2013. július 8., hétfő

2. évad 13. fejezet második fele !

Sziasztok !
Sajnálom hogy ilyen sokáig eltűntem de rengeteg dolog volt az életemben ami miatt nem volt idő az írásra . A gépem is vacakolt .De visszatértem és gőzerővel irom a fejezeteket . Nem ígérek időpontot de mikor a hozom a következő fejezetet de munkálkodom rajta :)
Remélem még lesznek akik olvassák majd
Millió puszi Bianka






2 . évad 13 . fejezet folytatás :
Lora szemszöge :

Már 1 hónapja Elenáéknál lakom . Szeretek itt élni . Nagyon vigyáznak rám és persze igyekeznek elterelni a figyelmem . A pocakom már szépen gömbölyödik . Kevin szerint sokkal gyorsabban fejlődik a baba  mióta vérátömlesztést kapok . Én is erősebbnek érzem magam . Persze Damon hiánya még mindig fáj . De már csökkent a fájdalom  és igyekszem nem rá gondolni az én kicsikém miatt . Kevin is rengeteget segít , nagyon jó barátok lettünk . Mindenhova elkísér . Most is éppen a Mystic Falls- i gimibe tartunk . Ugyanis dolgozni szeretnék . Történelem tanárt keresnek . Mrs. Loockwood  azt mondta segít megkapni az állást .  Hát igen az anyám és az apám , itt kerülnek a képbe . Mióta Damon elment egyre sűrűben látogattak . Muszáj elviselnem őket , de továbbra is tartózkodóan viselkedem velük . És ez soha nem is fog megváltozni . Amíg nem fogadják el , hogy én Damont szeretem Örökkön Örökké .  Bárhova is sodor a sors .

  • Lora nagyon elbambultál ! Jól vagy ? – kérdezte Kevin
  • Igen persze – válaszoltam
  • Akkor jó , mert megérkeztünk – mondta majd kiszállt és kinyitotta az én ajtómat is .
  • Na gyere szépségem , keressük meg azt az igazgatót . – mondta mosolyogva
  • Én szépség , tiszta töltött galamb vagyok . De menjünk . – mondtam én is vigyorogva mire ő csak rázta a fejét .

Miután megtaláltuk az igazgatót megbeszéltünk mindent az állással kapcsolatban . Azt mondta tökéletesen alkalmas vagyok . Már holnap kezdhetek is . Alig várom hogy végre lefoglalhassam magam és ne Damonra gondoljak egyfolytában . Kevint elküldtem haza , mivel az igazgató még meg akarta mutatni az iskolát , meg be akarta mutatni a leendő diákjaimat .  A diákok kedvesen fogadtak úgyhogy nem lesz nehéz dolgom a beilleszkedéssel . A suli után elindultam a városba baba holmikat vásárolni . Miután a fél boltot felvásároltam felhívtam Stefant jöjjön értem .  Otthon mindent megmutattam Elenának odavolt a ruhácskákért . Majd felmentem fürdeni . Mikor kijöttem meghallottam a hogy csörög a telefonom . Ismeretlen számról hívtak ,mikor felvettem senki nem szólt bele .

  • Halló ki az ? –kérdeztem . Nem tudom honnan de mintha megéreztem volna hogy Damon lehet a vonal másik oldalán .
  • Damon te vagy az ? – kérdeztem. Semmi válasz.  De én folytattam . Damon ha te vagy az ,tudd ,hogy mindennél jobban szeretlek és a fiad is . Mindennap mesélek neki rólad . Ne add fel .Gyere vissza hozzánk .Mi várunk haza Szeretlek – mondtam sírva majd megszakadt a vonal .Tudtam, hogy szeret még minket csak is ezért hívhatott.


Damon szemszöge: 


Ez a hang , hogy képes még mindig szeretni ?. És azt mondta vár és mesél rólam a fiunknak . Bár ott lehetnék vele . Vagyis nem szabad ezt kívánnom , hisz veszélyes vagyok rájuk . Valahogy meg kell probálnom távol tartani Klaust Mystic Fallstól és Lorától .

  • Mit csinálsz Damon ? –kérdezte idegesen Klaus
  • Semmit –válaszoltam .
  • Engem nem versz át. Csak nem a drága feleséged hívtad ?
  • Mi közöd hozzá ? –kérdeztem dühösen
  • Nem lesz  többé a tied ezt garantálom . – mondta majd a  szemembe nézett és már csak az ürességet éreztem .
  • Most pedig idefigyelj  elfelejted Lorát  és a szerelmet amit iránta érzel  kikapcsolod az érzéseidet iránta  !! – mondta
  • Na barátom  most pedig keressünk pár embert akik csillapíthatják  az éhségünket.
  • Rendben – mondtam majd elindultunk.


Kevin szemszöge : 

Ez a nő kikészít . Nehezen bírom elviselni , hogy csak a barátjának tart .   Nem tudom elhinni , hogy volt képes egy ilyen undorító alakhoz feleségül menni .  De nem is érdekel . Most nincs itt úgyhogy igyekszem minél több időt Lorával tölteni . Meg fogom őt hódítani . Lehet , hogy még azt az alakot szereti , de idővel  úgyis az enyém lesz .  Minden alkalmat megragadok , hogy vele lehessek .   A gyerekét a sajátomként fogom szeretni .  Ha kell elviszem innen és boldogan élünk majd mint egy nagy család .

3 megjegyzés:

  1. Annyira, de annyira örülök, hogy hoztad az új részt!!!:D nem csalódtam, hisz ez is fantasztikus volz, komolyan, mintha egy rendes könyvet olvasnék!!:) nagyon remélem, hogy Kevin békén fogja hagyni Lorát!!! Várom a következőt! Xxx<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Selena !
      Nagyon szépen köszönöm ezeket a gyönyörű szavakat :) Komolyan meghatódtam , olyan boldog vagyok hogy ennyire tetszik amit írok :)<3 Pedig teljes mértékben kezdő vagyok az írás terén :)
      Annyit elárulok , hogy Kevin egyenlőre nem szándékozik szegény Lorát békén hagyni sőt ...... :)
      A többit majd meglátod :)

      Millió puszi Bianka

      Törlés
  2. Nagyon jó rész volt!!! Ügyes vagy!Öröm volt szemeimenek mikor megláttam az új részt^^ Remélem Damon haza tud jönni..:/ jolenne már újra ha boldog lenne ő is és Lóra is:) ^^ Kevin meg hagyja Lorat^·^ köszi h hoztad a részt!csak így tovább puszi:**

    VálaszTörlés