2013. február 2., szombat

2. évad 11 . fejezet második fele

2. évad 11 . fejezet második fele

Hát itt vagyok ! Ne haragudjatok , hogy csak most hoztam és , hogy csak ennyit de a következő rész már egybe hozom . Tudjátok sok a suli meg egyéb itthoni dolgok miatt is késnek a fejik de igyekszem bepótolni a lemaradásaimat .

Millió puszi Bianka és Kristen 

Lora szemszöge :
Damonnal és Dr . Meredith Fellel beszélget

  • Ne féljen  ! Segítek magának - mondta a doktornő
  • Rendben
  • Mondja el mikor kezdődött a fájdalom ? Valamint , hogy mióta várandós ?- kérdezte
  • Akor felidegesítettem magam , rögtön utána éreztem a fájdalmat . Olyan volt , mintha belűlről akarnának széthasítani . Talán olyan 2 hetes terhes lehetek .
  • Értem . Sejtem mi lehet a probléma , amin azomban csak Ön tud segíteni . Mivel ez egy különleges terhesség , ezért komplikálltabb is . A baba érzi a maga érzéseit . Ígyha Ön éppen ideges , a magzat is az lesz . Amit pedig magán tölt ki . Nem szándékosan , de bántja magát . Ugyhogy mostantól próbáljon , minél nyugodtabb lenni . Ne izgassa fel magát . Rendben ?- kérdezte
  • Megpróbálom , de sajnos ez nem csak rajtam múlik . Bizonyára tudja , hogy nem épp szokványos életet élek . Plusszban meg ott van , az idegesítő családom .
  • Megértem , de most nem csak magára hanem a magzatra is figyelni kell .
  • Rendben , megpróbálom és igyekszem .
  • Majd én vigyázok rá ! - jelentette ki Damon
  • Rendben van . Minden héten eljövök és meglátjuk , hgy halad a terhessége . - mondta Dr . Fell
  • Köszönöm
  • Nincs mit ! Viszlát és vigyázzon magára ! - köszönt el
  • Igyekszem mindent megtenni és Viszlát !
  • Miután kikísérte Dr . Fellt Damon rögtön visszajött hozzám .
  • Na , hogy vagy Drágám ? - kérdezte aggódva
  • Most már jobban . Köszönöm , hogy hívtad Mereditht.
  • Féltelek , mindent megteszek , hogy ne essen bajotok . - mondta
  • Tudom és én is igyekszem nyugodtabb lenni . Nem szabad felidegesíteni állandóan magam .
  • Figyelünk rá ! Most pedig aludj , pihenj ! Holnap majd mindent megbeszélünk . - mondta édesen és adott egy csókot
  • Oké ! Jó éjt szerelmem !
  • Szép álmokat Angyalom ! - mondta

Damon szemszöge :

Nagyon megijedtem amikor Lora rosszullett . Azonnal hívtam Mereditht . Iszonyat ideges lettem mikor elmondta , nemcsak a babának , de Lorának is baja lehet , ha tovább idegeskedik . Ugyanis a baba az aki bántja Lorát . Nem is gondoltam , hogy ilyen lehet . Bár már semmin nem lepődöm meg . Minél előbb feleségül akarom venni .  És elvinni innen , nem akarom , hogy tovább kelljen a szülei szemétkedéseit elviselnie . Ezt elmondom neki is holnap .

Klaus szemszöge :

Ismét az én szeretett városomban Mystic Fallsban . Mivel a boszijaim folyamatosan végig kísérték mi történik az itt élőkkel . Köztük is a kedvenc lakosaimmal a Salvatorékkal és Lockwoodékkal , tudtam mindenről . Drága Lorácskám terhességéről és a Salvatoréval való esküvőjéről is . De kérdem én mit képzel el a kis fattyú  , csak úgy hagyom , hogy boldog legyen az ő férjecskéjével .? Hát iszonyat nagyon téved .
Ugyanis visszatértem és kész vagyok mindent megtenni , hogy Lora Lockwood életét megkeserítsem .  Ahogy az anyja az enyém .

Damon szemszöge :

Mikor felkeltem Lora még édesen szunyókált a karjaimban .  Bárcsak minden ilyen békés lenne . Megsímogattam az arcát . Erre elkezdett mocorogni , majd kinyitotta a szemét .
  • Jó reggelt szépségem ! - köszöntöttem 
  • Jó reggelt ! El tudnám viselni , ha minden reggel ilyen simogatásra ébrednék . - morogta édesen 
  • Örömmel állok szolgálatára Hölgyem !
  • Vigyázzon Mr . Salvatore még a szaván fogom . A kismamáknak sok kényeztetés kell . 
  • Én pedig kényeztetni foglak !! Viszont Drágám lenne egy kérdésem mit szólnál hozzá , ha még ma összeházasodnánk ? Tudom , hogy elég gyors , de elegem van abból , hogy állandóan aggódsz ! Miután összeházasodun k el szeretnélek vinni titeket innen . Olyan helyre ahol , sem anyádék sem más problémák miatt nem kel aggódnunk . 
  • Édesem ez egy remek ötlet ! Amugy , már a ruhám is megvan . 
  • Ó , ennek nagyon örülök és , hogy érzed fel tudsz kelni ? Fáj még a hasad ? 
  • Nem mostmár nem fáj . És igen fel tudok kelni .  - mondta szerelmem majd kikelt az ágyból . Sikerült neki és még csak nem is szédült meg . 
  • Látod már kutya bajom . Főleg , hogy ilyen jó hírt mondtál . Már én is gondolkodtam rajta , hogy menjünk el Mystic Fallsból . Könnyebb lesz így mindhármunknak .
  • Egyet értek . Már alig várom , hogy itthagyjam ezt a várost . - mondtam neki 
  • Na akkor mikor házasodunk ? - kérdeztem 
  • Hát először is hívni kellene valakit aki összead minket , kaját is kellene szerezni , és persze azért kellene egy kis vendégsereget is toborozni . - mondta 
  • Oké , oké rádhagyom , csak egyet kérek anyádékat ne hívjuk meg . 
  • Nyugi szándékomban sem volt . - mondta Szerelmem mosolyogva 



1 megjegyzés:

  1. Oooooouuuu :)) :)) :)) éljen!!!!!!! ^^ ^^ Meglesz már most az esküvő ;) olyan boldog vagyok :))) olyan édes Damon és Lora :» :} annyira várom már a kövi részt ^^ ^^ kivàncsi vagyok az esküvőre ... Hogy Caroline mit fog szolni h nincs meghivva xDD amugy jòl is teszi az "ifju pàr" hogy nem hivjàk meg Carolinet és Tylert..még a végén mindent elrontanànak -.- .... Viszont attol félek,h Klaus pont az esküvőt fogja tönkre tenni :(( kár lenne .. Most h olyan boldogok Loráék ^^ ^^ juuuujjj de jooo ¡¡!!!! Csak Klaus meg Caroline ..... Két minden lébe kanál :// remélem jo lesz az esküvőő ^^ ^^ ^^
    Bius
    Ui: siess a kövi résszel !! :) de tanulj iss :p
    Ui utóiratja: nagyon joooo :3 :)

    VálaszTörlés