2012. május 17., csütörtök

14 . fejezet ( befejező rész )


14. fejezet :

Caroline szemszöge :

Siettünk volna át a nekünk fenntartott kijáraton Elenáékhoz amikor meg történt amitől a legjobban féltem .
  •       Meglepetés ! Azt hittétek átverhettek –mondta Klaus elállva az utunkat .
Annyira megijedtem komolyan azt hittem ott szülök meg menten . Éreztem , egész este tudtam hogy rá fog  valahogy jönni .
  • ·         Na mi van kedvesem elvitte a cica a nyelved ?- kérdezte tőlem Klaus
  • ·         Klaus egyszerűen csak  hagynál elmenni .
  • ·         Eszem ágában sincs!Te az enyém vagy ezt már nem egyszer elmondtam !
  • ·         Nem tudsz mást kitalálni. Már unalmas ez a szöveg .Te az enyém vagy . Nem hagyom hogy elmenj –gúnyolódott Damon .
  • ·         Neked nem osztottam lapot Salvatore ! Úgyhogy jobb ha kussolsz !
  • ·         Te pedig jobban tennéd ha nem beszél így ! Hát így illik beszélni egy úriembernek . Vagy mondjam úgy  hogy egy őskövületnek !
  • ·         Na most már elég Salvatore megbánod még hogy ilyen hangnemet engedtél meg magadnak !-mondta dühösen Klaus és neki rontott Damonnak !
  • ·         Caroline megyek segítek Damonak te pedig szaladj Elenával a Damon kocsijához várjatok egy kicsit . Ha nem érnénk oda 10 perc múlva tűzzetek el amilyen gyorsan csak tudtok .
  • ·         De Stefan !!
  • ·         Semmi de, és Car mond meg Elenának hogy szeretem .  Én ekkor már sírtam . Mi lesz ha miattam esik valami bajuk .
  • ·         Rendben megmondom. - Köszönöm Stefan
  • ·         Ne köszönj semmit most pedig fuss!
Oda futottam Elenához és elkezdtem magam után húzni . Nem akart jönni . Féltette Stefant .
  • ·         Car mit csinálsz mi lesz velük ? Nem hagyhatjuk itt őket ! Klaus végez velük ! – mondta barátnőm már zokogva .
  • ·         El ne sírj Stefan mondta hogy vigyelek az autóhoz ők is utánunk jönnek! –mondtam neki már én is majdnem sírva .
  • ·         Stefan ! – kiáltotta Elena kedvese nevét
  • ·         Fuss Elena menjetek Carrel amennyire messzire csak tudtok ! –kiabálta Stefan
  • ·         Szeretlek Stefan .- kiabálta El sírva.
  • ·         Én is szeretlek édesem most pedig fussatok ! –kiabálta Stefan
Elena nagyon nehezen végül rá vette magát és oda futottunk Damon kocsijához . Beültünk majd vártunk . Elena továbbra is csak sírt . Próbáltam vigasztalni de igazából fogalmam sincs hogy érezhet ugyanis nekem nincs szerelmem akit elveszíthetek .
  • ·         Nyugodj meg Elena , nem lesz semmi baj !
  • ·         Hogy lehetsz ennyire nyugodt hisz ott van Tyler is !
  • ·         Nem tudom miről beszélsz hisz fogalmam sincs ki az a Tyler ,viszont sokszor hallottam a nevét . Most már igazán elmondhatnád hogy kicsoda ?- mondtam Elnek
  • ·         Tényleg nem emlékszer rá?- kérdezte
  • ·         Nem miért talán kellene ?
  • ·         Igen hisz a gyerekeid apja és a te szerelmed . - jelentette ki
  • ·         Na jó ez valami vicc , én már semmit sem értek .
  • Mire ezt kimondtam iszonyatos fájdalmat éreztem a hasamban majd hangosan felkiáltottam .
  • ·         Mi a baj Car ? - kérdezte Elena aggódva
  • ·         Nem tudom de iszonyatosan fáj a hasam .
  • ·         Én már sejtem Car van egy rossz hírem . Megindult a szülés . – mondta Elena idegesen .
  • ·         Micsoda most  ? Ez nem lehet itt, nem . Most mit csináljunk El ?Csak nem szülhetek meg itt? – kérdeztem már sírva hisz nagyon fájt .
  • ·         Először is milyen gyakoriak a fájások ? – kérdezte El .
