
 Ezért a karjaimba vettem és kiszáguldottam vele a suliból . Klaust nem láttam sehol ugyhogy sikerült elvinnem . A Salvatore házba vittem , de bármit probáltam neki adni nem ébredt fel . Nem volt más választásom újra a karjaimba vettem és vámpírsebességgel elszáguldottam Stefanék házához . Bedörömböltem az ajtón . Elena nyitott ajtót .
  • Uramisten Damon te mit keresel itt ? Lora mit történt vele ? - kérdezte idegsen
  • Ne kérdezz most semmit , inkább mond meg hol van Bonnie ? Segítenie kell . Nem ébred fel . - hadartam
  • Hívom Kevint ő tud segíteni . - mondta
  • Kiaz a Kevin ? Nem enegedem Lora közelébe ! Szóval kicsoda ? - kérdeztem dühösen
  • Damon ő Lora orvosa , ugyhogy igenis a közelébe engeded . - jelentette ki .
  • Akkor hívd , de ezt még meg kell magyaráznod ! - mondtam
  • Míg Elena hívta Kevint vagy kicsodát végig a karjaimban tartottam Lorát . Ha miattam fog meghalni én is vele megyek . Nem bírnám elviselni , hogy itt hagyjon . Még Elena vissza sem jött , de a bejárati ajtó kicsapódott és egy vámpír pasas száguldott be rajta .
  • Lora Istenem mi történt ? - kérdezte dühösen
  • Rengeteg vért vesztett ennyi legyen elég . - mondtam türelmetlenül .ó
  • Te meg ki a fene vagy ? - kérdezte az a senkiházi
  • A férje vagyok képzeld most pedig segíts rajta ! - kiabáltam
  • Te vagy Damon Salvatore ? - kérdezte
  • Képzeld de most csináld ! - ordítottam
  • Hozd be a kezelőbe ! - mondta majd eltűnt egy szobában . Utána mentem és tényleg egy orvosi szobának lett berendezve egy sima szoba .
  • Most pedig tedd az asztalra !- mondta Adok neki vért . Jobban kell hogy legyen .
  • És ha nem ? - kérdeztem idegesen
  • Muszály lesz . Ha vért kap jobban szokott lenni . Bár te nem voltál itt , hogy ezt tudd . - gunyolódott
  • Mit mondtál ? Kussolj és csináld ! - ordítottam
  • Mire ő nyugisan felkötötte neki a vért .

Lora szemszöge :


Teljes sötétség vett körül nem tudtam meg se mozdulni . Tehát ilyen a vég . Remélem azért , hogy a kisbabám jól van . Damon tette ezt velem , de Klaus igézése miatt . Ha addig élek is megölöm azt a szemétládát . Klaus mindenért meg fog fizetni . Várjunk csak hangokat hangokat halottam , mintha Damon és Kevin hangja lett volna . Egy szúrást éreztem a karomban . És mintha újra kezdett volna visszatérni belém az élet . Kezdtem élesebben hallani és megprobáltam a szememet is nyitogatni . Többszöri probálkozás után végre sikerült . Damon egyedül volt a szobában és egy széken ült az ágyam melett .
  • Damon – szólítottam meg halkan .
  • Drágám , hát felébredtél .- mondta miközben megfogta a kezem és felált a székből majd odajött hozzám .
  • A babám ugye jól van ? - kérdeztem aggódva
  • Nyugi ne izgasd fel magad . Igen jól van !
  • Miért Damon , miért tetted ? - kérdeztem sírva
  • Klaus megigézett Lora . Probáltam ellenállni de nem ment . - mondta szomorúan .
  • Nem tudom Damon . Mi lett volna , ha a babámmal valami történt volna . Azt sosem bocsátottam volna meg neked ! - zokogtam
  • Drágám csssssss ! Szeretlek titeket ! Tudom nem érdemlem meg , hogy veletek legyek ! De nem adom fel míg meg nem ölöm Klaust és meg nem bocsátasz nekem . - mondta
  • Damon én a feleséged vagyok , bármit is tettél megbocsátok neked . De ígérd meg , hogy soha többé nem hagysz el !
  • Ígérem ! Szeretlek titeket ! - mondta
  • Mi is szeretünk téged – mondtam majd odajött hozzám és megcsókolt .

4 megjegyzés:

  1. Sírtam.Te jó ég!!Úgy megijedtem!Rohadt Klaus-.- Valaki ölje már meg!!Utálom!Utálom Klaust!!Olyan aranyosak Lora és Damon <3 Úgy megijdetem,hogy Damon megölte aztán meg hogy Lora nem fog megbocsátani neki! De hála az égnek semmi baj:)
    Olyan jól írsz és tehetséges vagy Bianka!Nagyon jó lett!Köszönöm hogy megirtad! <3 Imádom olvasni ezt a blogot^^ puszi:Bius

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drágám <3 :-)
      Nem mondod ? De aranyos vagy <3 Hidd el meg fog majd halni de az nem most lesz sőt :-/Sokáig akarom huzni ezt a storyt ugyhogy idő mig kinyirom Klaust :-D Hát igen elég jol elbánt szegény Lorával Damon de az ő szerelműk a legnagyobb probákat is kiállja elhiheted lesznek még nagyobb gondjaik is :-/
      Annyira jo olvasni a komijaidat komolyan elèrzékenyűlök <3 Nagyon köszönöm
      hogy tehetségesnek tartasz <3 Ès örülök hogy tetszik a blogom :-)
      Mégegyszer nagyon köszönöm a kedves sorokat <3
      Millio és ezer puszi Bianka

      blogom

      Törlés
  2. Sziaa!:) juuuuj nagyon jó volt ez a fejezet!!:) remélem, most hogy Damon visszajött már kezdenek rendbe jönni a dolgok! Siess a következővel!:) xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Selena <3
      Nagyon köszönöm a komidat <3
      Sajnos azonban mint az uj rész cime is mutatja boldogabb napok jönnek de ez nem marad igy :-/ Mint tudod ott van a gonosz Klaus aki most rettentő dühös :-) Ès ott van Kevin aki magának akarja Lorát :-) Ugyhogy lesz elég problémája Loráéknak :-/
      Hidd el igyekszem vele <3
      Millio és ezer puszi Bianka

      Törlés