2012. november 16., péntek

2 . évad 9 . fejezet

Sziasztok !
Meghoztam az új fejezetet ! Megint késtem egy kicsit . De nézzétek el nekem , rengeteg a tanulni valóm :)  
De meghoztam és remélem , hogy tetszik :)



A meglepetés !

Damon szemszöge: 



Egyszerűen fenomenális volt a tegnap éjszaka . Soha nem láttam még Lorát ilyennek . Ő a mindenem , az életem és bármi áron megvédem Klaustól . Most is itt szuszog a mellkasomon . Olyan megnyugtató . Csak nézem, és nem tudok betelni a látvánnyal . Majd egyszer csak elkezdett mocorogni és kinyitotta a szemét .

  • Jó reggelt Álomszuszék! – köszöntem neki
  • Jó reg… - mondta volna, de nem bírta befejezni a mondatot.
  • Rögtön kiszaladt a mosdóba.  Csak azt halottam, hogy egyfolytában öklendezik. Nagyon megijedtem. Muszáj volt bekopognom, hátha tudok segíteni.
  • Drágám minden rendben? – kérdeztem tőle
  • Igen, persze semmi gond. Mindjárt megyek, addig csinálnál egy kis reggelit?
  • Igen, de biztos, hogy jól vagy?
  • Igen, nem kell aggódnod – felelte

Lora szemszöge: 



Nem értem honnan jött ez a rosszullét, de kit érdekel. Hisz Damon végre újra mellettem van, ami mindennél többet jelent számomra. Miután fogat mostam és felöltöztem lementem szerelmemhez. Mikor meglátott rögtön odajött és átölelt majd adott egy csókot .

  • Már jobban vagy Drágám?
  • Persze sokkal, de egy újabb csóktól még jobban lennék .
  • Mire kimondtam , ő már hajolt is a számhoz egy újabbra . Ezt még eljátszottam kétszer legalább . Azonban elkezdett hangosan korogni a hasam , amit persze szerelmem is meghallott .
  • Csak nem éhes itt valaki?
  • Bocsi, de azt kell mondanom, hogy igen .
  • Na akkor együnk , csináltam egy kis rántottát . – mondta
  • Az nagyon klassz . Köszönöm
  • Neked bármit édes. – mondta majd egy újabb csókot lehelt a számra.
  • Majd elkezdtünk reggelizni . Reggeli közben végig egymást néztük és beszélgettünk . Azonban az idilli pillanatot egy csengetés zavarta meg .
  • Megyek, nyitom – mondta Damon
Én pedig addig elkezdtem mosogatni.

  • Hello Damon! Nem láttad esetleg Lorát? – kérdezte Caroline
Ezt nem hiszem el . Tuti , hogy most hazaráncigálnak, és nem engednek ki egy életre .

  • Nem, nem láttam kedves Caroline. Miért talán nincs otthon? – kérdezte Damon  
  • Ugyan Damon ismerlek és a lányomat is és tudom , hogy itt van nálad és azt is , hogy este mit műveltetek a Grillben . A folytatásról pedig tudni sem akarok . Na, szóval , hol van az én Drága lányom ? 
Nincs mit tenni muszáj kimennem. De úgysem hagyom, hogy megint bezárjanak.