  • ·         Mi az El talán felcsaptál szülésznőnek ? – kérdeztem  majd mindketten elnevettük magunkat . Végre volt egy kis időm nevetni két fájás között.
  • ·         Hát olyan 15 percesek . De várj csak ! Mi ez a víz ez nem rég még nem volt itt ?
  • ·         Elfolyt a magzatvíz Car. - mondta Elena
  • ·         Uramisten Damon meg fog ölni  ha ezt meglátja. !!!
  • ·         Az biztos , de most Car hátra másznál végre . - kérte El
  • ·         Nem lehet Elena már több mint fél órája itt vagyunk mindjárt mennünk kell . Már így is nagyon régen el kellett volna mennünk. Stefan azt mondta hogy 10 percet várjunk rájuk aztán hajtsunk el amilyen gyorsan csak tudunk .
  • ·         Én nem megyünk sehová Car főleg nem Stefan nélkül . És szerintem te sem a kormánynál akarod megszülni a kicsiket ? Ugye jól gondoltam ?- kérdezte El .
  • ·         Nem de aaaa ez fájjjjj!!!!!!
Újabb fájás  ezt nem hiszem el iszonyatosan fájt mintha szét akartak volna belülről feszíteni .
  • ·         Nyugodj meg Car most pedig lélegezz mélyeket . És gyere szépen hátra . –parancsolt rám El .
  • ·         Rendben de ugye segítesz mert nagyon félek ? - kérdeztem
  • ·         Hát persze hogy segítek itt leszek végig ! – mondta Elena
 Nagy nehezen kiszálltam az autóból de majdnem elájultam azonban valaki elkapott .
  • ·         Istenem Tyler , siess fektesd hátra megindult nála a szülés . - mondta Elena Tylernek
  • ·         Hol vannak Stefanék ? – kérdezte El kétségbe esve
 Azonban már alig hallottam valamit a fájdalomtól . Tyler befektetett  óvatosan a hátsó ülésre majd egyre többen lettek körülöttem .
  • ·         Stefan jól vagytok ?  - kérdezte El .
  • ·         Igen de induljunk mer t nem sokáig tudtuk lefogni Klaust .
  • ·         Mi a szar van itt ? -  kérdezte idegesen Damon .
  • ·         Carnél megindult a szülés ! – mondta neki El.
  • ·         Most szívattok pont az én kocsimban akarja a kölykeit megszülni vagy mit csinálni ? Most mentettem meg a szép kis  hátsóját  erre így köszöni meg hogy szétcseszi a kocsimat ?
  • ·         Damon hagyd már húzzunk innen .- mondta idegesen Stefan
  • ·         Igaza van Stefannak Damon . Különben is ne beszélj így Carrel mert megbánod –védett meg azt hiszem Tyler .
·         Damon beült majd elindultunk , egy kis idő múlva megint hallottam hogy bosszankodik.
  • ·         Mi a szar ez ? - Kiáltott fel ! Én úgy hiszem még nem tartok ott hogy magam alá csináljak . Úgy hogy mégis elmondanátok mi ez ami miatt vizes az ülésem ? - kérdezte Damon idegesen
  • ·         Bocsi, én voltam – mondtam vagy is inkább suttogtam rekedtem . De nem volt szándékos .
  • ·         Jó de te veszel nekem egy új kocsit . - mondta Damon
  • ·         Jól van értettük de ne dumálj inkább vezess Damon – kiabálta Stefan .
  • ·         Legyetek már csöndben Car éppen szül . –mondta el most pedig nyugalomra van szüksége. Damon ha tudsz valahol állj félre mert így nem lehet semmit sem csinálni főleg nem szülést levezetni .
  • ·         Ne pattogj már drága Elena még véletlen ki hajítalak az autóból . –mondta idegesen Damon amúgy meg mindjárt megállok . 
Újabb fájás jött amitől komolyan szinte szétrepedt a hasam .
  • ·         El nagyon fáj nagyon kérlek segíts ! – könyörögtem Elenának .
  • ·         Car semmi baj tudom hogy fáj de már nincs sok hátra . Damon megállt úgy hogy nincs más teendőd mint nyomni . Gyerünk Car ha szólok akkor nyomj . - mondta Elena
Elena szemszöge :


