2012. július 3., kedd

2 . évad 3. fejezet

Sziasztok !!
Bocsia  késésért , most mentegetőzhetnék miért nem hoztam , de nincs értelme . A lényeg , hogy itt van !!
Remélem tetszik és mivel nyár van így igyekszem hamarabb hoznia a fejiket !!
Komikat kérek !! Millió puszi bianka


2 évad : 3 fejezet :

Klaus szemszöge :
Végre nem kell a lányomnak tekintenem Lorát . Ma  kitett magáért gyönyörűen festett abban a ruhában . Most pedig már  ő is megtudja hogy nem vagyok az apucikája . Jelenleg gyűlöl de teszek róla hogy megváltozzon a véleménye .
  • ·         Lora gyere ide ! – Kiabáltam neki . Van számodra ugyanis egy meglepetésem .
  • ·         Mit akarsz Klaus . Nem tettél már eléggé tönkre .
  • ·         Drágaságom még közel sem vagy tönkre téve hidd el . A játék még csak most kezdődik . – mondtam neki majd odarántottam magamhoz és megharaptam a bal karját  Felsikított a fájdalomtól . És elkezdett vigasztalhatatlanul sírni . Majd elájult . Felvettem a karjaimba és bevittem a szobájába .Lefektettem az ágyára . Remélem megtanulja hogy ezentúl engedelmeskednie kell nekem .Ugyanis nincs más választása . El fogom venni feleségül . És egyszer ő lesz a gyermekeim anya . A gyermekeim  pedig a legerősebb hibridek lesznek .