  • Itt vagyok. Mentem én is az ajtóhoz.
  • Hát kisasszony, ha már így előkerültél nyomás hazafelé.
  • Nem megy sehova. Ő már hozzám tartozik. Nem engedem, hogy megint elszakítsátok tőlem.  – mondta idegesen Damon
  • Egyet értek Damonnal nem megyek sehova. – mondtam már én is idegesen. Nem tudom, mit képzel magáról az állítólagos anyám, hogy csak úgy parancsolgat. Az idegességtől megint elkezdett fájni a hasam és a fejem is megfájdult.
  • Kicsim jól vagy? – kérdezte szerelmem aggódva
  • Igen, de még jobban lennék, ha eltűnnél – mutattam Caroline felé
  • Mondtam már, hogy nem megyek el nélküled.
  • Elegem van ebből az egészből, nem hiszem el, hogy képtelen vagy felfogni nem megyek sehova. Értsd már meg. Szinte már üvöltöttem, majd felrohantam a szobámba.
  • Engedj Damon, had beszéljek vele – halottam még anyám hangját.
  • Rendben egy feltétellel, ha nem veszitek el tőlem. 
  • Oké megígérem.
  • Akkor menj. – halottam amint elindult anyám a lépcsőn. Nem kellett sokáig jönnie ugyanis a lépcsőfordulónál tovább nem jutottam.
  • Mi a baj Lora? – kérdezte
  • Te vagy a baj – mondtam már sírva
  • Beszéljük meg kérlek. Nyúlt a kezem után, amivel erősen szorongattam a korlátot, ugyanis ha azt nem fogom, tuti a földre zuhanok, már akkora volt a fájdalom.
  • Nem - rántottam el tőle a kezem. Azonban sajnos ez nem volt túl jó ötlet, mert a következő pillanatban már csak anyám ijedt arcát, majd a sötétséget láttam. Nem tudom mennyi ideig voltam eszméletlen, de elég soknak tűnt, majd egyszer csak meghallottam szerelmem hangját.
  • Lora ébredj! Kérlek, ne tedd ezt velem.
  • Kicsim ébredj - halottam meg Caroline hangját 
  • Mi történt? - kérdeztem suttogva 
  • Leestél a lépcsőn. De adtam vért - mondta Damon 
  • Kicsim sajnálom, nem akartam ezt csak azt akartam, hogy meghallgass!  Még Damonnak is megmondtam, hogy vele maradhatsz. 
  • Értem akkor miért kellet az a színjáték az ajtóban  hmm? - kérdeztem idegesen 
  • Nyugodj meg Drágám! - nyugtatgatott szerelmem 
  • Még mindig nem érzem jól magam. Segítesz felkelni? - kérdeztem Damontól
  • Persze gyere - mondta majd a karjaiba vett és lerakott a földre 
  • Köszönöm, most pedig elkísérnél a mosdóba? 
  • Hogyne, na, gyere - mondta majd elindultunk ezzel otthagyva  Carolinet a nappaliban.
  • Damon így sosem érünk oda - mondtam szinte könyörögve 
  • Szolgálatára hölgyem - mondta majd felkapott a karjába és felvitt a fürdőszobába 
  • Köszönöm, nélküled semmire sem mentem volna. 
  • Neked bármit.
  • Szeretlek - mondtam, de mivel egyre rosszabbul  voltam ezért muszáj volt kiküldenem. 
  • Drágám kimennél, mert szükségem van pár percre. 
  • Nem szívesen hagylak magadra! - mondta Viszont én már olyan rosszul voltam, hogy nem érdekelt  Damon látja vagy sem a mosdó fölé görnyedtem és hánytam. 
  • Lora kicsim, ne csináld ezt! 
Éreztem, hogy végig simogatta a hátam, de egy újabb rosszullét jött.  Olyan negyed órával később tudtam csak megszólalni.

  • Nem kellett volna , hogy végig nézd - suttogtam neki . Ugyanis többre nem volt erőm . 
  • Ne butáskodj, Szeretlek és féltelek . Muszáj, elmennünk Bonniehoz , ő majd kideríti mi ez az egész . ?
  • Biztos jó ötlet ez? – kérdeztem miközben feltápászkodtam és megmostam az arcom.
  • Igen, de miért kérdezed?
  • Azért mert nem vagyok vele jóban és te sem.  Az ő varázslata választott el minket. – mondtam miközben kimentem a fürdőből. Viszont ismét megszédültem, de szerencsére ott volt szerelmem és a karjaiba vett ma már sokadjára és az ágyba fektetett.
  • Határozottan komolyan gondolom. Te addig maradj, és pihenj addig idehozom a boszit.
  • Rendben. Szeretlek.
  • Én is szeretlek.

Damon szemszöge:


Lora egyre rosszabbul lett nem volt más választásom, segítséghez kellett fordulnom. Csak egy valaki jöhetett szóba a boszi. Miután elköszöntem szerelmemtől a szöszivel, akinek időközben elmondtam, hogy milyen állapotban van Lora elindultunk a Benett házhoz. Mikor a ház előtt voltunk Caroline megszólalt.

  • Inkább bemegyek én és elmondom mi a helyzet.
  • Nekem teljesen mindegy csak tudjuk meg mi a baja Lorának.
  • Te tényleg szereted a lányom igaz?
  • Igen, de ezt már rengetegszer elmondtam.
  • Sajnálom Damon most már elhiszem. Nem kételkedem többet az érzéseidben a lányom iránt. Mindjárt hozom Bonniet. Mi lenne, ha inkább visszamennél Lorához. Mi meg Bonnie autójával mennénk.
  • Köszönöm, ez egy jó ötlet. Akkor várlak titeket.
  • Oké akkor, szia.
  • Szia.
Miután Car kiszállt és elköszönt azonnal hajtottam vissza Lorához. Mikor megérkeztem felrohantam a szobánkba, de Lora nem volt ott. Hát ezt nem hiszem el, miért nem képes azt csinálni, amit mondok?

