2012. december 26., szerda

Csak nektek :) 2 . évad 11 . fejezet első fele

Sziasztok !
Drága olvasóim tudom , hogy már rég igértem ezért hoztam is a fejezetet . Viszont csak az első felét . Remélem azért elolvassátok és tetszeni fog . Igyekszem hozni a másik felét is minél előbb . Ja és még nincsenek kijavítva a helyesírási hibák !!!
Bocsi
Millió puszi : Bianka



2 . évad 11 . fejezet
Ijedtség
Lora szemszöge :

A hazafelé útból nem sok mindenre emlékszem , mert olyan fáradt voltam , hogy elaludtam . Másnap pedig ölelő karok között ébredtem . Szerelmem úgy szorított magához mintha attól félne , hogy mire felébred már nem leszek mellette . Óriási erőfeszítésembe telt mire kibújtam a karjai közül . De mivel éhes voltam , ezért le kellett mennem reggelit csinálni . Csináltam palacsintát meg pirítóst . Gondoltam megvárom míg Damon is felkel , ezért reggeli előtt elmentem zuhanyozni . Mikor végeztem és kimentem a fürdőből egy igen csak ideges Damonnal találtam szembe magam .

  • Rám ijesztettél ugye tisztában vagy vele ?
  • Miért ?
  • Mert sehol sem találtalak .
  • Jaj Drágám ne légy ennyire paranoiás . Nincs semmi bajom csak éhes voltam reggel . De gondoltam megvárlak a reggelivel és ezért előbb lezuhanyoztam . Most mond , hogy nem haragszol .
  • Nem haragszom – mondta majd átölelt . Csak nagyon nagyon féltelek . Ne hagyj csak úgy magamra reggel . Rendben ? – kérdezte
  • Rendben , de te meg ne légy paranoiás . Oké ?
  • Oké – mondta majd adott egy csókot . Amugy meg jó reggelt !
  • Neked is – mondtam majd adtam neki még egy csókot .
  • Szóval ma bejelentjük az eljegyzésünket ? – kérdezte
  • Igen persze ha neked nem baj ?
  • Dehogy , nekem mindegy csak már lennél a feleségem
  • Örömmel Mr . Salvatore – mondtam mire egy szenvedélyes csókot adott . Na jó akkor szerintem el is megyek Elenához . Persze ha nem baj ?
  • Nem menj csak , de siess haza .
  • Igenis Uram ! – mondtam majd egy csók  után elindultam Elenához . Nme volt hosszú az út . Negyed óra múlva már Elenáék házánál voltam Majd bekopogtam . Nem sokkal később már nyitották is az ajtót .
  • Szia Elena – köszöntem barátnőmnek .
  • Szia ! Mi szél hozott erre ?
  • Hát ha beengedsz , elmondom .
  • Jaj , persze bocsi csak tök zizi vagyok így reggel
  • Semmi baj !
  • Tényleg kérsz valamit inni ? kérdezte El
  • Igen egy kis teát ha nem gond ?
  • Dehogy , szóval mit is akartál mondani ? – kérdezte mire én felmutattam a gyűrűsujjam
  • Ezt nem hiszem el Úr Isten megkérte a kezed ?
  • Igen meg . Igent mondtam mert szeretem .
  • Ennek örülök legalább megneveled . Ezt akartad elmondani ?
  • Igen és meg szeretettelek volna kérni , hogy légy a koszorúslányom ?
  • Komolyan ?- kérdezte
  • Hát persze , hisz te vagy a legjobb barátnőm .
  • Köszönöm El . – mondtam majd megöleltem
  • Nagyon szívesen  , és mi lesz ayukádékkal nekik is elmondod ? – kérdezte
  • Igen el , de még nem tudom hogy ? Szerintem Damonnal ma este elmegyünk hozzájuk . Viszont szeretném , hogy minél előbb összeházasodnánk . Nem akarok nagy hassal az oltár elé állni .
  • Értem . Akkor mit szólnál  , ha elkezdenénk már most szervezkedni ? – kérdezte
  • Tökéletes . – mondtam vidáman
  • Na és milyen ruhára gondoltál ? – kérdezte lelkesen El .
  • Még nem tudom valami egyszerűre . De mégis szép legyen , tetszeni akarok a vőlegényemnek – mosolyodtam el .
  • Bárhogy tetszenél neki .
  • Tudom , ő is ezt mondta .
  • Na akkor szólok Stefannak , hogy vigyázzon Scharlottra mi pedig elmegyünk ruhát nézni .Rendben ?
  • Igen nagyon is . Köszönöm !


