2013. február 9., szombat

2 . évad 12 . fejezet



2. évad  12 . fejezet

Esküvő

Lora szemszöge : 


Mikor Damon elmondta a tervét őszintén megkönnyebbültem . Sokszor töprengtem már azon , hogy mondhatnám el neki , elegem van már ebből a városból . Anyáékat soha nem ismertem , eddig is megvoltam nélkülük ezután is megleszek . Tudom nem szabadna ezt mondanom , de egyszerűen ahelyett , hogy próbáltak volna megismerni , inkább el a akartak szakítani attól akit az életemnél is jobban szeretek .  Viszont most , hogy már 2 ember van akiért bármit megtennék , jobb ha megtesszük ezt a lépést . Talán egyszer valamikor még visszajövünk ide . De most minden vágyam elhagyni ezt a várost .

  • Kicsim min töprengsz már megint? – kérdezte Damon
  • Semmin, akkor hívhatom Elenáékat?
  • Igen persze, de előbb nem vennél egy forró fürdőt? – kérdezte édesen
  • De ez egy nagyon jó ötlet
  • Ó tudom én, egy Isten vagyok – jelentette ki pimasz mosollyal a száján
  • Mr . Salvatore nagyon kezd elszemtelenedni ! – jelentettem ki mosolyogva
  • Igen? Na, menjél fürödni mielőtt, elfenekellek!
  • Már itt sem vagyok.
  • Helyes – mondta majd egy csók kíséretében a fürdőbe tolt.


Damon szemszöge : 


Mindent elterveztem , láttam Lorán , hogy már megint elgondolkozik valamin . Nem szabad , hogy még az esküvőt is neki keljen megszervezni . Úgyhogy én már ezt megbeszéltem Elenával . Nem azt mondom , hogy kedvel , de Lorát szereti és emiatt segít nekem . Azt mondta , hogy összehív pár embert és előkészíti Lora ruháját és smink cuccokat meg ami kell . Nekem csak a helyszínről kell gondoskodnom . Ami meg is van ugyanis a kertünk a helyszín . Kopogtattak .

  • Szia Damon – köszöntött drága öcsém
  • Szia kösz , hogy eljöttél . Hogy áll Elena ? Ugyani nincs sok időnk.
  • Szívesen , azt mondta még kb . negyed óra és itt van mindennel .
  • Az nagyon jó Szóval neked egy dolgod lenne a kertet átrendezni egy kicsit . Pár széket , meg asztalt a helyére rakni . Meg pár virágot kivinni , azok lenn vannak a pincében . – mondtam Stefnek
  • Rendben , és addig te mit csinálsz ? – kérdezte
  • Kikövezem Lorának az utat , vagyis rózsaszirom ösvényt alkotok .
  • Micsoda romantikus alkat lettél – mondta vigyorogva Stefan
  • Ne kezd , inkább siessünk mert Lora nemsokára végez a fürdőben – mondtam
  • Oké – bólintott Stefan majd kiment


Negyed órával később 

Damon szemszöge : 

Időközben megérkezett Elena . Úgyhogy indulhat a menet . Beküldtem Elenát Lorához , készítse el a leendő feleségem .


Lora szemszöge :


Hangokat halottam kintről, mintha Stefan hangja lett volt . De tuti csak képzelődtem , Damon nem beszél vele . Azóta amióta kettesben hagyott az anyámmal és vele kellett mennem . Nagyon jól esik ez a fürdő . Damonnak még meg kell köszönnöm , ezt az ötletet . Majd este megcirógatom egy kicsit . Gondolataimból egy kopogás zavart fel .

