2012. november 1., csütörtök

Hosszú idő után végre friss ! 2 . évad 8 . fejezet


2. évad  8 . fejezet :
Sziasztok ! Nem is szaporítanám a szót . Jó olvasást mindenkinek :)
 

Elena szemszöge :


Olyan jó volt megismerni Lorát . Tiszta Caroline . Nemcsak külsőre , de belsőre is nagyon hasonlít az édesanyjára . Csak szeretni lehet . Mikor bemutatkoztam neki féltem , hisz nem tudtam mit halott előtte rólam . A félelmem be is bizonyosodott , amikor rákérdezett Damon és az én kapcsolatomra .  Erre én elmondtam neki az igazat , hogy én csak Stefant szeretem . Bemutattam neki az én kis angyalomat is . Nagyon tetszettek egymásnak , olyan aranyosak voltak . Lora azt mondta a kis drágámnak , hogy mutat neki pár dolgot . Én megengedtem , de  mondtam , hogy siessenek , mert Stefan már biztos aggódik értünk . Hagytam a fiatalokat szórakozni , addig lementem Carolinehoz beszélgetni .

  • Na mi jót csinálsz ? – kérdeztem tőle
  • Vacsorát , na és hol hagytad Lottit ? – kérdezte
  • Lora játszik vele .
  • Legalább vele jóban van . Senkivel nem áll szóba . Főleg velem nem . Nagyon haragszik rám , amiért eltiltottam Damontól .
  • Majd megbékél , hidd el . Amúgy meg ne csodálkozz ugyanolyan a természete mint neked , Makacs , mint az öszvér .
  • Azt észrevettem , de attól még nem kellene így viselkednie . Mióta visszakaptam egyszer sem beszélt velem normálisan .
  • Majd megnyugszik és rájön te csak a legjobbat akarod neki . – mondtam majd sikítást halottunk Lora szobája felől .
Azonnal felrohantunk , de Lora bezárkózott a fürdőszobába . Nem akart kijönni hiába kértük , majd egyszercsak kijött . Nagyon megvolt  rémülve és csak úgy fojtak a könnyei .


Lora szemszöge :


Ezt nem hiszem el , nem elég hogy a drágalátos anyám eltiltott Damontól  még ez is .  Rá se mertem nézni a karomra , tudtam jól ki tehette .  De net más választásom , hisz valahogy el kelett mulasztanom a vérzést . 

Drágaságom ,  remélem nem felejetettél el engem . Ugyanis én még nem felejtettelek el téged .
Csókol  a te szerető apukád Klaus 

Legszívesebben a saját bőrömet nyúztam volna le . Észre sem vettem , de már hang nélkül zokogtam . Miért pont velem történik ez . Annyit szenvedtem már nem lehetnék végre egy kicsit boldog . ? Ez olyan nagy kérés lenne  . ? Anyám és Elena egyre jobban dörömböltek az ajtómon ezért muszály volt kimennem . Miután kimentem elmeséltem mi történt .

  • Mutasd – kérte Caroline
Megmutattam a sebet majd Elena ellátta . Lefertőtlenítette és bekötötte . Majd Caroline összehívta a bandát . Addig én felmentem egy kicsit lepihenni .

1 órával később :
Lora szemszöge : 


Nem túl sokat de aludtam . Hangokra ébredtem vagyis inkább kiabálásra . Amint felvettem a köntösömet azonnal lementem . Már a lépcső alján voltam amikor megpillantottam őt . Azonnal rohanni kezdtem felé , majd karjaiba ugrottam .

  • Damon – csak ennyit tudtam kinyögni majd megcsókoltam .
Ő pedig visszacsókolt , akkora hévvel hogy azt hittem menten felgyulladok . Azomban véget kellett ennek a csodás tevékenységnek vetnünk mert már egyesek igencsak köszörülték a torkukat .

  • Mit keresel itt ? – kérdeztem tőle
  • Anyád hívott , de nem mondta miért csak azt , hogy azonnal jöjjünk és hogy veled kapcsolatos . – mondta szerelmem
  • Mutasd meg nekik Drágám ! – mondta Caroline
  • Mire levettem a karomról a kötést . Majd ránéztem Damonra aki iszonyat dühös képet vágott .
  • Na most megyek és megkeresem azt a rohadékot , és kicsinálom . Nem teszi zsebre amit tőlem kap . – mondta kiabálva Damon
  • Azonnal megfogtam a kezét . Ezzel próbáltam lenyugtatni . Valamilyen szinten sikerült is , de nem tartott sokáig . Ugyanis megszólalt Stefan .
  • Damon már megint fejjel rohannál a falnak . Nem csinálhatod ezt . Klaus most egyenlőre elment , reméljük hogy nem fog egyenlőre bántani minket .
Erre a mondatára Damon kirántotta a kezét kezeim közül és elkezdett fel alá járkálni a nappaliban .