Mondtam Carnek hogy amikor szólok nyomjon . Szegénykémnek nagy fájdalmai voltak . Erősek voltak a fájások , ezért is szóltam Damonnak hogy álljon meg . Hisz így nem lehet szülni .
  • ·         Figyelj Car most már megállt Damon úgy hogy ha szólok akkor nyomj . -  mondtam Carnek
Szinte láttam az arcán  mikor jön a következő fájás . Nem kellett sokat rá várni ,  jött is az újabb fájás .
  • ·         Car most pedig nyomj amilyen erősen csak tudsz . – mondtam neki .
Car elkezdett nyomni .
  • ·         Jól van nagyon ügyes vagy . Most pedig pihenhetsz de csak egy kicsit .
  • ·         Jesszus muszáj így összevérezned a kocsim ? – kérdezte gúnyosan Damon .
  • ·         Elég legyen már Damon nem unod még ? – kérdezte tőle Stefan nem elég szegény Carnek hogy óriási fájdalmai vannak még te is zaklatod ? Ha nem vagy képes befejezni akkor haza is mehetsz ! Megértettük egymást ? – kérdezte Stef Damontól idegesen .
  • ·         Jól van na abbahagyom . Még esetleg megérdeklődhetem , hogy meddig  tart ez az egész , csak hogy tudjam ? – kérdezte gúnyosan Damon
  • ·         Még kint sincs a baba feje  , úgyhogy még eltart egy ideig  . Viszont tehetnél egy szívességet , mégpedig azt , hogy befoghatnád végre . – mondtam neki már én is idegesen .
  • ·         Jól van na nem szólok egy szót sem . – mondta Damon
  • ·         Köszönöm .
Annyira idegesítő volt már Damon , egyfolytában csak gúnyolódott . Majd miután már én és Stefan is „szépen „ megkértük fogja be abba hagyta . Car egyre gyengébb lett , de a babák még mindig nem akartak megszületni . A fájások már szinte percenként jöttek .
  • ·         Gyerünk Car , nem adhatod fel ! Most nem , menni fog !! Nyomj Car , nyomj !!! Ez az nagyon ügyes vagy !! Már látom az egyik kicsi fejét ! Most egy óriásit kell nyomnod ! Menni fog ?
  • ·         I-igen – remegett a hangja
  • ·         Akkor nyomj , most Car ! – mondtam neki Rettentő ügyes vagy ! Megszületett az első kicsi aki kislány lett . Annyira gyönyörű volt . Igazi kis tündér . Megtöröltem majd odaadtam Bonnienak és ő pedig rátette Car mellkasára .
  • ·         Édes kicsi kincsem  Drága Lena .-mondtam Car majd megpuszilta a kicsi homlokát
  • ·         Ez lesz a neve ? – kérdeztem Cartől
  • ·         Igen Heather Lena Forbs – mondta ki boldogan
Miután Car kimondta a kicsi teljes nevét láttam Tyler arcán a csalódottságot . Persze mérhetetlenül  boldog is volt , de csalódott hisz Car egyáltalán nem emlékszik rá . Ez pedig a baba nevén is látszott . Hisz Car a Forbs  vezetéknevet adta Lenanak  , és nem a Lockwoodot . Ezen viszont nem volt időnk sokáig rágódni ugyanis már jött is a következő fájás .
  • ·         Gyerünk Car nyomj !!- adtam neki az utasítást
  • Addig amíg segítettem Carnek , addig átadtam Bonnienak a babát .
  • ·         Nagyon ügyes vagy , már látszik a fejecskéje , jöhet a következő nyomás ! Most pedig ismét egy nagyot kell nyomnod !! Gyerünk Car !!
A következő nyomás után meg is született az ikerpár másik tagja . Őt is megtöröltem majd szintén odaadtam  az újdonsült anyukának .
  • ·         Istenem , de gyönyörű vagy ! – mondta Caroline sírva . A te neved pedig Lora Lilien Forbs .
  • ·         Gratulálok Caroline valóban gyönyörűek !! – gratulált Stefan .
  • ·         Nyugodtan elindulhatunk már haza Damon ! – mondtam Damonnak aki csak tátott szájjal nézte a kicsiket .
  • ·         Na mi van a nagy vámpír macsónak elállt a lélegzete ? – kérdezte Car Damont   Később megfoghatod őket ha gondolod ? – mondta neki .
Erre Damon nem válaszolt semmit hanem rögtön indította az autót . 20 perccel később már a Salvatore birtokon voltunk . Segítettünk Carnek kiszállni az autóból. Tyler és Bonnie hozták a két kicsit míg Damon kint maradt kitakarítani a kocsit Carolinet felkísértük az egyik vendég szobába majd lementem neki egy kis vérért  . Miután megitta már sokkal jobban volt . Addig amíg nem sikerült neki vissza emlékezni Stefanék megengedték hogy maradhasson a babákkal együtt . A babákat odafektették mellé az ágyra . Olyan kis tündérek voltak , remélem az enyém is ennyire cuki lesz. 

