2013. március 26., kedd

2 .- évad 13 . fejezet első fele

Sziasztok !
Egyenlőre csak a felét tudtam hozni a fejezetnek , de csütörtökön hozom a másik felét . Nem fűzök hozzá többet . Csak annyit , hogy : kellemes olvasást kívánok .
Millió puszi Bianka



2. évad 13 . fejezet

Lora szemszöge :


Nem tudom mennyi ideig lehettem eszméletlen , de amikor kinyitottam a szemem puha ágyban feküdtem . És hálóing volt rajtam .  Nagyon rosszul éreztem magam , nagyon fájt a fejem és a hasam is rendetlenkedett . Egymagam voltam , egyedül teljesen egyedül az én kisbabámmal . Akinek sajnos megint éreznie kell , hogy az anyukája aggodalmaskodik .  Megpróbáltam felkelni többször is , de sajnos nem sikerült . Annyira gyenge voltam és a fájdalmaim is egyre erősebbek lettek . Majd egyszercsak kinyílt az ajtó . És egy ismeretlen férfi lépett be rajta . Nagyon megijedtem .
  • Helló – köszönt  . Végre felébredt , nagyon fognak örülni a barátai ha megtudják .
  • Ki maga ? És hol van Stefan , vagy Elena ? – kérdeztem idegesen
  • Itt vannak a házban , nyugodjon meg  én pedig Kevin Fell vagyok . A nővérem volt az orvosa , de ő most sajnos jelenleg nem elérhető . Úgyhogy most én helyettesítem . – mondta nyugodt hangon .
  • Miért hinnék magának ? Mi van ha bántani akar engem és a babámat ? – kérdeztem félve
  • Higgye el  sok mindent szeretnék , de bántani magát biztosan nem . De bebizonyítom . Csinálunk egy ultrahangot  a babáról .  Stefan az egyik legjobb barátom , ő pedig mindenre hajlandó lenne magáért . Berendezett egy egész szobát magának .  Tele gépekkel és különféle felszereléssel .
  • Rendben hiszek magának . Segítenie kel mert nagyon fáj a hasam .
  • Segítek , de engednie kell hogy a karomba vegyem és átvigyem a vizsgálóba .
  • Jó megengedem  csak segítsen . – mondtam halkan mert már az ájulás szélén voltam . Csak azt vettem észre , hogy már a vizsgáló ágyon fekszem .
  • Ismét örülök , hogy magához tért .  Úgy látom muszály lesz vérátömlesztést kapnia , mert különben nem fogja birni a terhességet . Most pedig akkor elvégezzük az ultrahangos vizsgálatot .  Húzza fel a hálóingjét ! – mondta majd én meg is tettem még jó hogy volt rajtam fehérnemű .  Most egy kicsit hideg lesz – mondta majd hideg zselét nyomott a hasamra .Most pedig figyelje a monitort ! – mutatott egy képre a gépen ami mozgott .Ez itt a kisbabája !  Egészséges és nagyon szépen fejlődik . – mondta
  • Istenem , de édes és lehet tudni hogy fiú lesz – e vagy lány ? – kérdeztem a könnyeimmel küszködve
  • Hát biztosat nem tudok mondani , mert csak akkor lesz biztos ha a baba már kint lesz J  De ha minden jól megy kisfiút hord a szíve alatt .
  • Tényleg egy kisfiút ?
  • Igen a jelenlegi állás szerint ! Most veszek egy ksi vért , hogy megtudjam milyen az állapota és a magzaté ?
  • Rendben van , lehetne , hogy Stefan és Elena is bent legyenek ?  - kérdeztem
  • Hát persze behívom őket !  Mindjárt visszajövök .
Miután kiment nem bírtam tovább ismét sírva fakadtam . Ó Damon miért tetted ezt ? Miért kellett itt hagynod ? Annyira szeretlek .  És annyira hiányzol .  Bárcsak itt lennél .  Kicsim annyira szeretlek – simítottam végig a pocaklomon  . Hidd el apu visszajön és együtt boldogok leszünk .  De addig is itt van neked a mami , mindent megteszek , hogy semmi bajod ne legyen .
  • Lora ! – rohant be az ajtón Elena
  • El annyira örülök , hogy látlak ! – mondtam sírva miközben megölelt .
  • Én is drágám . Nagyon féltem , hogy valami bajod lesz vagy a babának .
  • Jól vagyunk , de Damonról tudtok valamit ? – kérdeztem idegesen
  • Nem Drágám sajnálom , de Stefan mindent megtesz , hogy megtaláljuk .
  • Tudom , de nem bírom ki nélküle nagyon hiányzik . Stefan nem mondta miért hagyott el ? – kérdeztem félve
  • De igen és neked is elmondta nem emlékszel rá ? – kérdezte értetlenül
  • Nem arra emlékszem , hogy azt mondta Damon elment .- Vagy  te máshogy tudod ? – kérdeztem
  • Nem dehogy . Halottam kisfiút vársz . – terelte el a szót Damonról
  • Igen , annyira boldog vagyok . Bárcsak Damon is itt lenne . Annyira hiányzik . Nem értem miért hagyott el hisz azt mondta szeret . – mondtam sírva
  • Szeret én tudom , hogy így van . Lehet , hogy csak egy kis időre van szüksége . Tudod Damon előtted egy érzéketlen bunkó volt . Új neki ez az egész apa szerep meg hogy van olyan ember aki  így szereti . – mondta El miközben szorosan átölelt
  • lehet , de4 ebből nehezen fogja magát kimagyarázni . Hiányzik , de nem teszi zsebre amit tőlem kap ha visszajön .
  • Jól van , de most nyugodj meg , mindjárt visszajövök . Hozok neked ruhát .
  • Rendben