  • Most komolyan ennyire hülye vagy Stefan , vagy csak megjátszod ?  Hát nem látod mit művelt Lorával ?  Nem bánthatja őt senki bűntetlenül . – jelentette ki
  • Rendben én értem de fogd vissza magad ! Hisz ő is vámpír ez könnyen begyógyul . – mondta Stefan
Hát azért köszi gondoltam magamban . Nem tudom mit szólna ha Elenával történne ugyanez . ? Viszont Damon akkor sem csinálhat őrültséget .

  • Stefannak igaza van – mondtam bár fel annyira nem értettem vele egyet
  • Mit mondtál ? – kérdezte Damon
  • Igaza van . Nem csinálhatunk őrültséget . Meg kell értened , nem akarom , hogy bajod essen .
  • Hülyeségeket beszélsz ! – mondta
Ekkor telt be a pohár . Mindenkitől elnézést kérve húztam ki szerelmem a  konyhába .

  • Remélem nem gondoltad komolyan amit mondtál ? – kérdeztem tőle dühösen
  • Most haragszol rám ?
  • Nagyon jól látod a helyzetet ! Szóval ?
  • Ha azt mondom , hogy nem kapok egy csókot ? – kérdezte huncutan
  • Ezt nem játszhatod Damon . Azt hiszed ezzel minden el van intézve . Mert nincs .
  • Drágám , ne haragudj . Nem gondoltam komolyan , csak aggódom érted . Nagyon szeretlek és nem akarlak elveszíteni .
  • Tudom – mondtam majd odamentem hozzá és a karjaiba bújtam
  • Szeretlek – mondta majd megcsókolt
  • Én is szeretlek – suttogtam csókunk közben
Csókunk egyre hevesebb lett majd Damon kezét már a köntösöm alatt éreztem meg . Elkezdte felfelé csúsztatni rajtam a köntöst . Viszont muszály volt megállítanom , mert a nappaliban vendégek voltak .

  • Drágám , nem állítanálak meg ha nem lennének a másik szobában , de most muszály abba hagynunk .
  • Tudom , de olyan nehéz . – mondta miközben tovább csókolta a nyakam
  • Ne csináld – suttogtam  Tudod mit , megkérem anyámat küldje el a többieket és akár folytathatjuk is amit elkezdtünk . Csak már a szobámban .
  • Rendben kisasszony . – mondta majd egy utolsó csókot adott .
Miután kimentünk még beszéltünk egy keveset majd megkértem Carolinet , hogy majd később beszéljük meg a dolgokat .

  • Stefan majd holnap beszéljük ezt meg jó ? Lora szeretne pihenni  .
  • ·         Igen rendben mondta Stefan majd elindultak  . Mikor már csak a szüleim és én maradtunk a házban jóéjszakát kívántam és elmentem a szobámba . Ahogy beléptem már Damon várt rám .
  • ·         Drágám !!! mit szolnál ha elugranánk a grillbe és szórakoznánk egy kicsit ?- Kérdezte szerelmem .
  • ·         Oké mért ne ? –Mondtam
  • ·         Akkor menjünk mondta majd felkapott a karjaiba és kiugrott velem  az ablakomon .
  • ·         Ohhh milyen lovagias köszönöm mondtam majd letett a földre .
  • ·         Neked bármit mondta majd meg puszilta a homlokom .
  • ·         Édes vagy !!!  -mondtam majd elindultunk.
·         Útközben végig magamon éreztem kedvesem pillantását. Nem sokkal később meg is érkeztünk majd kinyitotta nekem az ajtót és bementünk . Majd rögtön a pulthoz mentünk . Rendeltünk 2 Bourbont .