Caroline szemszöge:


Elena adott nekem vért amitől egy kicsit jobban lettem .Nagyon megviselt a szülés de El segített amiért az örökkévalóságon át hálás leszek neki. Egy ideig a Salvatore panzióban maradunk a kicsikkel . Miután El kiment hogy egy kicsit tudjak pihenni Tyler bennmaradt .
  • ·         Caroline tudom hogy nem emlékszel de én nagyon szeretlek . - mondta Tyler
  • ·         Tyler én elhiszem de akkor sem ismerlek , adj nekem egy kis időt . Mivel megtudtam hogy te vagy Lena és Lil apja bármikor láthatod őket de én még magammal sem vagyok teljesen tisztában . Ne várd el hogy rögtön a karjaidba ugorjak . - mondtam neki
  • ·         Car én sosem várnám ezt tőled én megértelek . Csak tudod nagyon hiányoztál bárcsak emlékeznél mennyire szerettük egymást .De én majd emlékeztetlek rá amint jobban leszel elmegyünk a kicsikkel sétálni és  átbeszéljük a dolgokat . – mondta Tyler .
  • ·         Rendben  benne vagyok . Ha gondolod elviheted a kicsiket Elenához . Most szeretnék még egy picit pihenni .- mondtam neki  
  • ·         Persze hogy elviszem őket . – mondta majd adott neki egy puszit a homlokomra .Olyan aranyos volt .
Megpusziltam mindkét angyalkámat majd Tyler elvitte őket . Miután elmentek  rögtön el is aludtam . Álmaimban azonban ismét láttam Klaus önelégült képét . Egyszerűen nem tudok megszabadulni tőle még álmaimban is kísért . Próbáltam nem rá gondolni de nem sikerült egyre csak közeledett felém . Nem bírtam megmozdulni olyan volt mintha lebénultam volna . Mikor már elég közel volt akkor láttam csak meg hogy egy karót szorongat a kezében . Belém akarta szúrni de előtte belesúgott a fülembe . :
  • ·         Ha nem leszel az enyém akkor nem leszel másé sem . – suttogta majd belém szúrta a karót . Azonnal felriadtam . Épp kiakartam menni a szobából amikor csörgött a telefon .
  • ·         Halló!
  • ·         Szia édesem !Hogy vagy , szépet álmodtál ? - kérdezte az akitől mindennél jobban féltem
  • ·         Klaus ! Mit akarsz?
  • ·         Semmi különöset azon kívül hogy megnézted már a kicsiket ? Mert szerintem valamelyik kölyök hiányzik . - mondta önelégülten
  • ·         Mit tettél Klaus ? - kérdeztem tőle idegesen
  • ·         Nézd meg a kicsiket ! Báj ,báj édes .
Majd lerakta . Gyorsan felrohantam Elenáékhoz . Benéztem az ágyba ahol édesen aludt Lena azonban Lil sehol sem volt . Lerogytam a padlóra és csak sírtam .
  • ·         Elena gyertek gyorsan . – kiabáltam ahogy csak tudtam .Elenáék azonnal odasiettek hozzám . Én csak annyit tudtam nekik mondani hogy :
  • ·         Klaus elrabolta Lilt ! .- majd elájultam .

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Már vagy fél órája elolvastam a részt és azon gondolkodtam, hogy mit is írjak, mert a rész cselekményével nem volt problémám, remek volt ez a rész is. Tetszett ahogy Elenából szülésznő lett, ahogy az is, hogy Klaus visszavágott. Bár azt furcsálltam, hogy miért nem menekültek el a városból Caroline meg a többiek.