Damon szemszöge : 

Nehezen , de elengedtem Lorát . Így legalább el tudok menni beszélni Carolineékkal . Nem akarom , hogy Lora felidegesítse magát . Inkább elrendezem én ezt a dolgot . Nem fogom hagyni , hogy elválasszanak minket .

1 órával később 

Damon szemszöge :
Lockwood ház :


  • Szóval mond miért jöttél Damon ? – kérdezte Caroline
  • Mint azt már tudjátok Lora és én szeretjük egymást és hamarosan gyerekünk lesz .
  • Igen tudjuk . – mondta idegesen a kutyuli .
  • Viszont azt még nem tudjátok , hogy megkértem Lora kezét és igent mondott .
  • Ugye ez valami rossz vicc akar lenni ? – kérdezte a szöszi hitetlenkedve
  • Nem ez igaz és nem érdekel a véleményetek , akkor is elveszem Lorát . Szeretem őt és ő is engem . És a gyermekemet is .
  • Tudod mit már nem érdekel , csináljatok amit akartok . De egyet jegyezz meg Salvatore , ha a lányomnak valami baja lesz vagy ha csak egyszer is megbántod az volt az utolsó tetted ebben a szánalmas kis életedben ! Megértetted ? – kérdezte dühösen Caroline
  • Huh most aztán nagyon félek Caroline . A helyedben nem fenyegetőznék . Főleg azok után , hogy nemrég te magad üldözted el a lányodat . Ráadásul bezártad .
  • Na jó ezt most hagyjuk abba . És takarodj a házamból !
  • Már itt sem vagyok !
  • Hello ! – köszönt a szöszi
  • A soha viszont nem látásra – mondtam  Komolyan nem hiszem el , hogy még mindig így viselkedik ez a buta liba . Nemhogy örülne a lánya boldogságának . Még kersztbe is tenne nekünk . Majd elmondom Lorának , mit mondott az anyja , remélem nem akad ki nagyon .


Lora szemszöge : 

Elena nagyon kedves volt . Elindultunk , hogy keressünk egy szalont . Mystic Falls összes kölcsönzőjét végig jártuk mire az utolsóban megtaláltuk végre álmaim ruháját . Elena szerint is csodásan állt rajtam . Azonnal meg is vettük . Közben ugyanott megrendeltük az ő ruháját is . Ezután elmentünk cipőt venni . Nem kellett sokat keresgélnünk szerencsére rögtön az első butikban megtaláltuk a megfelelőt . Sok teendő lett volna még , de nagyon elfáradtam . Így hát Elena hazavitt . Otthon Damon várt , de nem a megszokott módon . Mikor beléptem szerelmem a kandalló előtti kanapén iszogatott .