Lora szemszöge:
Miután Klaus megharapott iszonyatos fájdalmat éreztem . Fogalmam sincs miért van ez még nem éreztem ilyet . Arra sem emlékszem hogy kerültem a szobámba de  gondolom elájulhattam . Egyszer csak kopogást hallottam az ablakom felöl . Nehezen de sikerült odabotladoznom az ablakomhoz majd kinyitottam.  Damon állt velem szemben . Nagyon örültem hogy újra láthatom , de féltettem is hisz ha Klaus megtudja hogy itt van ő is megjárja ahogy én .
  • ·         Mit csinálsz itt ? – kérdeztem tőle . De még magam is meglepődtem milyen erőtlen volt a hangom .
  • ·         Mondtam hogy eljövők érted !
  • ·         Köszönöm de felesleges volt visszajönnöd nekem már úgyis mindegy ! – mondtam neki az igazságot . Bár ha lenne még időm szívesen vele  tartanák akárhová .  Hisz ő az egyetlen aki most igazán közel áll hozzám . 
  • ·         Ne mondj ilyet ! – mondta szomorúan
  • ·         Miért ne Damon az egész eddigi életem hazugság volt . Már az sem tudom ki vagyok . Akkor miért érdemes egyáltalán élnem .
  • ·         Azt nem tudom miért . De azt igen hogy kiért mondta majd közelebb hajolt és megcsókolt .Olyan volt számomra a csókja mintha egész életemben erre vártam volna . Úgy éreztem hazatértem . Erőtlenül ugyan de karjaim a nyaka köré fontam , ő pedig szorosan magához húzott . A végtelenségig folyattam volna ezt de egyre forróbbnak éreztem a bőröm és elöntötte a homlokomat a veríték . Hirtelen mintha az összes levegőm elfogyott volna . Majd egy pillanat alatt összeestem egyenesen Damon karjaiba. Nagyon aggodó képet vágott szegénykém .
  • ·         Mi a baj Lora ?- kérdezte
  • ·         Köszönöm Damon így legalább egy kis ideig fontos lehettem valakinek . –mondtam neki hisz láttam rajta hogy ő is érez irántam valamit . Én pedig már többet is mint gondoltam ugyanis én szeretem őt . Korai még ezt mondani de én úgy érzem tudnám őt szeretni . Viszont már nem fogom  megtudni hogy ő mit érez . Egyszer csak azt mondta hogy mutassam meg . Tudtam mire gondol így hát odatartottam neki a bal karomat ő pedig felhúzta rajta a köntösömet . És hát egy ronda harapásnyomot talált a karomon ami már eléggé felhólyagosodott .
  • ·         Az a mocsadék meg harapott !! – jelentette ki Damon .
  • ·         Igen épp ezért felesleges tovább az időt pazarolnod rám . Menj és éld tovább az életedet Damon . – mondtam ki a számomra legfájdalmasabb szavakat .
  • ·         Azt már nem . Nem engedem hogy meghalj .Lora nagyon fontos vagy nekem .Rengeteg dolgot nem tudsz rólam éppen ezért meg kell hogy ismerj , és én is meg kell hogy ismerjelek .Hosszú idő óta most érzek először . És ezt mind te váltottad ki belőlem .Úgyhogy ne mond nekem azt hogy hagyjalak meghalni mert nem teszem . –mondta Damon majd a karjaiba véve leugrottunk a kertbe .
  • ·         Mit csinálsz ?
  • ·         Elviszlek hozzám . És meggyógyítalak .Van egy boszorkány ismerősöm .Ráveszem hogy segítsen .
  • ·         És mi lesz Klaussal ? Vissza kell mennem hozzá .
  • ·         Azt már nem többet egy ujjal sem érhet hozzád Angyalom .
  • ·         Köszönöm Damon .-mondtam neki majd szorosan hozzábújtam . Amikor mellettem volt már a fájdalom is elviselhetetlen lett . Valószínű hogy ismét elaludhattam  ugyanis egy idegen szobában ébredtem . Mindenhol sötét volt a függönyök el voltak húzva . Szuszogást hallottam magam mellett . Így hát oldalra fordultam . És akkor megláttam Damont . Aludt ,olyan édes volt . Nem akartam felébreszteni , viszont muszáj volt innom . Ezért megpróbáltam felkelni . Nagy nehezen sikerült . Majd lebotorkáltam a lépcsőn .Gyönyörű volt a ház . Nem volt nehéz megtalálnom a konyhát  . Éppen töltöttem volna magamnak egy kis vizet ,azonban éppen akkor jött az óriási fájdalom . Leejtettem a poharat és már csak a sötétséget láttam . Megjelent előttem Klaus gúnyos arca amint azon nevet hogy én haldoklom .Majd valaki elkezdett szólongatni .
  • ·         Lora Úristen . Lora ébredj !!! – gyerünk ne hagy itt .
Halottam Damont de sajnos nem bírtam sem válaszolni  sem pedig a szemeimet kinyitni . Nem tudom mennyi idő telt el így .Majd egyszer csak kinyitottam a szemem .
  • ·         Szia Csipkerózsika . – köszönt Damon és egy puszit adott a homlokomra.
  • ·         Mi történt ?
  • ·         Azt én is szeretném tudni . Egyik percben még békésen alszunk egymás mellett aztán egyszer csak  csörömpölést hallok. Felébredtem te pedig nem voltál mellettem .Közlöm ezt még egyszer  ne merészeld megcsinálni , azt hittem Klaus elrabolt .Majd lesiettem és láttam hogy lent fekszel a konyhában a földön . Mért csináltad ? - kérdezte értetlenül
  • ·         Miután felébredtem láttam hogy alszol . Nem akartalak felébreszteni . Olyan aranyosan aludtál . Viszont nagyon szomjas voltam ezért lementem .Megtaláltam a konyhát és éppen inni akartam azután már semmire nem emlékszem . Csak arra hogy keltegetsz . Viszont Damon nem tennéd meg hogy felviszel nagyon fáradt vagyok .
  • ·         Hát persze . – mondta majd a karjaiba vett és elindult velem a szobája felé .
  • ·         Na és térjünk vissza az aranyosan alszol dologra . – mondta huncut mosollyal
  • ·         Ne szállj el magadtól .
  • Felértünk a szobába majd letett az ágyra . Annyira óvatosan tett le mintha porcelánbaba lennék .
  • ·         Damon félek .Nem akarom hogy fájjon .
  • ·         Ne félj Angyalom . Amíg engem látsz . Most pedig pihenj , magadra hagylak egy picit .
  • ·         Ne Damon maradj kérlek .
  • ·         Jó maradok - mondta majd befeküdt mellém .Feküdj ide - mutatott a mellkasára .
  • ·         Biztos nem zavar ?
  • ·         Dehogy , na gyere !
  • ·         Köszönöm
  • ·         Én köszönöm végre nem, vagyok egyedül .Ráadásul te egy igen gyönyörű társaság vagy .
  • ·         Ezt  bóknak veszem és én is köszönöm .Megvolt  a tervem és nagyon jó kis terv volt.
  • Megvárom míg elalszik és csak utána megyek vissza Klaushoz . Damon nem engedi meg , hogy visszamenjek , de ha nem teszem lehet sőt biztos megöli Damont . Azt pedig nem tudnám elviselni .Egy szemernyit sem aludtam amúgy is egyre rosszabbul voltam . Csak magamba fojtottam a fájdalom miatti sikolyokat .Miután Damon már elég mélyen elaludt  írtam neki egy levelet  .
Drága Damon!
Mikor ezt a levelet olvasod én már visszamentem Klaushoz .Nagyon sajnálom de ezt a lépést meg kell tennem . Tudom hogy most haragszol rám de kérlek bocsáss meg . Nagyon fogsz hiányozni .Viszont ha nem teszem meg ezt a lépést akkor bánthat téged vagy aki még közel áll hozzám . Ezt pedig egyáltalán nem akarom . Remélem ez még nem a végleges búcsú , és valaha még együtt lehetünk .Köszönök mindent amit értem tettél. Arra kérlek ne csinálj semmi butaságot. Nem akarom hogy bármi bajod essen .Ha ezután a levél után még látni akarsz és nem leszel rám mérges akkor esténként benézhetsz hozzám .Még egyszer ne haragudj .
A te angyalod Lora 