Elena szemszöge :

Ezt nem hiszem el . Miért kellett Klausnak  ismét a képbe rondítania .
  • Na hogy van ? – kérdezte Stefan
  • Rosszul , hiányzik neki Damon . Van viszont egy másik rossz hírem is .
  • Mi lehetne ennél is rosszabb ? Csak nem a babával van valami baj ?
  • Nem a baba rendben van . Lora nem emlékszik , hogy Klaus vitte el Damont  .  Úgy tudja Damon elhagyta  .
  • Micsoda ? És te nem mondtad el neki az igazat ? – kérdezte Stefan idegesen
  • Stefan ! Hogy mondhattam volna  , nézz csak rá  kész idegroncs . Ő már nem az a Lora aki volt . Az esküvője napjáén összetört .  Napokig eszméletlen volt . Mit gondolsz mit tenne ha rájönne Klaus rabolta el Damont ?
  • Jól van , igazad van .  Akkor mit mondtál neki ?
  • Azt , hogy Damonnak csak időre van szüksége . De szereti és visszajön hozzá . – mondtam neki
  • Értem és jól tetted . Gyere ide – mondta Stefan és átölelt . Majd adott egy csókot .
  • Most mit csinálunk ? Mármint Lorával ?
  • Segítünk neki . Damon azt mondta védjem meg , vigyázzak rá .  Ezt is fogjuk tenni . Nem engedem vissza a Salvatore birtokra . Itt marad velünk . Közben pedig kutatok Damon után folyamatosan .
  • Ez jó ötlet . Úgy szeretlek Stefan .
  • Én is szeretlek – mondta Stef

Damon szemszöge :