  • Szia hát te mit csinálsz ? kérdeztem kétségbe esve hiszen rég láttam már ilyennek
  • Szia semmit , iszok nem látod ? mondta flegmán
  • Jól van akkor én nem is zavarok , Jó mulatást ! – mondtam neki idegesen
  • Várj Lora ne haragudj ! De nem volt valami jó napom miután elmentél . – mondta és megállított , hogy ne menjek el
  • Miért mi történt ? – kérdeztem félve
  • Elmentem anyádékhoz . – jelentette ki
  • Ezt nem mondod komolyan ? – kérdeztem tőle idegesen
  • Hát utólag én is úgy gondolom , hogy kár volt cak felidegesítettek .
  • Mit mondtál nekik ?
  • Azt , hogy szeretlek és megkértem a kezed , te pedig igent mondtál .
  • Hát ez fenomenális . És ők mit mondtak ?
  • A szokásosat , megtiltották . Viszont megmondtam nekik , hogy elég nagy vagy már ahhoz , hogy önálló döntéseket hozz .
  • Így is van . Nem hiszem el , hogy már megint ugyanezt játszák . – mondtam egyre dühösebb lettem mire elkezdett fájni a hasam . De iszonyatosan , olyan volt mintha belülről akartak volna széthasítani . Ott helyben térdre zuhantam a hasamat fogva .
  • Drágám , mi a baj ?
  • Nagyon fája  hasam – mondtam sírva
  • Gyere – mondta Damon majd a karjaiba véve felvitt a szobába és lefektetett majd betakart . Azonnal hívom az orvost , nem várunk tovább !
  • Siess nagyon fáj ! A baba lehet , hogy valami baja van – zokogtam
  • Nyugodj meg Drágám ! Mindjárt vége lesz ! – mondta Damon majd felhívta az  orvost .
  • Pár perc múlva már csengetek is . Damon lement majd egy nővel jött vissza akinél egy táska volt .
  • Jónapot Dr . Meredith Fell vagyok . Maga pedig biztosan Lora . – mutatkozott be a nő
  • Igen  - suttogtam
  • Ne féljen segítek magának – mondta
  • Rendben

3 megjegyzés:

  1. Gyáhhjj nagyon imádom!!! Marha jól irtok :D Damont üég sosem láttam ien cukinak. Baszki annyira örülök h végre megkapta a megérdemelt boldogságát :) már ideje volt. Lora meg nagyon jófej! ;) először amikor rátaláltam erre az oldalra azt hittem h valami örült tini irományára bukkantam rá. Amúgy épp képeket kerestem Damonról . Megtaláltam azt amikor szmokingban van. És mivel telórol voltam fenn, a google kiirta a kép alá h honnan van. Én meg csak ennyit láttam: Hölgyeim és uraim köszöntsék unokahugomat,Lorát!- mondta Elijah. Én erre meg:? Mikor megnyitottam furcsáltam,de mikor elkezdtem olvasni…… wiiihihi nagyon imádom! ^^ Este nyolckor kezdtem olvasni és éjfélkor fejeztem be. Hááát igen,rabul ejtett a sztori. Csak annyit kérdeznék h hol a folytatása?? :( nemtalálom :( még nincs fenn?
    Elöre is köszi a választ és szupik vagytok
    Bius

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bius !

      Hát ez egyszerűen fenomenális :) Nagyon örülök , hogy tetszett . Komolyan mikor olvastam a komidat majdnem elsírtam magam , persze jó értelemben . Nagyon boldog vagyok , hogy ennyire sikerült elnyernünk a tetszésedet :) Soha nem gondoltam volna , hogy valaha ekkora dicséretet kapunk :) Ezekért a sorokért érdemes továbbra is írni ezt a történetet :)
      Szóval ne aggódj jön a következő fejezet !!!! Minél előbb :)
      Mint Kristen is írta sajnos nem kaptunk visszajelzéseket , hogy tetszik e a történet ezért is késik a fejezet .( A másik ok pedig az hogy suliba járok és sok a tanulni való :( )
      Ma megpróbáljuk felrakni a végét :) Na mit szólsz hozzá ? :)

      Addig is Millió és ezer puszi Bianka és Kristen

      Törlés
  2. Illetve:köszi hogy kiírtátok,hogy mi a szitu,mert egyébként már megijedtem,hogy elfelejtettétek továbbírni vagy azért nem irjátok,mert alig olvassák....ami nem is igaz,mert mi 4 barátnőmmel olvassuk és IMÁDJUK!! ^^ csak ők lusták komizni -.- de én nem!!! :)
    Bius

    VálaszTörlés