Letettem mellé az ágyra majd adtam az arcára egy puszit .Azután pedig elindultam .Nagyon fáradt voltam minden lépés nehéz volt .Vámpír sebességgel mentem a régi otthonomhoz . Mivel nem akartam a bejárati ajtón bemenni ezért az ablakhoz mentem és ahogy Damon én is azon keresztül jutottam be a lakásba . Befeküdtem az ágyba és rögtön elaludtam .

Damon szemszöge :
Annyira örültem hogy Lora megkért maradjak vele. Elmondta ő is hasonlóan érez irántam ,ami azt jelenti hogy talán hosszú idő után végre én is boldog lehetek , kockázatok nélkül . Gyorsan elaludtam  ,  hisz tudtam ő is mellettem van . Álmomban együtt voltunk .Csak ketten ,nem volt Klaus nem volt senki aki a boldogságunk útjába állhatna. Viszont az álmomnak gyorsan vége lett .Eljött a reggel ,felkeltem de Lora nem volt mellettem csak egy levél volt a helyére téve ahol este feküdt .

Drága Damon!
Mikor ezt a levelet olvasod én már visszamentem Klaushoz .Nagyon sajnálom de ezt a lépést meg kell tennem . Tudom hogy most haragszol rám de kérlek bocsáss meg . Nagyon fogsz hiányozni .Viszont ha nem teszem meg ezt a lépést akkor bánthat téged vagy aki még közel áll hozzám . Ezt pedig egyáltalán nem akarom . Remélem ez még nem a végleges búcsú , és valaha még együtt lehetünk .Köszönök mindent amit értem tettél. Arra kérlek ne csinálj semmi butaságot. Nem akarom hogy bármi bajod essen .Ha ezután a levél után még látni akarsz és nem leszel rám mérges akkor esténként benézhetsz hozzám .Még egyszer ne haragudj .
A te angyalod Lora 