  • Tessék te vagy Drágám ? – kérdeztem
  • Nem . Elena vagyok . Bejöhetek ? – nagyon meglepődtem, mit keres itt El , hiszen még nem is hívtam ?
  • Persze , csak várj egy pillanatot éppen fürödtem .
  • Rendben
  • Gyorsan kiszálltam a kádból és magamra kaptam a köntösömet. Majd kiszóltam Elenának .
  • Jöhetsz !
  • Oké – mondta majd be is lépett
  • Na szia mi a baj ? Hogy – hogy itt vagy ? – kérdeztem tőle .  Bár hozzáteszem láttam , hogy valamit dugdos a háta mögött .
  • Hát gondoltam megleplek . Mit szólnál , ha azt mondanám valaki csiripelte , hogy ma akartok házasodni és jöttem segíteni .
  • Ezt nem mondod komolyan ? – kérdeztem csodálkozva
  • De bizony , úgyhogy csüccs ! Te csak maradj nyugton , én pedig hercegnővé varázsollak . J
  • Istenem El , nem is tudom mit mondjak
  • Nem is kel semmit mondanod , elég ha a barátnőmet boldognak láthatom . És most csitt , had végezzem a dolgom .
  • Oké egy szót sem szólok . – mondtam



Damon szemszöge : 


Miután Elena bement a fürdőbe én is elmentem öltözködni , de előtte még ellenőriztem Stefan milyen munkát végzett a kerttel . Mikor kiléptem bevallom őszintén tetszett a látvány . Hirtelen büszke lettem az öcsémre . A bámulásomból Stefan hangja ébresztett .

  • Na , hogy tetszik ? Nem vagyok egy esküvő szervező , de szerintem klassz lett – mondta Stef
  • Bevallom tényleg jó munkát végeztél ! Köszönöm – mondtam
  • Ó egy dicséretet halottam volna a nagy és félelmetes Damon Salvatorétól ? – gúnyolódott
  • Ne szórakozz , még visszavonom . – mondtam neki
  • Jól van abbahagyom . Amúgy szívesen segítettem . Na Elena bement már Lorához ? – kérdezte
  • Igen már egy ideje . Úgyhogy nekem is el kell mennem készülődni . Te nem jössz ?
  • De igen csak még pár perc . – mondta
  • Oké – mondtam majd elindultam a szobámba . Már ott várt az öltönyöm és Lora csokra . Elmentem zuhanyozni . Jól esett a hosszú munka után , mire kijöttem Stefan már az ingjét vette fel .
  • Figyelj Stefan , tudom , hogy mostanában nem éppen voltunk a legjobb testvérek , de lenne egy kérdésem .
  • Mond nyugodtan – mondta
  • Nem tudnánk eltörölni ezt a haragot kettőnk között és tiszta lappal kezdeni ? – kérdeztem
  • Ezt komolyan mondod ? – kérdezte hitetlenkedve
  • Igen , szóval ?
  • Benne vagyok . Tiszta lap .
  • Tiszta lap – mondtam majd kezet fogtam az öcsémmel .


Lora szemszöge :