Annyira hiányzik . Minden nap ugyanúgy telik Klaussal vérfarkasok után kutatunk . Most is éppen egy farkasfalka  lakhelyére tartunk . A Montanai –hegyekben .  Klaussal nem sokat dumálunk .  Én csak a farkas  cipelésben segítek neki . Meg emberekre vadászunk . Jó érzés újra embervért inni . nem is tudom , hogy voltam képes ennyi ideig nélkülözni . Éppen ezért nem térhetek soha többé vissza Mystic Fallsba .  Ebbe már beletörődtem .  Lorának jobb lesz nélkülem . Én már nem az a Damon vagyok akibe beleszeretett .
  • Lemaradtál barátom – szólított meg Klaus .  Valami baj van ?
  • Nincs miért is lenne . Hisz süt a nap , meleg van és még te is itt vagy kell ennél több – gunyolódtam
  • Ó Salvatore , de nagy lett a szád .  nem lesz majd ekkora , ha megtudod hova megyünk egy pár hét múlva . – mondta
  • Hova ? – kérdeztem idegesen
  • Hát meglátogatjuk szeretett feleséged , a hangsúly a múltidőn van ugyebár ?
  • Minek arra nincsenek vérfarkasok ?
  • Nincsenek , de be akarom mutatni neki a férjét . És van nála valami ami kel nekem .
  • És mi lenne az ? – kérdeztem nyugodtam bár belül forrongtam a dühtől .
  • A fiad .  Ő kell nekem . – válaszolta Klaus
  • A fiam ? Minek neked a fiam ? – kérdeztem
  • Kérdések , kérdések . Amikre nem kapsz választ . Ugye milyen bosszantó .  Most pedig menjünk még sok a dolgunk . – mondta majd elindult .



7 megjegyzés:

  1. Jaj de utálom! Jaj de rühellem! Jaj de ki nem állhatom! Jaj rohadj meg Klaus!!!! >.< Most miért?!? :"( Szegény Lora! Ugye Damon ha visszatér többé nem hagyja el s minden jó és színes és boldog lesz???:( légyszíves!! :'( Annyira szeretem Lora+Damon=<3 !! Legjobb és legalapvetöbb egyenlet!! :) :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drágám :)
      De édes vagy :) Hát igen egy kicsit gonoszabbát tettem Klaust a törimben de ez van :) Muszály ezt tennem mert így tudom a történetem ugy folytatni ahogy szeretném ;) Hát igen Lora és Damon az ő életük óriási bonyodalmak sorozata sajnos még nem tudom azt mondani hogy minden rendben lesz :( Főleg Lora lesz az aki szenvedni fog de annyit elmondhatok hogy Happy End lesz a story vége :) De az még messze van :) :)
      Istenem de aranyos vagy soha nem gondoltam hogy így megszeretik ezt a párost :) De teljes mértékben igazad van az ő szerelmük megtörhetetlen és Örök mint ahogy a blogom címe mutatja : Szerelem Örökké :)

      Millió puszi Bianka

      Törlés
  2. Szia!:) nagyon nagyon tetszett ez a fejezet!<3 remélem Damon kiszabadul majd és megszületik a baba és minden rendben lesz!:) jaj annyira szeretem a történetedet hogy csak na!:D siess a következővel!<3 xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drágám !
      Nagyon örülök , hogy tetszett :) Végtelenül boldoggá tesztek hogy ilyeneket írtok :)
      Damon ki fog szabadulni de sajnos egyáltalán nem lesz minden rendben :/ Lora lesz aki ismét szenvedni fog :( De majd meglátjátok :)

      Drágám sietek már írom a következő fejezetet :)

      Millió puszi Bianka

      Törlés
  3. Szia!:) nagyon nagyon tetszett ez a fejezet!<3 remélem Damon kiszabadul majd és megszületik a baba és minden rendben lesz!:) jaj annyira szeretem a történetedet hogy csak na!:D siess a következővel!<3 xoxo

    VálaszTörlés
  4. Sziia.:) annyira jó lett ez a fejezet is!:D remélem, hogy Damon majd visszatér a családjához és minden rendbe jön!:) várom a következőt! xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Drágám :)
      Nagyon örülök , hogy tetszett :) Vissza fog térni csak nem lesz minden olyan jó mint amilyennek kellene lennie :/
      De majd megtudjátok :)

      Sietek a következő fejezettel :)

      Millió puszi Bianka

      Törlés