A jó büdös életbe !! Lora miért tetted ? Segítettem volna , miért nem bíztál bennem ? Miért van az , hogy nekem ilyen nehéz boldognak lenni . Bezzeg a nyúlevő öcsikémnek , neki az ölébe pottyan a boldogság . Folyton ő jár jól . Mikor én lehetnék boldog , mindig közbejön valami . De ne is álmodj arról Lora , hogy feladom . Mi együtt leszünk .  Összehajtottam a levelet és letettem az asztalra . Felöltöztem , kiürítettem három tasak vért majd elindultam a drága öcsikémhez . Muszáj elmondanom nekik , hisz Elena rá tudja venni Bonniet , hogy segítsen  , ahogy annak idején Carolinnak is segített kiszabadulni Klaus fogságából . Öt perccel később már Stefanék ajtaján  kopogtattam .  Elena nyitott ajtót .
  • ·         Már megint te ? – kérdezte gúnyosan
  • ·         Neked is szia ! – mondtam neki
  • ·         Mit akarsz Damon , már soha nem hagysz minket békén ?
  • ·         Most nem vitatkozni jöttem , amúgy is én nyernék . Hanem van egy óriási hírem .
  • ·         Akkor most talán azt várod , hogy hívjalak be ? – kérdezte Elena
  • ·         Nekem mindegy de szerintem mindkettőnknek könnyebb lenne .
  • ·         Rendben van , de ígérd meg hogy nem háborgatsz majd minket . - kérte tőlem Elena
  • ·         Ígérem , csak segítsetek nekem .
  • ·         Akkor gyere be Damon - mondta ki a bűvös szót Elena
  • ·         Köszönöm , most pedig hol van Stefan ?- kérdeztem Elenát
  • ·         Fenn Scharlottal . Szólok neki addig ülj csak le !
  • ·         Rendben és Elena , Kösz !
  • ·         Minek köszönhetjük a látogatásodat Damon ? - kérdezte Stef
  • ·         Beszélnünk kell van egy óriási hírem .
  • ·         El is mondod vagy csak ülünk itt ? - kérdezte idegesen Stef
  • ·         Tudom ki Lora Michaelson valójában !
  • ·         Ezt , hogy érted ?  - kérdezte Stef értetlenül . Hozzátenném ez tőle nem volt nagy újdonság . Általában gyorsan elveszti a fonalat .
  • ·         Úgy , hogy Lora Michaelson igazából Lora Lilien Forbs  . Vagyis Lora Caroline és Tyler lánya .
  • ·         Most viccelsz Damon ? - kérdezte Elena
  • ·         Ez halálosan komoly ! - mondta
  • ·         Honnan veszed ezt ? - kérdezte Stefan
  • ·         Onnan , hogy maga Klaus mondta . Ugyanis egész végig azt mondta Lorának  , hogy ő az apja és Caroline pedig elhagyta . A bálon pedig bevalotta Lorának az igazat . Viszont van még valami .
  • ·         Mi az ? - kérdezték egyszerre
  • ·         Hát , hogy Klaus csak azért nem ölt meg engem  , mert megzsarolta Lorát , hogy vagy megöl vagy ha vele marad és akkor elenged . És hát Lora inkább vele maradt . Csakhogy engem mentsen . Klaus pedig megharapta . Sikerült elhoznom Klaustól , de ma reggel visszament . Csakhogy engem és a szeretteit mentse .
  • ·         Hát ez mesés most akkor megint Klaus karmai között van . - mondta ki Elena amit már én is tudtam .
  • ·         Igen és épp azért jöttem , segítenetek kell őt visszaszereznem . Nem hagyhatom , hogy az a mocsadék bántsa . Nem kérném tőletek a segítséget , ha egymagam vissza tudnám szerezni , de mivel ez lehetetlen így , kelletek ti is .
  • ·         Mivel Car lányáról van szó segítünk - mondta Elena
  • ·         Köszönöm .
  • ·         Damon beszélhetnénk ? - kérdezte Stef
  • ·         Beszéljünk ! - mondtam
  • ·         Én addig felmegyek  Scharlotthoz .  Viszont remélem tudod Damon  , hogy muszály elmondanunk Carolinéknak . - mondta Elena
  • ·         Tudom . Na mi van Stefan ? - kérdeztem
  • ·         Mi van köztetek Lorával ? - kérdezte Stef
  • ·         Semmi - mondtam hisz semmi köze a magánéletemhez .
  • ·         Ne hazudj Damon . Látszik rajtad , hogy nagyon aggódsz érte !
  • ·         Most mit vársz Stefan ? Hála neked Elena téged választott . Mindig te nyersz . De tudod mit igazad van féltem . És igen érzek iránta valamit . És minden vágyam , hogy újra a karjaim között tartsam . És ha sikerül nem is engedem el . Most örülsz ?  Végre nekem is kijárna egy kis boldogság , nem gondolod öcsi ? - kérdeztem már idegesen
  • ·         De igen .  Viszont remélem tudod , hogyha átvered akkor véglegesen összetöröd . Mert most , hogy megtudta az egész élete hazugság volt , már nagyon könnyen összetörik .
  • ·         Tudom és soha nem bántanám őt . - jelentettem ki
  • ·         Oké akkor most menjünk és mondjuk el Carolinenak a hírt .  - mondta Stefan  majd felment szólni Elenának . Jaj Lora már nagyon hiányzol .

Lora szemszöge :
Nagyon rosszul aludtam . Majd arra keltem , hogy valaki bejön a szobámba  , azt hittem Klaus az ezért , úgy csináltam , mint ha aludnék . Azonban mikor megláttam , hogy ki jött be rögtön megöleltem .