Mikor kész lettem és megláttam magam a tükörben nem hittem a szememnek . Elena nagyon szép munkát végzett . Kisminkelt , megcsinálta a hajamat .
  • Gyönyörű lettél – mondta
  • Köszönöm
  • Most pedig a ruhád – mondta majd hátranyúlt egy ruhazsákért .
  • El nagyon köszönöm , hogy ennyit segítesz ! – mondtam
  • Mondom nincs mit köszönnöd . A barátnőm vagy .  Na elérzékenyültem – mondta és elkezdte a könnyeit törölgetni . Gyere kapjuk fel ezt a ruhát és menjünk mert valaki már nagyon vár J
  • Oké – mondtam majd elkezdtem öltözködni . Nehéz menet volt , de készen lettünk . Míg én öltözködtem El is felöltözött . Nagyon szép volt a ruhája .
  • Akkor mehetünk ? – kérdezte
  • Igen – mondtam majd kimentünk . Viszont arra a látványra ami kint fogadott egyáltalán nem voltam felkészülve . Vörös rózsaszirmokból volt egy ösvény kialakítva . Lementünk az emeletről és utána a kert felé vettük az irányt . Igazi hercegnőnek éreztem magam és persze nagyon boldognak . Kiértünk a kertbe , ahol újabb csodálatos látvány várt . A kert valóságos mesevilággá vált . Mindenütt virágcsokrok és az ösvény végén pedig ott állt Ő . Damon Salvatore életem értelme . Soha nem gondoltam volna , hogy valaha ilyen boldog lehetek . Damon mosolygott rám azzal a mindig szívdöglesztő mosolyával . Én pedig csak sétáltam felé . Mikor odaértem , átadta a csokromat és megfogta a kezem .
  • Gyönyörű vagy – suttogta a fülembe .
  • Te sem panaszkodhatsz – suttogtam én is
  • Kezdhetjük ugye ? – kérdezte a fickó aki össze ad minket .
  • Igen , persze – mondtuk egyszerre
És Ő el is kezdte . Nem is tudtam ráfigyelni , egész végig csak Damon töltötte ki a gondolataimat . Úgy vettem észre , hogy ő is csak engem figyel . Viszont el kellett mondanunk az eskünket .  Én kezdtem .
  • Én Lora Lilien Lockwood ígérem , hogy veled leszek jóban, rosszban , szegénységben, betegségben , egészen az örökké valóságon át és még utána is . Szeretlek – mondtam majd felhúztam az ujjára a gyűrűjét. Majd ő következett .
  • Én Damon Salvatore  . Ígérem , hogy mindörökké szeretni foglak téged Lora Lillien Lockwood . Jóban, rosszban , szegénységben, betegségben  . El sem tudod képzelni mennyire, szeretlek – mondta majd felhúzta a gyűrűmet .
  • Mostantól férj és feleség vagytok. Megcsókolhatják egymást.
Damon erre a mondatra pedig úgy tapadt az ajkamra , mintha egész végig ezt várta volna .
  • Nagyon szeretlek . Csodálatos vagy Angyalom , és az enyém csakis az enyém , nem tudom mivel érdemeltelek ki – mondta édesen
  • Én is nagyon szeretlek és hidd el nekem a megtiszteltetés , hogy egy ilyen édes férfi felesége lehetek . Erre adott még egy csókot .  Majd Elenáék odajöttek gratulálni .  Damonnal egy picit elváltunk . Ő elment Stefannal beszélgetni én pedig Elenával . Elenán kívül eljött még az orvosom és még pár vámpír akiket nem ismerek .  Hirtelen rossz érzésem támadt . Fogalmam sincs mitől , de szerencsére csak egy pillanat volt . Majd beszélgettem tovább Elenával .

Damon szemszöge : 


Még mindig alig hiszem, el , hogy egy ilyen gyönyörű nő a feleségem . Még soha nem voltam ilyen boldog . Stefannal beszélgettem éppen , amikor megláttam valakit . Vagyis nem valakit hanem Klaust személyesen . De rögtön el is tűnt . Remélem ez valami vicc . Megkértem Stefan , hogy jöjjön velem és nézzünk körbe . Elindultunk benéztünk a házba . Majd a ház hátulja felé vettük az irányt . És ott volt ő . A rohadt falkájával együtt . Komolyan nem lehet soha nyugtunk ettől a mocsadéktól .
  • A Salvatore testvérek , micsoda öröm újra látni titeket .  Gratulálok a feleségedhez és a trónörököshöz .  . Hogy van  mostanság az én kis Lorácskám ? – kérdezte gúnyosan
  • Mit keresel itt te szemétláda? Semmi közöd hozzá, hogy van – mondtam
  • De igen van, sőt lesz is. Hacsak el nem fogadod am,itt ajánlok .
  • Miről beszélsz ? kérdezte Stefan
  • Egyszerű vagy eljössz velem vagy elviszem és megölöm a kis feleségedet . – jelentette ki
  • Erről szó sem lehet ! – mondta Stefan
  • Dönts Salvatore – Tik- Tak . Látod azt a férfit akivel Lora beszél , tudod ő az egyik hibridem és épp a parancsomra vár . Ha igent mondasz nem szúr Lorába egy hegyes kis tőrt .
  • Damon csak blöfföl ! – mondta Stef
  • Hidd, el nem blöffölök ! Szóval Damon Salvatore jössz vagy sem ? – kérdezte
  • Igen megyek ! – mondtam ki az a két szót amitől gyűlöltem magam , hisz Lora soha nem bocsát meg ha elhagyom .
  • Ne Damon – kérte Stef
  • Nincs gond Stefan ! – hazudtam neki . Már hogyne lenne gond , éppen amikor boldog lennék jön ez az átkozott pokolfajzat .
  • De igen van . Mi lesz Lorával ?
  • Mond meg neki , hogy a világon mindennél jobban szeretem és , hogy visszatérek hozzá . Csak várjon rám . És még egy szívességet kérnék Stef . Vigyázz rá helyettem is . Ne hagyd , hogy keressen vagy utánam jöjjön .  Megértetted ?  Bólintott . És most menj , mielőtt észreveszi , hogy eltűntünk .  Miután Stefan elment Klaus megszólalt .
  • Hú , de megható búcsú beszéd volt Salvatore . Most már mehetünk végre ugye ?
  • Mehetünk , te utolsó szemétláda !!
  • Köszönöm a bókot .
Utoljára körülnéztem majd vámpírsebességgel Klaus után indultam . Nem tudom meddig kell mellette kibírnom , de Loráért és a gyermekemért megéri . Inkább én szenvedjek mint ők . Remélem Lora is megérti majd . Visszatérek hozzá , de csak remélni tudom , hogy előbb mint utóbb .