    Az utolsó három sor olvasásakor azt éreztem, hogy ez nem lehet, itt nem lehet lezárni ezt a történetet és nem folytatni tovább. Már terveim között szerepelt, hogy komi gyűjtésbe kezdek, hogy adjatok ki egy bónusz részt, de akkor látta, hogy pár perce kiírtad, hogy csak az első évadnak van vége. Így megnyugodtam, hogy egy ilyen befejezés után nem hagytok minket kétségek között. Mert meg kell, hogy mondjam csattanósra sikerült vége, amit mindig is szeretek, mert ilyenkor izgatottan várom, hogy mikor olvashatom a következő részt :)

    Szóval a második évadnál is rendszeres olvasóként számíthattok rám, ahogy a részekhez a komijimra is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Juditom !!
      Mint mindig Imádlak !! Annyira aranyos vagy hogy mindig komizol és már előre is köszönöm hogy ezentúl is számíthatunk rád !! Ez nagyon sokat jelent nekünk !! Carolinek azért nem menekültek el mert Carolinenak pihenésre volt szüksége !! Amúgy meg Klaus mindenféleképpen elrabolta volna valamelyik babát . Tökre meghatódtam amikor olvastam hogy még komi gyűjtésbe is kezdtél volna ha ez lett volna az utolsó fejezet !! És éppen ezért mert te és a többi olvasom adtok erőt nem hagyom abba !! Nagyon fontos a véleményed !! És amúgy is imádok írni !!
      Reméle ezután sem fogok csalódást okozni neked !!
      Hamarosan hozom a következő részt !! Addig is millió puszi és hatalmas ölelés bianka

      Törlés
  2. Szia Picinyem !

    Először is bocsánatot kérek , hogy csak most jövök , de nem voltam itthon 2 napig ugyanis az osztállyal kirándulni mentünk , amikor haza jöttem pedig nem volt erőm bekapcsolni a gépet . Másnap ünnepségen kellett részt vegyek , ahol szavalnom kellett !
    A rész csodálatosan jó volt és teljes mértékben egyet értek Judittal ! Klaus megint bakavart , de tudod , hogy nagy KLaus fan vagyok és egyszerűen imádom a pasast .
    Az utolsó pár mondat elolvasása után megharagudtam rád , hogy könyörgöm itt befejezni ?! De megnyugodott a lelkem és a gyenge idegzetem , mert elmondtad , hogy lesz 2 . évad . Jupiiii jééééé !!!!!:D
    Remélem a következő is ilyen érdekfeszítő lesz és remélem lesz még sok- sok Klausos jelenet !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drágaságom !!
      Semmi baj megértelek ! Remélem jól érezted magad !! A szavalás pedig biztos nagyon jól sikerült !! Én sem tudok amúgy Klausra haragudni !! Mert szintén Imádom !! Tudod hogy nem hagynám abba főleg mivel nagyon megszerettelek titeket és persze az írást és nem szeretnék nektek csalódást okozni !! Még rengeteg minden van a tarsolyomban !! Amit ki szeretnék magamból írni !! Hamarosan hozom az új részt addig is milió puszi és persze hatalmas mackóölelés !!!!!
      bianka

      Törlés
  3. Sziasztok életeim !!!!
    Imádtam . Azok a beszólások Damonnál hát kész de hát adta magát . Caroline kislány nevei nagyon édesek . Egy picit sajnáltam Tylert a nevek miatt meg hogy nem ismerte fel Caroline de remélem emlékezni fog rá . Viszont megnéztem volna hogy Damon hogy néz rá a kicsikre . A VÉGE pedig borzasztó nagyon sajnáltam Carolint de amikor felkelt az álomból már sejtettem hogy valami baj lesz . Imádtam az 1 évadot remélem 8 évadig meg sem állsz <3<3 Millió puszy Emily <3<3

    ui: Nagyon siess a kövivel <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drágaságom !!
      Nekem is nagyon bejöttek Damon beszólásai !! Imádok Damon szemszöget írni , tisztára bele tudom élni magam !! Tudok egy kicsit gonoszkodni !! Örülök hogy tetszenek a nevek !! Sokat gondolkodtam mi illene a babákhoz és mi tetszene Carolinnak !! Hidd el lesz még Caroline és Tyler boldog !! Hát igen a végén én is sajnáltam Carolinet .
      Nem sokára hozom a 2 . évad első részet szerintem szerdára vagy csütörtökre fel is rakom !!
      Csak győzzd kivárni !!
      Még egyszer köszönjük a bizalmat !!
      Millió és ezer puszi bianka

      Törlés