  • ·         Elijah bácsi
  • ·         Lora édesem mit tett veled Klaus ? - kérdezte félve
  • ·         Elijah bácsi nagyon fáj , miért hazudott nekem és miért tette ezt velem ? - kérdeztem de közben már zokogtam
  • ·         Csss ne sírj ! Itt vagyok . És nem tudom . Nick mindig is ilyen volt . Minket is csak azért támasztott fel a koporsókból  , hogy rád vigyázzunk . Azt mondta te vagy a lánya és , hogy ne engedjünk senkit  a közeledbe  .
  • ·         Most mit csináljak Elijah bácsi ? Nem mehetek sehova , mert akkor bántja Damont és akiket még szeretek . Pl : téged
  • Ráadásul azt mondta , hogy tervei vannak velem .
  • ·          Nem tudom Lora , de megpróbállak megvédeni . Viszont mi van Damonnal ? Honnan ismered ? - kérdezte Elijah bácsi
  • ·         Találkoztunk a Grillben , meg múltkor  a bálon is . Elijah bácsi nagyon tetszik nekem . És azt hiszem beleszerettem . És szerintem ő is érez irántam valamit . - mondtam ki az igazságot
  • ·         Drága Lora nem akarlak elszomorítani , de nem a legjobb fickóval kezdtél ! - mondta ki amitől féltem
  • ·         Miről beszélsz ? - kérdeztem félve
  • ·         Kincsem ,  Damon nem szeret senkit saját magán kívül . Vagyis ez egy kicsit túlzás szeret , de állandóan ugyanazt a nőt . Régen még az 1860 - as években beleszeretett egy Katherine Pirce  nevű nőbe . Aki csúnyán kihasználta és igazából miatta is haltak meg a Salvatore fivérek . Aztán felbukkant Katherine hasonmása Elena Gilbert aki mellesleg ember és Damon szintén beleszeretett . Elena viszont ismét csak kihasználta , majd eldobta őt Stefanért az öccséért . Szóval ezzel azt akarom mondani , hogy Damon még mindig Katherint keresi a nőkben . Elenába is ezért szeretett bele , mert kiköpött mása Katherinnek . Ezért sajnos azt kell mondanom , ne várj tőle semmit . Mert ki fog használni . Egy ideig kellesz neki , utána pedig félredob , és szerintem ez jelenleg a veszteted okozná . Én csak jót akarok neked Lora .  - mondta Elijah bácsi miközben én már zokogtam .