  • ·         Annyira hiányoztál drágám . Mondtam majd megcsókoltam szerelmemet .
  • ·         Te még annál is jobban suttogta ajkaimra majd elmélyítette csókunkat .
  • ·         Azt te csak hiszed mosolyogtam a csókba szeretlek .
  • ·         Én is szeretlek mondta majd félbe hagytuk a csókot és megittuk a rendelt italunkat .
  • ·         Most pedig hölgyem felkérhetném egy táncra ? –Kérdezte szerelmem
  • ·         Örömmel uram !!! Ahogy ezt kimondta a derekamnál fogva lerántott a székről majd elkezdtünk táncolni .
  • ·         Drágám !! mit szólnál ha csinálnánk egy kis műsort a grillnek ? –Kérdezte Damon huncutan
  • ·         Hogy is gondolod ? –Rántott magához egy újabb csókra .
  • ·         És ehhez mit szólsz simítottam végig az oldalán .
  • ·         Hmmmmm nem rossz nyögte de szerintem tudunk mi még jobbat is . –Mondta huncutan vigyorogva.
  • ·         Majd még jobban magához rántott és már a térdemet kezdte el felhúzni .
  • ·         Imádlak majd magamhoz rántottam egy újabb csókra .
  • ·         Én is mondtam majd elmélyítettem a csókunkat .
  • ·         Viszont mi tudjuk ezt jobban is .- Mondta
  • ·         Igazán ? – Kérdeztem huncutan majd benyúltam az ingje alá és végigsimítottam izmos felsőtesten .
  • ·         Mire nyögött és morgott egyszerre . Majd még közelebb húzott magához már egy porszem sem fért meg közöttünk. Még soha nem volt részem ennyire erotikus táncban . Gondoltam már ha egyszer élünk a kezemet rá tettem Damon combjaira majd végig simítottam rajta egészen az ágyékig .
  • ·         Lora ezt most hagyd abba mert különben itt helyben leteperlek és magamévá teszlek .
  • ·         Mondta szerelmem vágytól fűtve miközben kezeimet elvéve ágyékáról belecsókolt tenyerembe .
  • ·         Oké bocsi csak el ragadott a hév .
  • ·         Ne kérj bocsánatot szerintem menjünk haza oké ? – Kérdezte .
  • ·         Persze mondtam .

Damon szemszöge : 


Huu hát erre azért nem számítottam Lorától .Szerelmem nagyon meglepet . Egyszerűen teljesen feltüzelt .Komolyan gondoltam amikor lealítottam .Ugyanis nagyon kicsi kellett hogy ott helyben magamévá tegyem . De most haza fele tartunk . Éppen az autóban ültünk. Muszáj volt megkérdeznem honnan jött az ötlet .

  • ·         Drágám ez most mi volt az előbb?-Kérdeztem .
  • ·         Nagyon hiányoztál ennyi.
  • ·         Értem .
  • ·         És megleptelek ?
  • ·         Az nem kifejezés . –Mondta majd huncutan elmosolyodót
  • ·         Mikor megérkeztünk kiszálltunk .- Kinyitottam neki az ajtót.
  • ·         Ohh köszönöm uram mondta majd adott egy puszit a számra .
  • ·         Önnek bármit mondtam majd magamhoz rántottam és szenvedélyesen megcsókoltam .
·         A csókunk után bementünk a házba . Majd megkérdeztem mit csináljunk.

  • ·         Hát szerintem folytathatnánk amit a grillben elkezdtünk .- Mondta huncuttan Lora.
  • ·         Ajjajj van egy gond .
  • Drágám rossz a memóriám és sajnos nem emlékszem mit csináltunk a grillben .
  • ·         Talán emlékeztethetlek rá mit szólsz hozzá ?
  • Ezt mondta majd oda húzott magához és szenvedélyesen megcsókolt .Szerelem ,  vágy , tűz , gyengédség . Én is viszonoztam ugyan ilyen hevességgel. Azt akartam hogy tudja hogy szeretem . A csókunk közbe a feneke alá nyúlva megemeltem majd felraktam a legközelebbi szekrényre .
  • ·         Ne menjünk inkább a szobába ? –Kérdeztem Lorát  miközben a nyakát csókolgattam .
  • ·         Nem itt akarom . –Mondta

Egész este és éjszaka kényeztettük egymást . Újra és újra a magamévá tettem .  És mindvégig azt éreztem , hogy soha nem tudok majd betelni ezzel a nővel .

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Jó volt a fejezet, tetszett. Annak pedig külön örültem, hogy Damon és Lora végre megint együtt lehetnek és Caroline beengedte Damont a házban, Lora pedig kimehetett. Remélem, hogy ki tudnak találni valamit, hogy nyugodt legyen az életük. A folytatásra pedig kíváncsi vagyok, így várom :)

    VálaszTörlés