  • Lora Drágám hol vagy? – kiabáltam
  • Itt vagyok – szólt vissza
Lefutottam a konyhába és tényleg ott volt éppen valamit főzött.

  • Te mit csinálsz itt? Miért nem vagy az ágyban? – kérdeztem idegesen
  • Már nincs semmi bajom csak múló rosszullét volt. Gondoltam csinálok kaját, nagyon éhes vagyok.
  • De akkor sem szabadott volna felkelned, de amilyen makacs vagy tudom, hogy úgysem tudlak meggyőzni. Szóval mit főzöl? – kérdeztem most már higattabban.
  • Csak egy kis lasagnet.
  • Nagyon jó illata van. Biztos jól vagy?
  • Igen sokkal jobban.És hogy hogy nem hoztad Bonniet ?
  • Anyád beszél vele és együtt jönnek.
  • Pedig most már felesleges – mondta
  • Nem baj legalább rájövünk mi miatt volt . Na és mikor eszünk ? – kérdeztem
  • Még kb. 1 óra
  • Akkor addig gyere – mondtam majd felkaptam. Erre elkezdett sikítani.
  • Damon tegyél le! Birok magamtól is menni.
  • Tudom, de szeretem, ha a lehető legközelebb vagy!
  • Én is szeretem, de előbb had kapcsoljam le a kaját, mert úgyis odaég, ha mi felmegyünk. – mondta mosolyogva
Leraktam, de miután lekapcsolta a gázt ismét karjaimba vettem. Felvittem a szobánkba, majd leraktam az ágyunkra és betakargattam.

  • Mit szólnál egy kis filmnézéshez? – kérdeztem tőle
  • Nekem tökéletes – mondta
  • Oké akkor mit nézzünk?
  • Valami horrort.
  • Rendben. Beraktam valamit majd én is mellé bújtam.
  • Ez annyira jó – mondta a mellkasomra hajtva a fejét .
  • Szerintem is.
Annyira szeretem ezt a nőt. Az egész lényét. Minden perc vele maga a mennyország. Ezen gondolkoztam mialatt ő már a mellkasomon szuszogott. Még alvás közben is gyönyörű. Nem sokkal később már én is aludtam.


Lora szemszöge: 


Csengetés igen erre ébredtem. Nagy nehezen kiszabadultam Damon öleléséből. Láthatóan őt nem zavarta csak legyintett, hogy menjek majd pedig visszaaludt.

  • Megyek már – kiabáltam csak ne csengessen újra
Kinyitottam az ajtót anyám és valószínűleg Bonnie álltak előttem. Azért mondom ezt, mert nem ismertem még Bonniet. Csak hallottam már róla.

  • Sziasztok, gyertek be – mondtam nekik hisz számítottam rájuk.
  • Mi még nem találkoztunk, a nevem Bonnie Benett – mutatkozott be az előttem barna bőrű lány. Majd kezet nyújtott. Nem szívesen, de elfogadtam.
  • Szia, én pedig Lora vagyok, bár ezt már biztosan tudtad. Hisz te voltál, aki varázslattal bezárt. – mutatkoztam én is be neki.  Ki akartam húzni a kezem, de csak szorította tovább.
  • Engedj, el ez fáj! - kiáltottam, rá mert már egy ideje szorította a kezem.
  • Mi folyik itt? – jött le szerelmem a lépcsőn. 
Gondolom halotta a kiabálásom.Erre Bonnie elengedte a kezem, majd hátrálni kezdett.

  • Bocsi nem akartam, de láttam valamit ne haragudj.
  • Mit láttál?
  • Téged!
  • Engem? Mit láttál? – kérdeztem idegesen
  • Téged Lora terhesen!
  • Micsoda? – tették fel a kérdést szerelmem és anyám egyszerre
Én csak ledermedve álltam, hisz ez nem lehet.

  • Terhes vagy Lora – jelentette ki Bonnie.

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Jaj, annyira jó, hogy kisbabájuk lesz. Mikor elolvastam a rész nagyon örültem, hogy lesz egy kis Damon :) vagy Lora :) Már nagyon várom, hogy milyen lesz Lora kismamaként, ahogy azt is Damon apaként. Bár az is érdekel, hogy Klaus mit fog ehhez szólni, mert van egy olyan érzésem, hogy nem fogja sz nélkül hagyni. De a többiek reakciója is érdekel. Így várom a folytatást :) A fejezet pedig nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Judit !
      Nagyon szépen köszönöm a komidat :) Nagyon örülök , hogy tetszett :) És igen lesz beleszólása Klausnak ugyanis hamarosan visszatér :) A hétvégén hozom a következő fejezetet :)
      Még egyszer köszönöm :)
      Milió puszi : bianka

      Törlés