Nem hiszem el végre boldog lehettem volna . Ő volt az én reménységem . És ez most szertefoszlott . Fogalmam sincs mit csináljak , hiszen én már beleszerettem . Ő pedig mint kiderült mindig is Katherint fogja szeretni vagy Elenát , mit tudom én . Az a lényeg , hogy akár mennyire is fáj el kell őt felejtenem . És valahogy túl kell élnem Klaus fogságában .
  • ·         Lora ne sírj . Gyere ide én vigyázok rád . Nem hagyom , hogy Nick bántson . Nézz rám .  Várj csak hisz te vérzel !! - mondta ijedten
  • ·         Micsoda ? - kérdeztem hisz nem is éreztem sehol különösebb fájdalmat . Maximum csak a szívemben . Ami immár Damon miatt összetört !
  • ·         Az orrod és a füled is vérzik . - mondta
  • ·         A harapás . Olvastam róla , de annak nem ilyen tünetei vannak . - mondtam már én is félve .
  • ·         Nick megharapott . Uramisten , ha egy hibrid vérfarkasként megharap egy másik hibridet az nem ugyanaz mintha egy vérfarkas harapna meg egy vámpírt , hanem sokkal rosszabb . Ugyanis akit megharaptak az lassan gyengül le és a saját vérébe fullad bele . És nálad ez már elkezdődött Lora .  Szólok Nicknek muszáj adnia a véréből vagy késő lesz .
  • ·         Köszönöm , de szerintem nem tudod rábeszélni . És nem akarom , hogy bántson .
  • ·         Nem fog . Később visszajövök .
  •  
Annyira , de annyira fáradt voltam . Megtöröltem az orromat és a fülemet . Majd lefeküdtem . Arra ébredtem , hogy valaki simogatja az arcomat . Kinyitottam a szemem és megláttam Damont .
  • ·         Jó reggelt Angyalom ! – ébresztett Damon
  • ·         Neked is , mit szeretnél Damon ? – kérdeztem tőle idegesen
  • ·         Téged ! – mondta majd meg akart csókolni , de én elhúzódtam .
  • ·         Most elmennél ? Nem akarlak látni . Hazudtál nekem ! – mondtam neki
  • ·         Miről beszélsz  Lora én sosem hazudnék neked . Nagyon sápadt vagy ! Jól vagy ? – kérdezte aggódva
  • ·         Nem képzeld nem Damon . De  hazudtál , azt mondtad nekem , hogy érzel irántam valamit .
  • ·         Igen érzek ! De ne izgasd fel magad Lora ! – mondta
  • ·         Már , hogyne izgatnám hisz Damon én Szeretlek ! Amióta megláttalak én szeretlek ! Kimondtam jó , de most már mindegy . El kell felejtenem téged , hisz te sosem fogsz irántam így érezni . Te mindig is Katherint fogod szeretni  és Elenát . Tudd meg Damon én nem akarok 2 . vagy 3 . lenni .
  • ·         Te miről beszélsz  ? Ki beszélt neked Katherinről vagy Elenáról ? Ugyanis az a valaki kifelejtette , hogy engem mindketten jól átvertek és eldobtak .
  • ·         De igen is említette csak , hogy azt is említette , hogy te mindenkiben őt keresed . Csakhogy én nem vagyok egyik sem Damon . - mondtam már zokogva .
  • ·         Tudom Lora tudom , és éppen ezért Szeretlek !! – mondta ki halkan
  • ·         Mit mondtál ? – kérdeztem
  • ·         Szeretlek Lora és nem akarlak elveszíteni !!  Mióta megláttalak a Grillben , a csókunk óta , tudom , hogy kellesz nekem !
  • ·         Hazudsz Damon , nem hiszek neked ! Miért is hinnék ?- kérdeztem zokogva
  • ·         Ezért -  mondta majd szenvedélyesen megcsókolt .
Hiába akartam megszakítani a csókunkat egyszerűen nem bírtam . Úgy vonzott magához mint  a mágnes .
  • ·          Most már elhiszed ? kérdezte miután megszakította a csókot .
  • ·         Nem is tudom esetleg még győzködhetnél egy kicsit !- mondtam neki huncutan
  • ·         Ezer örömmel . – mondta majd ismét megcsókolt . Éreztem , hogy ez a csók más mint  a többi . Tele volt érzelemmel és szenvedéllyel .
  • ·         Mi ez ? kérdezte megszakítva a csókunkat . Lora jézusom . Hiszen te vérzel ! – mondta aggódva Damon
  • ·         Mi ? – mondtam majd elkezdtem köhögni . Vért köhögtem fel amitől az egész ágyneműm tiszta vér lett . Teljesen legyengülve omlottam Damon ölébe .
  • ·         Lora csak ezt ne ! Most , hogy segítsek ? Bármit megteszek ! – mondta aggódva
  • ·         SSSSzzzzóljj E Elijahnak . K Klaus vvére kkell !! – mondtam szaggatottan

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Hát Damon és Lora annyira aranyosak együtt, én személy szerint ezalatt a pár rész alatt nagyon megkedveltem őket. Remélem Elijah tud segíteni és nem lesz semmi baj sem.

    Klaustól nem volt szép amit tett, de még így se tudom nem kedvelni a karakterét, mindig találok rá kibúvót, hogy gonoszságában is imádni való legyen a történetedben. :)

    Nagyon tetszett a rész, még sok-sok ilyet írj/írjatok nekünk. A folytatást pedig már izgatottan várom :)

    VálaszTörlés
  2. Szia drágám!!!!

    Most nagyon rohadék Klaus bocsi a beszédért de meg harapta Lorát és ez nagyon rosszul eset. Damon nagyon édes volt amikor segíteni próbált neki . Tényleg látszik rajta hogy szereti nagyon édes. Elijah mint mindig nagyon aranyos volt de nem szabadott volna Damont ennyire leírnia . Egy picit sajnáltam hogy állandóan pofára esik . A vége csoda szép volt már mint amikor bevallották egymásnak hogy szeretik . REMÉLEM MIHAMARABB MEG GYÓGYUL LORA. Siess a kövivel . Emily <3

    VálaszTörlés