Lora szemszöge :


Éppen Elenával beszélgettem amikor odajött hozzánk egy férfi . Nagyon kedvesnek tűnt . Jól el lehetett vele beszélgetni . Beszélgetés közben Damonékat kerestem a szememmel , de már egy ideje ne láttam őket . Úgy gondoltam megkeresem férjemet és kedves öccsét .  Már épp indultam volna amikor Stefan sietett felém . Nagyon dühös volt és szomorú .
  • Lora beszélnem kell veled – mondta idegesen
  • Mi a baj Stefan és hol van Damon ? – kérdeztem ugyanis kezdtem megijedni
  • Damon elment – mondta
  • Mi az , hogy elment ezt hogy érted ?
  • Elment Lora , azt mondta mondjam meg neked mindennél jobban szeret a világon és , hogy most el kel mennie , de egyszer visszajön hozzád !
  • Te most hülyéskedsz ugye ? Összebeszéltetek ellenem ? – kérdeztem szinte hisztérikus hangon  majd elindultam megkeresni drága férjemet  Damon , Damon – kiabáltam már a házban . Jó vicc volt , de mostmár előjöhetsz – kiabáltam , de Stefan utánam jött és elkapta a kezem
  • Lora , ide figyelj nem akartam , hogy mindenki meghalja Damon elment Klausszal . Klaus magával vitte . – jelentette ki
Ez volt az utolsó mondat amit még felfogtam , közben éreztem hogy eleredtek a könnyeim . Nem tudtam elhinni . „Elment Klaus elvitte „ visszhangzott a fejemben Stefan mondata . Majd magával ragadott a jótékony sötétség . A sötétségben pedig láttam őt azt aki az apámnak adta ki magát éveken keresztül . És akit most már a világon a legjobban gyűlölök . Ott állt és azt mondta : 

„ Látod Lora megmondtam , hogy visszatérek és akkor amikor a legboldogabb leszel „

3 megjegyzés:

  1. Sziaa!<3 most kezdtem el olvasni a történetet és eszméletlenül jó!:D alig várom már a következő fejzetet!:)

    VálaszTörlés
  2. Juuuuujj!!!! Ugye nem lesz semmi baja sem Lorának sem Damonek??? A jo édes anyukáját Klausnak! Most mi a fenéért nem képes nyugton maradni????!! Pedig olyan gyönyörűen indult ez a fejezet :( olyan szépen írtátok le az esküvőt!!grat ;) :( de akkor is! Ugye Damon visszatér?! És Loraék újra boldogak lesznek?! És Stef segít?! A babának semmi baja nem történik?!és Klaus végre kidöglik?!UGYEE?!?!

    VálaszTörlés
  3. Imádom, imádoom, imádooom!:) elképesztően jó a sztorid!<3 alig várom a következő fejzetet!:-D xoxo

    VálaszTörlés